Despre palmaresul Stelei București – Întrebări pentru noi și pentru oi
ProSport ne-a luat-o înainte. Am fi vrut să fim primii care publică documentele prin care Florin Talpan le-a dat șah-mat celor de la FC Fcsb. Însă ProSport s-a mișcat mai rapid și foarte bine că a făcut-o. Documentele publicate în articolul de azi spun foarte multe despre războiul dintre Steaua și FC Fcsb. Cel mai important, spun că FC Fcsb nu are palmaresul Stelei București.
E important să spunem că aceste documente sunt doar cireașa de pe tort. Deciziile din dosarele pentru marca și numele Steaua au spus deja același lucru. Însă aceste documente noi nu doar că explică situația palmaresului, dar chiar o desenează, pentru cei pe care creierașul nu îi ajută foarte mult.
În mod normal, nu ar trebui să mai ai nevoie de alte explicații. E destul să te uiți la acest document și îți poți da seama ce reprezintă. Reprezintă Steaua, istoria Stelei, marca Stelei și, cel mai important, palmaresul Stelei București. FC Fcsb a cerut voie ca să folosească aceste elemente. A fost refuzată și nu le-a folosit.
Alte dovezi că FC Fcsb nu deține palmaresul Stelei București
Și dacă asta nu e destul, citiți cererea făcută de cei de la FC Fcsb.
„Către CLUBUL SPORTIV AL ARMATEI STEAUA BUCUREŞTI
În atenţia: D-lui George Boroi – Preşedinte
Subscrisa societate Fotbal Club Steaua Bucureşti SA, cu sediul în Mogoşoaia, Şoseaua Bucureşti-Târgovişte, Nr 217, Jud. Ilfov, având cod unic de înregistrare nr. 15224430 (…), reprezentată legal prin Vicepreşedintele Consiliului de Administraţie, domnul Iulian Ghiorghişor,
În considerarea faptului că:
– cu ocazia sfârşitului de campionat 2013-2014, clubul nostru intenţionează realizarea unor tricouri aniversare ce vor inscripţionate cu un logo reprodus în anexa la prezenta solicitare;
– în cadrul acestui logo este cuprinsă şi reprezentarea grafică a literei «A» (însemnul pentru sigla CSA Steaua Bucureşti), care se află în proprietatea intelectuală a CSA Steaua Bucureşti.
Prin prezenta vă solicităm să autorizaţi utilizarea de către clubul nostru a simbolului grafic menţionat mai sus (reprezentarea grafică a literei A) în cadrul logo-ului reprodus în anexă, utilizarea care se va realiza exclusiv în următoarele condiţii:
– utilizarea este temporară, ca mijloc de promovare a evenimentului, sfârşitul campionatului 2013-2014; comunicarea către public a simbolului grafic logo se face exclusiv în scopuri publicitare, de promovare a evenimentului aniversar;
– utilizarea este privată, în sensul în care exclude orice utilizare comercială; tricourile inscripţionate în acest mod sunt destinate exclusiv pentru folosinţa clubului, nefiind puse la dispoziţie spre comercializare;
– punerea la dispoziţie spre utilizare a însemnului grafic se face fără un avantaj economic sau comercial direct ori indirect şi fără plata vreunei remuneraţii către titularul dreptului de proprietate intelectuală CSA Steaua Bucureşti;
– această utilizare temporară, în modalitatea arătată, nu afectează în nici un fel dreptul de proprietate intelectuală al CSA Steaua Bucureşti asupra însemnului grafic pus la dispoziţie spre utilizare.
În aşteptarea răspunsului dumneavoastră, vă rugăm să primiţi asigurarea înaltei noastre consideraţii,
Iulian Ghiorghişor
Vicepreşedinte“
Ce trebuie să înțelegem din această cerere?
- Nicăieri nu apare expresia ”CSA”. FC Fcsb spune doar ”CSA Steaua București”, atunci când vorbește despre Steaua. Pe vremea aceea, procesul pentru marcă nu era câștigat. FC Fcsb nu simțea nevoia să dezinformeze, ca astăzi.
- Vorbim despre o echipă din Mogoșoaia. O nouă dovadă că Fotbal Club Fcsb nici măcar nu era un club bucureștean.
- FC Fcsb recunoaște că marca Steaua aparține Stelei. Și asta înainte de finalizarea procesului pentru marcă.
- FC Fcsb recunoaște și că doar clubul Steaua are voie să folosească marca Steaua în activități comerciale.
- Deși nu menționează cifrele 4 și 7 în cerere, FC Fcsb a cerut voie și pentru folosirea lor, adică pentru folosirea istoriei. Acest lucru e dovedit de faptul că, după primirea refuzului, aceștia nu au mai folosit ”47” pe tricourile pe care au vrut să le facă. Nu au folosit nici 47 și nici ”titlul 25” și ”cupa 22”. În schimb, au folosit doar tricouri imprimate cu ”route 25”, o încercare penibilă de a ”fura legal”.
Răspunsul clubului Steaua spune tot!
„Către SC Fotbal Club STEAUA BUCUREŞTI
Şoseaua Bucureşti-Târgovişte, nr. 217, Mogoşoaia, Jud. Ilfov
În atenţia domnilor:
Preşedinte Valeriu Argăseală
Vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie Iulian Ghiorghişor
Având în vedere că între CSA Steaua şi SC Fotbal Club Steaua Bucureşti SA există o situaţie litigioasă pe de o parte cu privire la încălcarea de către dumneavoastră a drepturilor de proprietate intelectuală decurgând din marca Steaua Bucureşti, proprietatea noastră, iar pe de altă parte cu privire la înregistrarea de către dumneavoastră la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci, fără consimţământul nostru, al (n.r. – a) mărcii Steaua Bucureşti, similară până la identitate cu marca noastră notorie, ne opunem utilizării oricăreia dintre mărcile noastre în orice context sau aranjament şi cu orice scop, inclusiv: (desenul)
Folosirea mărcilor identice sau similare cu cele înregistrate de către noi, fără acordul nostru prealabil, constituie contrafacere şi este sancţionată în condiţiile legislaţiei române actuale.
Comandantul CSA Steaua Bucureşti
Colonel dr. George Boroi
Şeful Compartimentului Juridic CSA Steaua Bucureşti
Maior de justiţie Florin-Costel Talpan“.
”Ne opunem utilizării oricăreia dintre mărcile noastre în orice context sau aranjament şi cu orice scop.” Și le-a închis gura.
Întrebări pe care ar trebui să și le pună oile
După apariția acestor documente, oile fcsbiste ar trebui să-și pună câteva întrebări.
- Dacă a cumpărat Steaua, de ce a mai trebuit Becali să-și ceară voie pentru folosirea mărcii Steaua?
- Dacă deține palmaresul Stelei, de ce nu comercializează produse pe care să apară inscripționat acest palmares?
- Cum se face că Steaua București are voie să vândă produse pe care apare inscripționat palmaresul?
- De ce nu i-a informat pe suporteri despre lipsa dreptului de folosire a mărcii Steaua?
- Dacă știau că Steaua deține marca Steaua, de ce au folosit-o abuziv?
- De ce nu pun capăt acestor procese prin prezentarea unor dovezi concrete care să demonstreze că sunt Steaua sau că dețin palmaresul Stelei București?
- De ce nu pot oferi nici măcar un singur răspuns clar sau document care să le dea dreptate?
- De ce pierd toate procesele pe care le au cu Steaua București?
- Dacă era invers, dacă Steaua cerea voie de la FC Fcsb pentru utilizarea palmaresului și a mărcii în activități comerciale, ce ați mai fi spus?
Întrebări pe care ar trebui să și le pună steliștii
- Este destul de clar că Florin Talpan știe despre ce vorbește și poate face lumină în acest război. De ce nu e lăsat de conducerea clubului să vorbească deschis și să prezinte documentele care pot pune capăt acestui scandal?
- Dacă conducerea Stelei știa că FC Fcsb nu e Steaua, de ce nu a comunicat acest lucru suporterilor, preferând să îi țină în întuneric timp de mai bine de un deceniu?
- Având în vedere că deține marca Steaua și că a câștigat toate procesele pe care le are cu FC Fcsb, cum se face că clubul Steaua nu ia măsuri împotriva FC Fcsbului?
- În 2014, înainte de finalizarea procesului pentru marcă, FC Fcsb își cerea voie pentru a folosi marca Steaua. Cum se face că astăzi nu-și mai cere voie, ci o folosește abuziv?
- Când va fi FC Fcsb executată silit pentru încălcarea deciziilor din cele două dosare?
- De ce nu e susținut cu adevărat Florin Talpan?
- De ce informațiile din aceste cazuri sunt ținute ascunse și nu sunt comunicate cu publicul?
Ultima întrebare este poate cea mai importantă. În cazul în care nu știați, imediat după publicarea articolului în care Talpan spunea că magistrații Tribunalului București au ascuns în beci recursul care ar fi trebuit să ajungă la Curtea de Apel în cinci zile din momentul în care a fost formulat, acest recurs a ajuns unde trebuia. Pe scurt, aducerea la suprafață a acestor abuzuri i-a speriat pe cei care le comiteau.
Și mai pe scurt, dacă Steaua vrea să câștige procesele pe care le are cu FC Fcsb, trebuie să facă public totul! Este singurul mod prin care pot fi evitate abuzurile. Altfel, vom fi ținuți în continuare în întuneric iar următorul comandant al clubului Steaua își va începe mandatul tot cu o declarație prin care ne va spune cât de mult îl respectă pe Becali.
Florin Talpan trebuie susținut în continuare și trebuie lăsat să vorbească liber, fără a i se pune pumnul în gură. Suntem foarte aproape de încheierea acestui război și de desființarea FC Fcsbului. Doar Florin Talpan poate face acest lucru.
Daca nu il elogiai un pic pe talpanica nu puteai..
V-a tras-o din nou, este?
Am si eu o intrebare. La club nu sunt niste hartii primite de la FRF dupa fiecare trofeu castigat? Pe alea trebuie sa scrie „CSA Steaua Bucuresti”. Ar fi de ajuns cateva ca proba.
Validarile clasamentelor exista, da. Dar nu sunt de la FRF. FRF a fost infiintat in 2002.
Doar UEFA decide cine va fi Steaua.
De cand? De ce?
Pai sigla respectiva nu a apartinut niciodata FCSB-ului. Nici nu a inregistrat-o, nici nu a folosit-o cu alte cuvinte acest document are valoare 0. Steaua le-a avut inregistrate(daca le-a avut) pe toate cu exceptia celei folosite de FCSB asta pana in 2014.
Si Badea poate trimite o cerere sa folosesca sigla cu D ca aia nu-i apartine lui!!!
Cum nu a apartinut niciodata, ma? Pai nu voi ziceti ca Becali a ”preluat” echipa? Ce? A preluat-o fara nume, fara sigle, fara nimic? A preluat-o doar cu palmaresul? Cum vine asta?
Sl. UEFA decide pt ca ei sunt organizatorii. Vezi cazul CSU
Buahahahahhahahahah. Asta e cea mai mare aberatie pe care am auzit-o. De cand decide organizatorul unei competitii cum se numeste sau cine e participantul la acea competitie?
Ca si parere neutra (mi se rupe de fcsb) documentul este egal cu 0. Mergand pe o logina simpla, sigla cu A a apartinut clubului (cu sectia de fotbal inclusa). In 2000 si sloboz cand ciobanu a luat echipa a luat o cu ultima sigla cu vulturul. El a preluat (furat/insusit) echipa de fotbal care se pare ca se desprinsese de club, deci nu avea nici o legatura cu vechile sigle ale clubului (nu sectiei de forbal). Mai mult, pe baza neintelegerilor de care se vorbeste in aceste acte el a schimbat sigla cu una facuta de suporteri, una stilizata din log 1086, sigla care nu a apartinut niciodata csa dar o purtati cu mandrie. Deci este absolut normal ca atunci cand au vrut sa foloseasca acel simbol care apartine clubului si nu sectiei pe care el si a insusit o… bla bla bla… stire de antena 3, adica fas.. In rest bafta sa scapati de cioban :))
Unde este, ma, actul care arata ca a preluat el vreo echipa? Voi pricepeti ca echipa ciobanului a fost infiintata in 2003? Ala nu a preluat nimic. Nu poate dovedi ca a preluat ceva. Nu are niciun act de transfer, de vanzare cumparare, de imprumut, de ce vreti voi. De ce mai vorbim de preluare in cazul asta?
Cand si-a insusit sectia de fotbal? Cum? Ganditi inainte sa vorbiti, ca va faceti de rusine!
@Steaualibera
Alt articol de aburit liberi adevarati. Voi sunteti exact ca Antena 3…aveti publicul vostru tinta, pe care ii prostiti cu fiecare articol pe site.
Altfel nu vad logica sa analizati un document fara nicio valoare, clasandu-l ca fiind „document bomba”.
Unde in cuprinsul acelei cereri FCSB-ul „recunoaste” ca palmaresul apartine CSA-ului?
Unde in cuprinsul acelelli cereri FCSB-ul cere voie sa foloseasca marca pentru care se judecau?
„reprezentarea grafică a literei «A» (însemnul pentru sigla CSA Steaua Bucureşti), care se află în proprietatea intelectuală a CSA Steaua Bucureşti.”
– si aici se incheia articolul.
Baga mare. Shtazian, ala din drumul taberei si inca vreo 2 au nevoie de motivatie sa mai vina pe la meciuri, altfel ramaneneti 696 de liberi peluzari.
Si asa, anul asta de cand nu mai e Rapidul cu voi in divizia sateasca nu prea va mai baga lumea in seama.
Talpan-SupraOm hei hei!
Ii prostim pe oameni cu documente originale, oficiale, care il ajuta pe Talpan sa castige procese, nu? Noi prostim oameni, spre deosebire de oierul care REFUZA SA VA ARATE VREUN ACT PRIN CARE SA DEMONSTREZE CA ECHIPA LUI E STEAUA.
Cand o sa aduceti si voi un document care sa demonstreze ca sunteti Steaua?
Praf in ochi! Se incearca ascunderea neputintei din partea Stelei sa gestioneze un club de fotbal ca Steaua. CINCI ani pt zero realizari si noi tot de becali si fcsb scriem! Fcsb este fcsb si este in liga 1. Dar ce planuri sunt cu Steaua?????? S-a terminat cu acest circ … cioban vs Steaua,talpan etc! Rapid are un investitor de anul trecut din liga IV…Steaua ce planuri are? Se asteapta iar comisioane ca in 2002????? Nu mai pacaliti suporterii cu aceste articole expirate…
Planul pe termen scurt al Stelei e sa desfiinteze FC Fcsbul.
Din răspunsul clubului Steaua, reprodus mai sus, eu înțeleg că George Boroi și Florin Talpan, deși se aveau precum câinele cu pisica, au hotărât să-l pună la punct pe oier și să nu mai continue disputele cu acesta privind chiria, instalația de nocturnă, scaunele, gazonul ( pământul de sub gazon nu l-a cerut în concesiune pe zeci de ani, după modelul binecunoscut, avea ne-a JiJi destule terenuri ! ), trecând la un alt nivel, în instanță, unde s-au obținut victorii decisive, consilierul juridic biruindu-i pe avocați. Unul fără celălalt n-ar fi realizat nimic, iar acum tot ce mai poate spera oierul este să mai o lungească vreo câțiva ani, să mai tragă niște foloase necuvenite la adăpostul procesului cu palmaresul. Dacă verdictul cu prejudiciul vine mai repede, orice sumă de plătit, chiar și câteva milioane de euro, va destabiliza FCS-B-ul (în lipsa banilor din cupele europene) !
Steaua Libera · martie 4, 2019 at 20:42:57 · →
Planul pe termen scurt al Stelei e sa desfiinteze FC Fcsbul.
Termen scurt???? Cinci ani???? Cati ani mai aveti nevoie??? 15-20 ????
Este primul site care are 90% comentarii negative impotriva articolelor postate….este o premiera. Deci nici cititori propii nu aveti pt ca nu sunteti Steaua Bucuresti!
Te grabesti? Stai calm, ca vine. Nu vezi ce stresate sunt mioarele tale?
Și nu stiu cum sa iti spun, dar numele echipei cu care tin eu e Steaua Bucuresti. Echipa ta cum se numeste?
Bai serios vorbesti? Ce a preluat, furat, s-a infiinta, nu conteaza. Echipa de fotbal s-a desprins de clubul sportiv al armatei ca asa erau atunci apele, cluburi departamentale and shit. Cand s-a desprin de club s-a desprins cu un logo, simbol comerical (vulturul). Cand a fost furata, insusita sau ce kkt a fost, clubul a fost preluat cu acel simbol. Fecali l-a schimbat cu unul facut de el (repet, cel care il purtati azi cu mandrie desi nu are legatura cu istoria de pana in 2000 a Stelei). Ce kkt e greu de inteles ca era normal ca ptr restul simbolurilor comerciale ( si A si cerc si altele) sa ceara voie sa fie folosite, ele apartin CLUBULUI, nimeni nu a negat asta… Si DA, este simplu, daca maine se hotaraste generalui/ministrul sloboz sa vanda clubul de fotbal nu il va vinde cu dreptul de a folosi logo din 47 ci pe cel de acum, ptr restul vor trebui sa sara cu alti bani :))
Cum adica nu conteaza daca s-a infiintat? A infiintat o echipa noua, taticule. Nicaieri nu exista un act care sa dovedeasca ce spui tu. Pricepi? Aici e problema voastra. Nu aveti acte care sa demonstreze ca macar una singura din numeroasele voastre minciuni e adevarata.
Becali si-a facut club nou in 2003, cu cui nou, cu cis nou, cu tot nou. Totul! Apoi a cerut Stelei voie sa foloseasca marca. A fost refuzat, asa ca a comis o inselatorie.
In rest, observ ca vorbesti din experienta ta inexistenta. Ministrul nu poate decide vanzarea clubului. Asa ca multa sanatate.
Pentru Ion Primarul ia vezi Ione ce „logo” avea Steaua in anul 74… Si care l-a folosit mult timp. Pe urma au folosit si „vulturul” ce dracu vorbesti daca nu stii nimic
Cica cum a preluat echipa🤣🤣. Te duci frumusel la banca, faci un imprumut de 50.000 si apoi sa nu-i mai returnezi.. atunci vei merge in instanta sa-i spui judecatorului ,, Dl. Judecator nu exista niciun act de vanzare-cumparare precum ca eu i-am vandut casa mea, bancii. O sa-ti explice nenea cu ciocanul cum sta treba. Cat despre aberatiile tale pot spune ca nici nu ar fi avut nevoie sa detina marca din 47, ca oricum nu-i folosea la nimic cum nici pentru Steaua nu are vreo valoare.
Nu exista marca din 47. Dar stiu ca e prea greu pentru tine sa intelegi. Marca Steaua e un intreg. Lasa ca o sa te lamuresti de asta cand vei merge la meciurile Clinceniului.
Legat de aberatia pe care ai spus-o, poti sa dovedesti ca e adevarat?
Salut,
Pun si eu o intrebare.
Cum a jucat FCSB in Ghencea intre 2003-2014 si a mai platit si chirie la stadion, daca Becali Gigi nu a preluat nimic de la armata ?
Adica aia de la armata stiau ca Becali Gigi are o echipa noua si au zis sa ii inchirieze stadionul, ba mai mult sa ii lase sa foloseasca numele de Steaua etc.
Daca imi poate da raspunsul cineva la asta, atunci ma lamureste si pe mine.
E clar ca un act oficial de preluare a numelui, a siglei nu exista, dar cum a jucat FCSB in Ghencea si s-a mai numit si Steaua si a platit si chirie cum explicati ?
Pentru treaba asta tot Becali Gigi trebuie sa raspunda sau cineva din cadrul armatei ca nu inteleg ?
Salutari
Simplu. A dat spaga. Da, aia de la armata stiau ca echipa lui nu e Steaua. Am spus-o de mai multe ori pana acum. Din informatiile noastre, spaga era de 400 de mii de euro pe an. Iar aceasta spaga se ducea la oameni de sus. Nu ne cereti dovezi, ca nu avem.
@SL
Omoti esentialul din comentariul meu!
Unde in cuprinsul acelei cereri FCSB-ul „recunoaste” ca palmaresul apartine Stelei?
Unde in cuprinsul acelei cereri FCSB-ul cere voie sa foloseasca marca pentru care se judecau?
E al doilea articol pe tema asta ( respectiva sedinta de judecata) prin care incerci sa prostesti liberii.
„Nu ne cereti dovezi, ca nu avem.”…epic, absolut epic.
Cererea in sine este recunoasterea faptului ca nu detin palmaresul. Daca il detineau, faceau tricouri cu alta stema in loc de cea rotunda. Dar nu au facut. Ti-am si pus in articol ce fel de tricouri au facut. Si de ce spui FCSB? Echipa ta se numeste Fotbal Club Fcsb. Nu incerca sa induci in eroare si sa sugerezi ca acel FCSB inseamna ceva. Nu inseamna nimic. E un cuvant. Fcsb.
Saracutul de Becali Gigi asta al tau, sa raspunda el pt tot, mititelul, l-au bagat si la inchisoare pe ne drept, acum mai vreti sa si raspunda pt alte furtisaguri 🙂
NU ma, sa raspunda de la ministrul apararii, comandantul clubului, si toti care aveau functii de conducere. Crezi ca toti astia au furat pt mine, pt tine si pt toti suporterii Stelei? 🙂
Au furat pt burtile lor, pt cine crezi ca au furat, si daca intra in parnaie cu atat mai bine!!! De la primul pana la ultimul…
Numai sa termine o data cu balciul asta, sa se incheie procesele, e clar ca nu prea mai are sanse de castig saracutul de Becali, dar daca ii si despagubeste cu ceva milioane, probabil oricum nu o sa ajunga la suma de 37 milioane cat au evaluat, dar orisicat.
Oricum banii aia n-o sa ajung la clubul de fotbal, in primul rand sunt si banii statului, o parte probabil se duce la bugetul ministerului, poate o alta parte la bugetul clubului sportiv, si ce or aloca aia, 150.000 pe an pt liga 4, si 300.000 probabil pt liga 3 🙂
Doar o intrebare: Juristul Talpan stia de aceasta spaga? El a fost unul dintre acele multe persoane care a semnat acte intre Steaua si Becali.
Si sa-ti si raspund care este echipa mea; aceea care va castiga in instanta palmaresul…pana atunci incerc sa gasesc raspunsuri la multe intrebari.
Nu stiu cum sa-ti spun, nu exista niciun proces pentru castigarea palmaresului. Steaua a pornit un proces pentru recunoasterea palmaresului, adica a cerut judecatorilor sa constate un lucru existent, si anume ca detine propriul sau palmares. Daca era necesar sa il castige de undeva, nu pornea un proces in constatare, ci unul asemanator cu cel pentru marca sau nume. Dar am inteles. Nu esti stelist, esti oaie. Nu e o problema.
Si nu, Talpan nu stia despre aceasta spaga. Despre ea au vorbit oameni din jurul lui Becali. De la ei stim.
P.S. Si nu, Talpan nu lua spaga. Daca lua, ciobanul o folosea ca sa il santajeze inca din secunda 2.
@SL
Iar o intorci ca la capatu’ lu’ 41.
Dar cine zice ca cererea in sine inseamna acea recunoastere?! Ma refer aici la altcineva in afara de juristul Supraom al UM 02301 ?
Ok, de acum inainte nu o sa ma numesc echipa din liga 1 fcsb, ci: singura echipa din Romania castigatoare a Cupei Campionilor Europeni (lucru recunoscut forurile interne si internationale).
Sunt curios. Daca mergi oriunde in Europa asta, asa-i ca ti-e un pic rusine sa spui ca sustii echipa Unitatii Militare 02301?
Si mai sunt curios de ceva. Care e actul prin care UM 02301 a pus echipa la „murat” in 1998 sau 2003?
Ca parca voua va place pe „legale”. Asa-i ca tot o interpretare de-a voastra este? Da bine la peluzari, nu?!
Bai, concret. Daca sunt Steaua, de ce au cerut voie sa foloseasca acea poza? Daca sunt Steaua, de ce nu demonstreaza acest lucru in instanta?
Dovediti, ma, ca sunteti singura echipa din Romania castigatoare a Cupei Campionilor Europeni. Astept sa vad un act care sa demonstreze asta. Sau, daca nu un act, macar un mousepad pe care sa apara FC Fcsb si palmaresul Stele. Un breloc, carti de joc, orice.
Si nu, prostule, noua nu ne e rusine cu Steaua. Voua va e rusine Cu Fotbal Club Fcsb, ca nici macar nu indrazniti sa ii spuneti numele. Asta e altceva.
Iar ordinul de inchidere a sectiei de fotbal este informatie publica. Te invit sa il cauti singur.
Totusi, la urmatorul comentariu aduci si dovada aia cum ca voi sunteti Steaua? Sau o sa continui cu intrebari care crezi ca te fac sa pari destept, cand tu tot un prost esti?
Acte de dare-n plata! Eu iti ofer o suma de bani si tu trebuie sa-mi returnezi banii sau eventual altceva daca eu imi dau acceptul. Actele nu au fost semnate intre Paunescu si Becali ci intre AFC si Becali. In schimbul sumei de bani, AFC a cedat sectia de fotbal.
Acest document nu are nicio treaba cu palmaresul.
Daca are o asa buna aparare Talpan de ce s-a opus ca FCSB sa nu aiba dreptul de a depune noi dovezi?
Uite ca iti fac pe plac si intru in jocul tau. Te rog frumos sa ne arati acest document prin care AFC a cedat sectia de fotbal catre Becali. Si cu asta cred ca am incheiat discutia. Plus, cred ca vorbesc pentru toti cei care urmaresc Steaua Libera cand zic ca vrem neaparat sa vedem acest document despre care vorbesti tu, daca exista.
Am explicat deja de ce Talpan s-a opus ca FC Fcsb sa mai depuna dovezi la dosar. ”Dovezile” pe care vor ei sa le depuna nu sunt dovezi, ci sunt solicitari. La fiecare infatisare i-au cerut judecatoarei sa il oblige pe Talpan sa aduca tot felul de documente la dosar, documente fara legatura cu cazul, dar care au facut ca procesul sa mai fie amanat o luna. Ca sa iti dau un exemplu clar, avocatii FC Fcsbului au cerut acum 2 infatisari ca Steaua (Steaua, nu ei) sa aduca de la FRF ceva act de afiliere de-al FC Fcsbului, din 2002. Talpan a zis cu gura lui ca FC Fcsb nu depune dovezi la dosar, ci doar trage de timp. De altfel, chiar Talpan a cerut la ultima infatisare ca avocatii FC Fcsbului sa prezinte actul prin care pot dovedi ca detin palmaresul. Reactia avocatilor fcsbisti a fost: ”Protestam!”
Asadar, asteptam sa ne arati actul prin care AFC a cedat/vandut/predat/imprumutat sectia de fotbal catre FC Fcsb.
@sl
Unde este acel „ordinul de inchidere a sectiei de fotbal”?
Tu, personal, ne aburesti cu replica asta de foooarte mult timp. Sigur ai auzit-o pe la Colonelu’ Minune.
Dar aratat actul concret nici pomeneala.
Iar in sustinerea afirmatiei mele ca FC Fcsb este castigatoare CCE am adus nu de putine ori argumente in comentariile.
Reiau pe scurt: Continuitatea sportiva
Steaua → AFC → FC SA → FC Fcsb
Secția de fotbal a fost nevoită să se desprindă de clubul mamă CSA Steaua. Pentru continuarea tradiției fotbalistice roș-albastre, CSA Steaua și Ministerul Apărării au acceptat atunci ca activitatea să continue sub forma unei asociații sportive non-profit – Asociația Fotbal Club Steaua București – în a cărei componență au intrat ca membrii atât fotbaliști, antrenori, cât și o mare parte din oamenii de sport ai CSA Steaua.
Iar in 2003, FC Steaua Bucuresti SA prelua de la AFC sectia de fotbal. Simplu
Ti-am mai zis, atata timp cat acea tranzactie din 2003 este legala (+ vad ca nici Talpan nu o contesta)
Steaua → AFC → FC SA → FC Fcsb
La stat. Du-te si cere-l. Arata-l tu. De ce trebuie sa fac eu treaba ta?
Continuitate sportiva nu exista. FC Fcsb e alt club.
Sectia de fotbal nu a fost niciodata nevoita sa se desprinda de Steaua. Asta e o prostie. Si deja s-a vorbit deschis in presa despre asta. Nimic nu obliga Steaua sa isi desprinda sectia de Fotbal.
AFC a fost un partener, nu a fost o sectie de fotbal. Iar in 2003, FC Fcsb SA nu a preluat nimic de la AFC. Dar, asa cum i-am zis si tovarasului tau mai jos, te rog sa prezinti actul prin care FC Fcsb a preluat sectia de fotbal de la AFC in 2003. Arata-l si inchide-ne gura. Pana atunci, te rog sa te duci si sa-ti cauti singur dovezile. Sau taci.
Hahahahahaha 😂😂😂 administratorul acestui site tot o tine cu oi,ciobani…etc. zici ca-i la antena 3 unde toti au un target!
Prietene esti limitat, o discutie civilizata nu se bazeaza doar pe cuvantul ‘oi’ 😉… dar nu cred ca intelegi! 🐑🐏🐑🐏
Dar daca tu esti o oaie care nu face altceva decat sa urmeze turma si ciobanul, eu cum sa iti spun?
Daca nu erai oaie, te duceai la FC Fcsb si ii cereai ciobanului tau sa iti demonstreze ca FC Fcsb e Steaua. In schimb, tu vii pe Steaua Libera si ne ceri noua sa demonstram ca Steaua e Steaua. Nu ti se pare asta comportament de oaie? Noua ni se pare.
are dreptate bogdan mai sus, pana in 2002 ar trebui sa existe niste hartii care atestau fptul ca steaua era campioana, acele hartii ar fi foarte bune la proces.
@ Steaua Libera
Simplu. A dat spaga. Da, aia de la armata stiau ca echipa lui nu e Steaua. Am spus-o de mai multe ori pana acum. Din informatiile noastre, spaga era de 400 de mii de euro pe an. Iar aceasta spaga se ducea la oameni de sus. Nu ne cereti dovezi, ca nu avem.
===================================================================
Pai daca a dat spaga nu ar trebui deschis un proces si pentru treaba asta ? Asta e coruptie la cel mai inalt nivel. Cum adica a dat spaga 400 de mii pe an si se ducea la oamenii de sus. Asta inseamna ca s-au sabotat singuri si au adus un prejudiciu foarte mare statului roman. In primul rand cei vinovati sunt cei care au luat spaga si nu ca ii iau apararea lui Becali Gigi, pentru ca a doilea vinovat e clar el.
Dar voi mizati numai pe acest lucru, Becali Gigi e vinovat si trebuie sa plateasca prejudiciul. CORECT!
Daca cei care au acceptat ca din 2003 si pana in 2014, ca FCSB sa joace in Ghencea si sa se foloseasca de nume si sigla de ce nu sunt trasi la raspundere, de ce nu se deschide un proces civil, penal sau cum vreti voi sa ii ziceti ?
Despre asta de ce nu se face asa mare valva ?
Intr-un comentariu anterior spuneai ca Talpan Florin este in club de la inceputul lui 2000. Daca este asa, mi-e greu sa cred ca nu se stia sau nu auzise de spaga asta care se ducea la cei de sus. Dupa parerea mea este si el complice, nu in sensul ca a luat bani, dar ca a stiut si nu a actionat impotriva sefilor sai.
Ti-am mai spus intr-un comentariu pe care nu l-ai acceptat.
Nu poti acuza lumea care e confuza si care incearca sa caute adevarul. Cum ti-am mai spus tot cei care tin cu FCSB sunt stelisti in primul rand, mai putin cei nascuti dupa 2000 probabil.
Dar tu daca omul nu e de acord cu tine, nu stii decat doua cuvinte: „oaie” sau „prost”. Nu poti accepta faptul ca poate lumea inca nu s-a lamurit cu anumite chestii si cauta adevarul incotinuare.
Ceea ce ai zis tu e o acuzatie foarte grava si anume faptul ca s-a luat spaga 400 de mii de euro pe an din 2003 pana in 2014.
Mai intreb odata de ce nimeni nu deschide o ancheta si sa ii traga la raspundere pe cei care au luat?
Salutari
Am zis de mai multe ori, de ani buni, ca cei din minister si din club trebuie sa plateasca. Daca am fi avut date concrete, am fi facut noi plangerea penala. Dar asa nu ai cum. Pe ce sa ne bazam? Pe cuvintele unor baieti care sug zilnic de la Becali? Pai aia nu sunt cei mai de incredere oameni din lume. Orice avocat le-ar putea distruge marturiile, daca ar dori sa depuna marturie, evident. Dar asta nu s-ar intampla.
Repet, noi am spus inca de la inceput ca si ceilalti vinovati trebuie sa plateasca, nu doar becali. Acesta este si motivul pentru care tratam o buna parte din conducerea Stelei cu ostilitate. Nu avem incredere in ei si nu suntem dispusi sa le acordam inca o sansa.
De Talpan am mai tot vorbit. A fost in club de la inceputul anilor 2000, insa pe atunci cred ca era doar locotenent, daca nu un grad chiar mai mic. El a facut rapoarte in 2004, impotriva fcsbului, dar mai mult de atat nu putea face. De stiut, nu stia despre spaga respectiva. Repet, noi avem informatia de la oameni din jurul lui Becali, nu de la altcineva. Talpan nu cred ca i-a vazut pe aia vreodata.
Niciunul din cei care tin cu FC Fcsb nu este stelist.
Bai cacati cu ochi, plecati dracului de pe acest site, am greata cand citesc prostiile vostre.Vreau sa citesc comentarii pertinente.Astia care tot comentati tot ce pun baietii de la steaua libera, plecati la cioban, vine vremea buna sa mergeti la campie.Hai sictir, sunteti niste idioti care va cacati pe voi in spatele unui anonimat.Aveti curaj sa mergeti in ghencea?Nu voi mergeti arena cu 100 de suporteri si tipati ca sunteti steaua.Insa, pe ghencea indiferent cu cine joaca Steaua Bucuresti, sarim de 1500 de suporteri.Si cum ziceam, plecati de aici, asa cum se striga in trecut „becali pleca din ghencea”
@ Steaua Libera
Multumesc pentru raspunsurile pertinente de altfel.
Cu faptul ca cei care tin cu FCSB nu sunt stelisti nu sunt de acord si o stii si tu asta.
Faptul ca acum sustin FCSB e doar o conjunctura de moment pana se vor termina toate procesele, pentru ca lumea nu are acces la toate documentele oficiciale.
Tine cont ca sunt nume mari care sustin ca FCSB e Steaua si ma refer la fosti mari jucatori si antrenori din istoria Stelei. Nu cred ca ei sunt tot „oi” sau „prosti”.
A doua chestie e legata de Boroi care a acceptat ca FCSB sa foloseasca numele si marca pentru meciul din Europa League cu Dinamo Kiev.
Exista un acord scris din cate stiu si ce am vazut in articolele din trecut, intre cele doua parti.
Pentru asta nu poate fi tras la raspundere? Asta nu inseamna ca a adus predudiciu statului roman? Cum sa poti fi de acord ca un club de fotbal oarecare sa foloseasca numele de Steaua si sigla pentru un meci european?
De asemenea au existat niste acorduri scrise intre FCSB si Boroi pentru inchirierea stadionului. Unde s-au dus banii respectiv ? Cum ai acceptat ca o echipa sa iti plateasca tie chirie si sa foloseasca si numele si sigla ta ?
Dovezile sunt, doar ca nu se vrea sa se aduca in fata aceste lucruri.
Pe mine ma intereseaza mai mult ce se intampla la noi decat in partea cealalta, pentru ca acolo lucrurile sunt clare.
Salutari
@Un om
Steliștii țin cu Steaua, fcsbiștii – cu fcsb. Sunt două echipe diferite, care nu au nimic în comun. Nici măcar suporterii.
Am si eu cateva intrebari pentru tine SL,daca vrei si daca poti raspunde.
1.Exista un document cu semnaturi de la toti cei care au fost de acord sa preia Becali echipa?
2.Din ce cauza nu sunt interogati toti cei care au semnat acel document?
3.De ce credeti voi ca nu se spune tot adevarul,atat din partea FCSB cat si din partea CSA?
4.De ce din 2003 si pana in 2014 CSA a facut contracte si a incasat bani de la FCSB daca stiau ca acestia si-au insusit ilegal marca?
Parerea mea este ca:atat CSA cat si FCSB sunt 2 cluburi conduse de sarlatani si ambele se feresc sa spuna adevaru pentru ca ar cadea capete si de o parte si de cealalta.
Eu cred ca unii de la CSA trag de timp si il ajuta pe Becali sa castige ca sa se spele si ei pe maini si pentru a mai manca si ei ceva.
Sa mananci de la un privat e mai usor si mai sigur decat din bugetul de stat acordat.
Dar voi din cate am observat nu prea va agitati sa aratati si adevaratii hoti din clubul vostru.Si Talpan daca nu va face tot posibilu sa incheie cat mai repede toate procesele care mai sunt deschise,o sa cada primu.
Am raspuns chiar in emisiunea de azi la astea.
1. Nu.
2. Pentru ca nimeni nu a semnat.
3. Pentru ca sunt murdari toti.
4. Pentru ca Steaua a fost condusa de oameni murdari.
Pentru wcsbiști:
@Oilor,
V-a cuprins febra dreptății, voi, care atunci când fecali a fost dovedit infractor și a intrat la pușcărie v-ați pierdut busola care vă indica direcția de unde vine mirosul de brânză….
N-ați suflat nimic despre rămânerea frauduloasă în prima ligă a wcsb-ului, o echipă care trebuia retrogradată imediat ce patronul ei a comis infracțiunea tocmai legată de o speță sportivă, nu legată de furtul vreunei putini cu brânză (nu că asta ar fi fost vreo circumstanță atenuantă)….
V-ați bucurat ca niște retarzi atunci când Sfântul Căcărează a fost eliberat la fel de fraudulos, în baza rezultatului unei activități intelectuale pe care nu ar fi capabil să o desfășoare vreodată, sfidând orice element de dreptate și bun simț, jignind milioanele de Români care muncesc cinstit în țară sau în afara ei….
Sunteți niște nenorociți lipsiți de orice virtute umană, întocmai după chipul și asemănarea idolului vostru cretinedoid….
Interesant este ca pana in 2014 toti am fost oi, dar dupa acest an unii au ales sa fie CAPRE! Acum depinde de placerile fiecaruia, fiind capra placerile sunt mai mari.
Asa si cu administratorul acestui site, ii place mai mult capra decat oaie!
Noi nu am fost oi niciodata. Noi niciodata nu l-am pupat in cur pe cioban, ca vOI!
@Pentru Steaua liberă
Ce limbaj colorat! Parcă e un interviu cu ne-a gi-gi!
Hm…gâsca pe șanț…și tu ești din ăla mai tuciuriiu din Ilfov care primește invitații la meciurile WCSB , nu?
Să mori tu că te-ai bucura dacă stăpânul ar intra la pârnaie! Păi cine dracu să te ia îți mai dă invitație?
@T.A.
V-a mai plătit nen-tu abolnamentul vreunuia? Sunteți 50 de oi în saivanul galben – albastru?
Sincer, ironia nu te prinde. Nu aveți o cultură suficientă ca să fiți ironici, necum sarcastici. Semănați ca două picături de apă cu hominidul de știință.
Dar ai dreptate, în prostia ta. Sunteți și oi, și capre.
@T.A.
Și vezi că îl superi pe ne-a Gigi dacă îți mai expui orientarea sexuală (adică homosexual pasiv, că doar de-aia știi că plăcerile sunt mai mari dacă stai capră!)
Ce naiba, vrei să nu mai primești creștineasca pomană?
@Pentru Steaua Liberă
„Sa mananci de la un privat e mai usor si mai sigur decat din bugetul de stat acordat.”
Ce spui tu, copilaș retard?????
Poate că tu, obișnuit cu căcatul pe care îl mănânci de la idolul tău existențial, crezi că la privat(ă) e mai ușor și mai sigur.
Sigur tu ești cetățean de etnie rațtrakută, trăind din ciordeală și pomeni, așa cum am bănuit anterior.
Elucubrația ta dovedește din plin că ești un rebut social.
:))))) esti amuzant Tupac,partea frumoasa este ca nu sunt colorat,si chiar nu am nimic cu coloratii(nu sunt rasist).Si da!sa sti ca as fi bucuros sa il bage la puscarie.Nu conteaza cate case face sau biserici sau donatii,a gresit sa plateasca la fel cum platesc babele care au luat amenda ca vindeau patrunjel pe strada.Nu te mai jignesc ca nu ajungem nicaieri asa,fiecare vb cum stie mai bine.Eu vreau doar sa vad dreptate,sa ii lege si pe cei de la csa si pe cei de la fcsb care au participat la.tot circul asta.Cine stie,poate pe viitor csa o sa faca iar vreun contract cu fcsb,ce o sa faci atunci?devii oaie doar pentru ce fcsb sar numi steaua iar?:)))))un comandant nou o idee noua.you never now……pss stau in sect 3
Si apropo Tupac,atunci cand vorbesti urat nu te astepta sa primesti raspuns frumos inapoi.Daca eu am folosit limbaj colorat inseamna ca restul injuraturilor romanesti sunt parfum direct.Si mai mult de atat la prima.mea postare doar vroiam un raspuns la cateva intrebari.Era o chestie gen „spune si tu parerea ta sa ma lamuresc si eu”.Dar apoi ai intervenit tu cu o revolutie de cuvinte in 2 parti in acelasi timp:)))).Man daca esti oltean te inteleg jur…daca esti din buc te inteleg si asa….toti sunt suparati pe ceea ce se intampla…chiar si cei carora le spui OI….ai fost si tu oaie, berbecule
De parca mai e nevoie de vreo dovada ca fcfcsb nu deține și nu va detine niciodată palmaresul Stelei…dar atâta timp cât PSD este la putere mafiotu ala e la adăpost.
@Pentru Steaua iberă
Wow, ce jurist neiertător avem pe site! Nu face diferența între o contravenție (o biată bătrână de la țară care vinde pătrunjel ca să își cumpere o pâine) și un infractor de teapa lui becali, implicat în nenumărate activități de criminalitate economică!
V-am mai zis ăstora ca tine: puneți dracului mâna pe carte și nu mai violați limba română! Că violatorii ajung colegi cu ne-a la pușcărie. Dar asta îți dorești, nu? Dacă e ne-a gicu acolo și nu poate ieși o perioadă, până redactează următoarea carte, mergeți voi după el.
Dacă vă place la pârnaie continuați să violați și engleza, you’ll never know!