De ce FC Fcsb nu are palmaresul Stelei
Deoarece multi suporteri stelisti ne-au trimis mesaje prin care au cerut lamuriri, in urma unor articole mincinoase, prezentate de gsp, am hotarat sa reluam problema palmaresului. Inca de la inceput, va spunem ca palmaresul Stelei ii poate apartine doar echipei cu numele Steaua Bucuresti.
Cazul Craiovei
Gsp a publicat azi un articol mincinos in care spunea ca palmaresul Craiovei ii apartine echipei lui Mititelu. Nimic mai fals. Gsp se baza pe o hotarare dintr-un proces care nici macar nu privea echipa lui Mititelu. In acest proces, CS Universitatea Craiova a cerut sa ii fie recunoscut dreptul asupra palmaresului Universitatii Craiova. Nu a castigat. Si e normal sa nu fi castigat, din moment ce aceasta CS Universitatea Craiova nu este clubul infiintat in 1948.
Acest CS Universitatea a fost infiintat in 1995. Dovada mai jos:
Ambele poze sunt din motivarea deciziei de la fond. Le-am pus pe ambele, pentru a arata doua aspecte importante. In primul rand, CS Universitatea care a facut cererea a fost infiintata in 1995. Aceasta are un parteneriat cu Universitatea din Craiova si, in urma acestui parteneriat, poate folosi numele, marca, etc.
„După 1992, patronii care au condus echipa de fotbal nu au avut acordul Universităţii din Craiova de a purta numele instituţiei. Acum există un acord oficial în acest sens, deşi încă din 2013 echipa de fotbal a avut girul Clubului Sportiv, care funcţionează în cadrul Ministerului Educaţiei. Acum putem spune cu tărie că echipa care ne reprezintă în Liga I se numeşte Universitatea Craiova şi nicio altă echipă de fotbal nu poate purta acest nume” a declarat Pavel Badea, directorul Clubului Sportiv de drept public Universitatea Craiova, in 2016.
In al doilea rand, implicarea FRF a fost o miscare gresita, deoarece FRF-ul de azi a fost infiintat in 2002, nu in 1909, asa cum sustine pe siteul oficial. FRF nu se poate pronunta asupra perioadei de dinainte de propria sa infiintare. Si nu, FRF nici nu e „continuatoarea” asociatiei FRF, a lui Sandu, care a actionat ilegal in anii 90, a federatiei care a functionat in perioada de dupa cel de-al doilea razboi mondial sau a federatiei infiintate in 1909. Deoarece aceste entitati nu mai exista acum, nimeni nu poate opri FRF sa spuna ca e continuatoarea lor. Insa asta nu inseamna ca asa si e. Pentru mai multe detalii despre acest subiect, apasati aici.
Iar FRF a si recunoscut ca nu poate sa se pronunte in ceea ce priveste palmaresul Craiovei. In raspunsul trimis tribunalului, acestia au scris:
Nu au mintit. Au spus adevarul. Federatia a fost infiintata in 2002, iar in 2002 nu a existat niciun membru afiliat cu acel nume. Fondatorii ii aveti aici:
Si ca sa va convingeti ca FRF chiar a fost infiintata in 2002, va lasam si acest document:
Aceste documente mai dovedesc si de ce e o prostie ideea continuitatii sportive. Ce continuitate sportiva poti avea atunci cand participi la competitii diferite, organizate de societati diferite, fara vreo legatura intre ele? Participare continua la competitiile organizate de FRF poate exista intre 2002 si ziua de azi, dar in niciun caz nu poate fi vorba de perioada 1909-prezent.
Ce se va intampla intre CS Universitatea si Mititelu nu ne intereseaza. Daca CS Universitatea nu detine palmaresul Craiovei, e problema lor. Dar nici echipa lui Mititelu nu il detine. Si asta pentru ca ea nici nu poate purta numele de Universitatea Craiova, iar actele sale arata ca nu a fost infiintata in 1948. Orice alte povesti devin inutile.
FRF nu poate decide ce se intampla cu palmaresul Stelei
In cazul Stelei, lucrurile sunt mult mai simple. CSA Steaua Bucuresti poate demonstra ca a fost infiintata in 1947. Poate demonstra ca a participat la competitiile la care sustine ca a participat. Arhivele UEFA o au trecuta drept castigatoare a CCE in 1986. Dar, atentie, o au trecuta cu toate datele de identificare, nu doar cu un nume, despre care FRF spune azi ca s-a schimbat in Fotbal Club Fcsb.
Si daca tot vorbim despre Fotbal Club Fcsb, acesta a fost infiintat in 2003. Nu a avut nicio legatura cu clubul Steaua. Legaturile pe care le-a avut cu AFC Steaua Bucuresti sunt dubioase si ele, AFC neavand dreptul sa transmita mai departe elementele Stelei. Astazi, FC Fcsbului i-a interzis chiar instanta sa mai foloseasca numele si marca Stelei. Si atunci cum o sa demonstreze o echipa infiintata in 2003 ca a castigat CCE din 1986?! Nu o sa demonstreze. Pentru ca nu detine si nu a detinut niciodata palmaresul Stelei.
Iar FRF nu se poate pronunta. Deoarece FRF nu exista in 1986. Nu exista nici macar in 2001, atunci cand Steaua a castigat ultimul sau titlu.
Procesul in constatare pornit de Florin Talpan va analiza documentele pe care acesta le va pune la dispozitia judecatorilor. Acestia vor vedea anul infiintarii clubului nostru, 1947, va avea acces la arhivele clubului, va vedea chiar si puii de cupa, dovezi palpabile ale performantelor europene obtinute de cea mai mare echipa de fotbal din Romania. Cel mai important, acei judecatori vor primi si doua motivari ale unor decizii din doua procese diferite, unde scrie foarte clar ca palmaresul Stelei apartine Clubului Sportiv al Armatei Steaua Bucuresti. In cel mai bun caz pentru oile care traiesc din mica ciupeala, judecatorii pot spune ca nu au competenta necesara pentru a se pronunta. In niciun caz nu vor spune ca alta entitate detine palmaresul Stelei. Si asta pentru ca nicio alta entitate nu poate produce actele care sa demonstreze acest lucru.
Cand se va solutiona procesul pt palmares?
Cum sa spună judecătorii ca nu au competenta de a se pronunța când sunt atatea acte care demonstrează adevarul? Dacă nu ei, cine atunci sa spună unde e palmaresul? Ca doar nu poate sa rămână o întrebare fara răspuns.
Pai stii foarte bine cum stau treburile in Romania. Mai ales dupa ce s-a intamplat ieri.
Hahaha. Inca putin si ne spui ca Romania nu mai este Romania aia din 1918. Bai nene Pavel Badea ala vorbeste numai aberatii. Auzi cu ce declaratie vine el la Presa” este ca si cum mergi la instanta sa iti spuna ca te cheama „andrei vasile” si aia te trimit la evidenta population.” Pai bai tavarase Badea. Pot fi un milion de oameni cu numele de Andrei Vasile la evidenta populatiei. Dar doar una este istoria persoanei si mama acestuia. Iar mama CSU Craiova nu este Stiinta. Cum nici mama CSA nu este Steaua Bucuresti. Cam asta stim pana acum.
E impresionant. Toti cei care nu sunt hotii pe care ii slujiti voi vorbesc prostii. Dar hotii vostri stiu despre ce e vorba. Sigur, echipele lor nu au numele pe care le folositi voi, nu au culorile echipelor voastre, nu au nici emblemele lor. Dar asta nu conteaza pentru voi.
„Cum nici mama CSA nu este Steaua Bucuresti” – Arata ba actele! Arata actele, ca sa vedem ca echipa idolului tau a cumparat macar un lucru minuscul de la Steaua.
De ce nu intelegeti ca palmaresul nu este un bun fizic. Palmaresul este o Statistica. Cum sunt si statisticile economice. Palmaresul echipelor il cunoaste doar organizatorul competitiilor sportive. In cazul nostru UEFA. Ca si palmaresul Simonei Halep este dat de WTA. Intelegeti acum de ce uefa isi permite sa afiseze palmaresele echipelor pe site? Pentru ca Asa se intampla la toate competitiile sportive. Organizatorii isi fac un clasament al cluburilor in functie de acel palmares. Iar palmaresul este oferit de continuitatea sportiva.
De ce nu solicitati la UEFA arhivele despre care vorbiti cum ca Steaua a castigat Cupa Campionilor din 1986? Deocamdata cei de la UEFA considera ca FC Fcsb a castigat Cupa Campionilor in 1986.
cand au fost intrebati, uefa a zis ca ei lucreaza cu informatiile primite de la frf + te rog lasa denumirea csa 2017 , e ridicol, Csa a fost infiintat in 47.
Ioane, am aprecia foarte mult daca ai lasa Steaua in pace si ai intra pe paginile SC FC Fcsb SA. Tu chiar nu vezi ca esti total neinteresant pentru stelisti?!?
Bai Antisatanistsilimbaromana, e clar ca sunteti mai multi fîcîsîbiști dar, asa cum si peaedistii sunt mai multi, nu inseamna neaparat o calitate :))))))) „Dabea” daca am inteles ceva din comentariu’ tau, analfabet mic si frustrat. Dar, desi n-ar trebui sa-ti raspund ca esti vai mortii tai iti transmit urmatoarele: baga-mi-as pula-n toti mortii tai si-n tot neamu’ tau si-n copiii tai de semianalfabet ordinar si milog ce esti! Lua-ti-as femeia si mama in pula in acelasi timp si pisa-m-as pe țâțele mă-tii ca te-a alaptat si ti-a dat viata! Futu-va-n gura de inculti ca ne-ati nenorocit tara asta! Du-te, baga-ti-as pula-n inima, pe site-urile SC FC Fcsb SA Mogosoaia 2003, sclav parlit ce esti!
Shtazian gresesti psd-istii (banuiesc ca asta ai vrut sa scrii) nu sunt mai multi decat noi ceilalti. Dar sistemul de vot intr-un singur tur de scrutin le permite sa castige alegerile Chiar daca nu sunt majoritari. Asa a castigat si Fierea la Bucuresti, si desi nu sunt Bucurestean sper sa nu mai fie aleasa vreodata pe aceasta functie si de fapt in nicio functie sa nu mai fie. Poate la cratita sau la Antena 13. Daca vrei cu adevarat sa scapam Tara de ciuma rosie mergi la orice sediu al Partidului Miscarea Populara si semneaza petitia pentru revenirea la alegerea PriMarilor in doua tururi de scrutin. Numai Asa ii vom invinge. Asta doar daca nu esti si tu alaturi de ei. JOS psd ciuma rosie! Sunt dispus sa recunosc Steaua CSA doar daca iesiti in strada alaturi de diaspora pe 10 August.
Nu stiu ce a cumparat becali. Dar in mod cert el le-a platit salariile jucatorilor stelisti care faceau performante Europene Inca din anul 1998 si pana prin 2004. Cred ca avem example in acest sens. Stii echipa Stelei care evolua si in 1998 si in 2004? Hai sa cautam in arhive sa vedem. Hai sa vedem care sunt jucatorii ce faceau performante pentru Steaua si erau platiti de Becali.
Daca nu stii ce a cumparat Becali, de ce vorbesti?
Eu dau doar un nume. Cristian Ciocoiu care a facut parte din loturile ambelor echipe, dar nu a fost utilizat in nicio partida. Stiu sigur ca el juca si in anul 1998 pentru Steaua el aducand trofeul de campioni Stelei in 1998 marcand golul de 1-1 rapidului adevarat. Si il vad si in lot cu Valencia in 2005 la aceeasi echipa Steaua Bucharest. El ce parere are despre Aceste lucruri? A fost intrebat vreodata? Era un jucator care isi dadea viata pe teren pentru Steaua. Nu era mercenar ca Jean Vladoiu sau altii.
SteauaLibera spune-ne te rog pana la urma, ce a preluat/furat ciobanul in 2003?
Caci acolo el a cumparat ceva :jucatori, autocar, etc.
Ce a cumparat sau ce a furat gigi si ce a vandut/cedat ilegal AFC Steaua?
Asta e intrebarea…
Iar daca cei de la AFC Steaua au fost de acord, in frunte cu Paunescu, care acum tace malc si face pe printesa, de ce nu au intervenit atunci cei de la Armata?
De ce i-au lasat pe cei de la AFC sa isi bata joc de echipa ?
De ce cei de la Steaua nu ii actioneaza in judecata pe cei ce au ajutat la acest furt?
Cumva pentru ca sunt prieteni, camarazi, si fosti colonei/ministri toti?
Si cumva pentru ca Gigi nu le mai da bani acuma unora dintre ei?
Caci eu vad urmatoarea problema: ne minte si Gigi, ne mint si cei din Armata, si cei de la AFC .. iar daca nu ne mint, ne spun doar ce vor ei, ne manipuleaza.
Acum eu va apreciez, il apreciez si pe Talpan ca se zbate pentru a repune aceasta echipa, dar mizeria e la toti in gradina, dar toti o arata pe a vecinului …
p.s. te apreciez si pe tine ca te zbati frate, dar adevarul 100% nu e nici la CSA … si imi pare rau.
p.s.2 : sunt rapidist (desi Rapidul meu e mort), si mi-ar placea ca vreodata sa existe toate echipa mari in aceeasi divizie, sa existe spectacol, si care e mai bun sa castige. Nu ma intereseaza sincer ca e FCFCSB,CS U,FC U, AFC RAPID, ACADEMIA RAPID sau cine stie ce clone or mai fi. Caci toate echipele sunt totusi niste clone …
Va salut dragilor, numai bine.
Nu a cumparat nimic. Noi am mai scris treaba asta de mai multe ori. In 2003, becali si-a facut o firma noua, pe numele ei FC Steaua Bucuresti SA. Asta functiona in paralel cu AFC Steaua Bucuresti. Deci automat nu se poate pune problema ca becali sa fi cumparat ceva. Daca cumpara, cumpara AFC-ul si nu mai era nevoie sa infiinteze o firma noua.
AFC-ul nu putea sa vanda nimic in afara de ceea ce detinea, adica lotul de jucatori. In 1998, singurul transfer intre Steaua si AFC a implicat jucatorii, care au semnat contracte cu AFC, pentru a putea fi platiti.
Am zis si de ce nu au intervenit cei de la armata. Pentru ca sunt si ei hoti. Noi nu ne-am temut sa zicem asta pana acum. Generalul Zisu, de exemplu, e unul din cei care l-au ajutat pe Becali. Si probabil ca a luat spaga de la el.
Adevarul e doar in acte. De asta va tot sugerez sa va uitati la acte. Puteti face rost de ele, sunt publice, uitati-va la ele.
palmaresul nu se vinde nu se cumpara de sine statator.. palmaresul ramane cui continua activitatea sportiva.
echipele care intrerup activitatea sportiva pierd palmaresul.. adica cand se reinfiinteaza o iau de la zero. in cel mai rau caz palmaresul este pierdut sau cel mai probabil e la fcsb. csa steaua reinfiintata sau reactivata in 2013 cum va place sa spuneti oricum nu l poate avea. se poate lauda ca sub comanda csa ului l a castigat dar sa l aibe si sa l foloseasca in competitii sportive nu poate. echipa reactivata e noua.. are in comun cu steaua care a castigat CCE doar ca amandoua au fost sub comanda csa. este „sora” stelei din 1986. steaua din 1986 este fcsb. daca ma contraziceti si nu e nici fcsb atunci oricum nici nou infiintata csa steaua nu e. csa steaua e sora fcsb ului in cel mai bun caz.
Vezi ca prima ta propozitie e falsa. Entitatea care e acum otelul galati a cumparat palmaresul otelului galati, echipa care s-a desfiintat acum cativa ani. Iar Academia sustine ca a cumparat marca si palmaresul Rapidului. Deci?
FC Fcsb s-a infiintat in 2003. Cum poate sa aiba palmaresul unei echipe din 1947?
De unde ai scos-o ca Steaua si-a reactivat sectia de fotbal in 2013? A facut-o la sfarsitul lui 2016. Asta se stie. Si despre ce „comanda a csa-ului” vorbesti? Tu realizezi ca clubul se numeste Steaua, nu CSA? Acel CSA e echivalentul FC-ului, de la FC Bayern Munchen. Cum e FCSB Steaua din 86, cand FCSB a fost infiintata in 2003? Ganditi, ma, un pic! Vorbiti doar prostii, doar din auzite.
Bravo Bularca. Ai explicat genial. Daca nici fcsb nu are palmaresul atunci nu il are nimeni ca si la csu cu fcu. In momentul in care fcsb va da faliment sau va pierde palmaresul steaua va disparea. Iar noi va trebui sa ne re-orientam catre alte sporturi sau in cele mai rau caz catre alte echipe daca vor mai ramane alte echipe cand va disparea steaua. Mie unul imi place de filipinezul Sato si voi sustine echipa la care acesta va activa in momentul disparitiei Stelei. 🙁 si eu va salut. Doamne ajuta!
Hai ca asta e buna. Deci daca nu aveti voi palmaresul, nu-l avem nici noi. Doar ca tu nu poti dovedi ca il aveti si nici nu poti dovedi ca noi nu-l avem. Desi noi il folosim chiar si azi, in activitatea comerciala. Tare.
@SL am si eu o curiozitate, in opinia ta, daca Dave Mustaine se hotaraste sa revina la Metallica dupa 35 ani, sa refaca formula din primii ani, atunci Metallica ar trebui sa renunte la albumele din anii astia si sa spuna ca timp de 35 de ani nu a existat?
Nu am pretentii sa stii despre cine vb, dupa grai si port este evident prea mult ptr tine.
Exemplul dat de tine e unul cat se poate de tampit. Si nu are nicio legatura cu situatia de fata.
Dar hai sa iti fac pe plac. Daca Metallica se desfiinteaza in 2003 si tu iti faci o trupa noua, FC Metallica, si te apuci sa canti cantecele lor fara sa primesti consimtamantul lor pentru a le folosi, inseamna ca tu esti Metallica?
Mai mult, daca, dupa 14 ani, baietii de la Metallica hotarasc sa reinceapa sa cante impreuna, inseamna ca trebuie sa-ti ceara tie voie ca sa isi cante propriile cantece?
@SL corect, numai ca… ghici ce… si au dat consimtamantul. Ca a fost dat tulbure, ciudat, s pe pile sau cum erau vremurile este alta poveste. Dar l au dat iar FC Metallica a continuat sa cante o perioada. In perioada asta chiar managerul care acum face scandal a semnat acte care ii ajutau sa cande si sa participe la concerte…
Intrebarea mea ramane, cand managerul s a sucit, dc FC Metalica care a fost lasata si chiar incurajata sa cante nu si poate continua concertele?
Nu exista „dat tulbure”. Ori iti dai consimtamantul, ori nu ti-l dai. „Poate” nu e „Da”, chiar daca nu e „Nu”. Becali a trimis cerere la Steaua, cererea i-a fost respinsa, el a folosit marca in ciuda faptului ca nu avea cerere. Daca in 2003 pornea cu numele FC Fcsb, nu stiu cati dintre voi ati mai fi urlat ca FC Fcsb e Steaua. Ca a inchiriat stadionul e fix pix. Oricine il putea inchiria. Si tu il puteai inchiria. Asta nu inseamna ca puteai sa si folosesti marca Steaua.
SL iar foarte corect. El a cerut marca si nu a primit o! MARCA COMERCIALA, nu s a pus problema de nume, palmares sau ca nu are voie sa continue joaca de a fotbalul.
Ca sa fiu bine inteles ma doare n pula de jiji si de fcsb, incerc doar sa inteleg niste minciuni si o imensa manipulare. Nu i iau apararea ciobanului dar parca totul este cusut cu ata alba si se merge pe burta.
Revin si cu intrebarea mea, nu crezi ca ar fi ok sa publicati toate cheltuielile clubului din sezonul trecut? In semn de transparenta? Cat s a cheltuit si din ce fonduri?
Tu realizezi ca Becali a pierdut numele doarece a pierdut marca, nu? Adica nu esti atat de batut in cap incat sa crezi ca cele doua procese nu au avut legatura, nu?
Marca inseamna identitate. Adica inseamna nume, istorie, etc. Daca, in 2003, Becali isi numea echipa infiitata in acel moment Fotbal Club Fcsb, nu o putea baga in Liga 1. Ca se vedea ca e hotie. Strigau oamenii. Nu doar ca nu o putea baga in liga 1, dar nici nu putea pretinde ca detine palmaresul Stelei. Nu putea pretinde nici ca detine coeficientul european al Stelei. Si nu putea pretinde nici ca e Steaua, pentru ca suporterii sa-i vina la stadion. Stadionul Ghencea il putea inchiria.
Nu inteleg de ce imi ceri mie sa public cheltuielile clubului. Cere-i clubului. E un club detinut de stat, o sa-ti ofere informatiile cerute. Asa vei putea vedea si cat a incasat Steaua, nu doar cat a cheltuit. Ce zici? Te bagi? Trimiti un mail la club sau la MApN?
SL pentru ca sus scrie: un club curat mai presus de toate! nu crezi ca in spiritul pe care l promovati transparenta ar ajuta la asta? sau sunteti specializati numai pe procese?
Era o parere, cred ca este intwresant si ptr voi si ptr cei care urmaresc pagina.
Am solicitat si la asociatie, nu par nici ei interesati sa publice asa ceva. Coincidenta?
Prietene, noi am fost mereu transparenti. Doar ca nu inteleg de ce imi ceri mie sa caut informatii despre ceva ce te intereseaza pe tine. Pentru mine nu e interesant sa vad cati bani castiga Predescu. Daca tu cauti informatia, faci un articol si mi-o trimiti, iti promit ca o public. Daca e corect articolul si daca e scris cu bun simt, adica fara injuraturi si alte cele. Fa-l si ti-l public. Promit. Poti face print screen la comentariul asta si sa ma faci de rahat peste tot, daca nu il public.
Bai COIOANE cum se face ma ca instanta de judecata a hotărât că fcsb nu se poate numi Steaua?…ia zi ma desteptule….dacă esti stelist cum poti ma susține fcsb ?… oricâte explicații ai primi tot tampit rămâi….O tii pe a ta…cand becali va închide fcsb..cu cine vei tine ma?…. cu csa nu?….poate mai crești pana atunci…
Cand echipa din Liga 1 va pierde palmaresul sau va da faliment (Sper sa nu se intample asta vreodata) atunci nu voi mai sustine o echipa anume de fotbal. Probabil ca voi urmari alt sport de la CSA. Echipa de fotbal Steaua Bucuresti nu va mai exista in acel moment pentru mine. Voi avea in schimb o Varianta sa sustin orice echipa la care va juca filipinezul Sato. Deocamdata joaca la sepsi sf gheorghe. Este un jucator simplu la care vad Bucuria de altadata si entuziasmul in jocul de fotbal.
Ce de prostii pe aici.
Singurul lucru care conteaza in atribuirea palmaresului este continuitatea sportiva. Dinamo de acum de exemplu, are palmaresul? Da. Este aceeasi echipa infiintata in 1948 ? NU ! Se poate verifica: https://www.risco.ro/verifica-firma/dinamo-1948-cui-13699971# – Scrie acolo clar Data înfiinţării 2001. In Romania nu exista legi despre palmares sportiv la fotbal, sau orice alt sport. De aceea instantele nu se pronunta pentru palmares sportiv. E ca si cum ti-ai face tu o competitie de table pe scara blocului si cand te superi te duci si dai in judecata pe vecinu sa iti spuna tribunalul Bucuresti cine a castigat, normal ca o sa trimita la plimbare. De palmares se ocupa organizaorii competitiei, adica FRF si UEFA. Iar UEFA a zis ca palmaresul e la continuatoarea activitatii sportive, adica la FCSB.
THE END.
Asa e. Bravo. Esti foarte destept. Ai zis-o exceptional. Deci de palmaresul unei echipe se ocupa oranizatorul unei competitii. Dar ce se intampla daca eu nu mai particip la competitia respectiva? Pierd palmaresul realizat in acea competitie? Desi cred ca nu ma mai puteti surprinde, de fiecare data reusiti asta. Chiar nu credeam ca puteti fi mai prosti.
Ma voi confundati … societataea comerciala care administreaza clubul de fotbal cu …. clubul de fotbal…….
Daca infintez o sc in 2018 si cesionez fc botosani pe 20 de ani…. inseamna ca fc botosani e infintata in 2018…….
Daca la un club multi disciplinar … fac o sectie noua….. si o inchid…… dezactivez……. nu o pot reactiva……. o iau de la zero…..ZERO
Adica tu vrei sa spui ca societatea lui Becali e un lucru, iar echipa alt lucru, nu? Daca da, atunci zi-mi si mie de ce in Liga 1 joaca SC Fotbal Club Fcsb SA si nu… clubul de fotbal.
Dar hai sa zicem ca e cum zici tu. Imi arati si mie actul prin care gigi becali a cumparat echipa de fotbal Steaua Bucuresti?
La csa sau clubul sportiv al armatei…… de drept public…,. Cine e administrator????? Nu cumva um02301?
Nu. In primul rand, nu exista „clubul sportiv al armatei”. Clubul se numeste Steaua. Formula „Clubul Sportiv al Armatei” reprezinta doar descrierea entitatii, nu si numele. In scris, de exemplu, nu spui „clubul CSA”, aceasta formula fiind un pleonasm. Spui „clubul Steaua”.
In al doilea rand, clubul Steaua e inregistrat ca unitate militara in registrele MApN. Nu pentru ca are soldati in baza sportiva, ci pentru ca asa e la MApN.
Si ca sa iti raspund la intrebare, administratorul clubului Steaua este colonelul Petrea.
@SL Daca vrei sa stii ce se intampla cu palmaresul cand nu ma participi la o competitie ( de fotbal ) ar trebui sa verifici regulamentul UEFA.
Sau ai putea sa-l verifici tu si sa ne spui care e legea care ii da putere unei firme private, UEFA, asupra altei firme private, orice echipa de fotbal.
Gogosarilor alo gara! Palmaresul sportiv nu are nici o legatura cu societățile comerciale marca sau nume el este acordat de FRF iar uefa ia in considerare doar echipele ce au continuitate! Palmaresul nu se vinde nu se cumpără ca nu e o butelie! El este acordat de o entitate sportivă și doar ea poate decide a cui este.
De asta a cumparat noul otelul galati palmaresul vechiului otelul galati :)))
Fac pe mine de ras de fiecare data cand vad cum veniti cu idei noi. „El este acordat de o entitate sportivă și doar ea poate decide a cui este.” – Adica degeaba castiga Realul trofeul Champions League, daca UEFA doreste, poate sa ii atribuie realizarea lui Dinamo. Foarte tare :)))
Tovarase admin o sa innebunesti si tu ca Talpan I’m curand. 🙁 stii doar ce a votat acum doua zile psd in sparlament? S-a legalizat hotia fratele meu. Si voi vreti sa puneti toate cioburile inapoi la sticla Sparta. ; (
Nu inteleg unde bati. Il acuzi pe Talpan ca fura? Spune concret ce a furat.
Nu. Ziceam ca a innebunit de tot ca nu se respecta regulamentele. Pai sa-mi zici ce se respecta in tara asta? Noi nu innebunim ca adrian nastase a facut Maxim 1 an de puscarie? Dupa ce a furat jumatate de tara? Si nu a dat niciun ban inapoi. Ce vrei sa facem? Sa innebunim toti acum? Este clar ca Academia a folosit jucatori profesionisti la o Liga de amatori, dar ce putem sa facem daca psd controleaza tot, absolut tot. 🙁
Sa ne ridicam impotriva lor, ca in 89.
Scrie asa in articol „Deoarece FRF nu exista in 1986. Nu exista nici macar in 2001, atunci cand Steaua a castigat ultimul sau titlu.”
Cum nu exista FRF in 1986? Pai si cine a organizat copionatul 1984-1985 pe care Steaua l-a castigat si s-a calificat in CCE in sezonul 1985-1986?
Mai mult FRF nu exista nici in 2001…Dar cand s-a infiintat FRF?
Pai daca FRF nu exista in 2001 ce sa trimita ei la UEFA despre palmaresul echipei Steaua? Ca atunci cand Steaua facea performante intern si extern ei nu existau. De ce le cereti sa trimita informatii pe care nu le au?
Daca e adevarat ce spuneti voi atunci pentru ei Steaua nu exista dpdv al palmaresului.
Cauta, domnule sa vezi cand s-a infiintat FRF. Eu ti-am pus actele acolo. Scrie 2002. Nu vezi? Au existat mai multe federatii de-a lungul timpului. Cea de acum nu e Federatia din anii 90. Si nici cea de dinainte de 90.
In 1989 a fost Lovitura de Stat instrumentata tot de ei. S-au folosit de noi ca sa-l ucida pe Ceausescu iar cand Poporul si-a dat seama ca la putere a ramas tot partidul comunist au innabusit revolta in iunie 1990 cu mineri platiti sa omoare oameni. Nu vezi ca nici macar nu se mai comemoreaza victimele mineriadei. 🙁
@SL – nu ai dreptate deloc. Ori nu intelegi ori vrei sa dezinformezi. FRF s-a infiintat conform legii 21/1924. Registrul federatiilor a aparut in 2001 sau 2002 odata cu normele de aplicare a OG 26/2000. organizatiile infiintate inainte de aceasta data trebuiau doar sa se inscrie in acest registru intr-un anumit termen, fara ca aceasta sa insemne ca nu au existat pana atunci sau ca nu au avut personalitate juridica. problema pentru FRF putea sa apara daca nu se inscriau in registru, nu ca s-au inscris. prin inscriere au respectat OG26/2000.
Dar sa presupunem, prin absurd, ca tu ai dreptate si FRF s-a infiintat in 2002:
– ce documente trebuie sa transmita FRF la UEFA daca ea nu organiza competiile castigate de Steaua inainte de acest an?
– daca FRF dinainte de anul 2002 nu avea personalitate juridica cum s-a afiliat la UEFA si FIFA?
– daca nu era afiliata cum a particiapt Romania la CE si CM? si cum a participat Steaua in competiile europene?
Asculta-ma ce iti spun. Au existat mai multe federatii. Prima in 1909. Apoi a venit una in 1930. Apoi alta dupa razboi. Apoi una ilegala, facuta de sandu, in anii 90. Apoi cea din 2002. Cum s-au afiliat? ILEGAL!
@SL – hai ca esti absurd. serios. nu vreau sa te jignesc si nu o lua personal. nu spun ca nu esti o persoana inteligenta dar aici esti absurd.
1. interpretezi legea asa cum vrei tu fara sa ai argumente
2. nu au existat mai multe federatii. au existat mai multe denumiri. e ca si cum ai spune ca Republica Populara Romana, Republica Socialista Romania si Romania sunt 3 tari diferite. federatie dupa razboi nu s-a mai facut au fost denumiri diferite in 1909, 1912, 1930. Denumirea de Federatia Romana de Fotbal Asociatie este din 1930.
3. daca s-a afiliat ilegal la UEFA toate titlurile Stelei si participarile in cupele europene din 1990 pana in 2002 sunt nule. in cazul asta trebuie ca talpan sa sesizeze curtea eurpeana de justitie (dar aici nu sunt sigur) si sa dea in judecata fifa si uefa. in acelasi timp Steaua trebuie sa isi elimine din palmares 8 tituluri, 4 cupe si 4 supercupe
4. repet intrebarea: ce documente trebuie sa transmita FRF la UEFA daca ea nu organiza competiile castigate de Steaua inainte de anul 2002?
Domnule, nu ma cert cu tine. Iti sugerez sa te informezi. Atat. Poti cauta pe google. Pana atunci, uita-te peste documentele puse de mine. Acolo spune foarte clar ca FRF a fost infiintata in 2002.De ce a mai fost nevoie sa fie infiintata daca era deja infiintata?
@SL – nu a fost infiintata in 2002. a fost inscrisa in registru in 2002. e cu totul altceva. bea o gura de cafea si concentreaza-te putin. nu scrie in documentele prezentate de tine ca s-a infiintat in 2002. ci doar ca s-a inscris in registru in acel an. argumentele pentru inscrirea in registru le-am prezentat mai sus. cum sa se inscrie FRF in registru daca acesta nu exista in 1909? si nici in 1990….
nu e problema ca ai gresit pentru ca toti gresim. ai citit ceva si nu ai stat putin sa analizezi mai atent ce scrie. problema e ca nu recunosti cand gresesti.
dar te rog raspunde la urmatoarele intrebari daca tot zici ca s-a infiintat in 2002:
– de ce nu elimina Steaua din pamares titlurile si cupele obtinute din 1990 pana in 2002?
– ce documente trebuie sa transmita FRF la UEFA daca ea nu organiza competiile castigate de Steaua inainte de anul 2002?
Domnule, esti turc. Nu intelegi sau nu vrei sa intelegi.
@Da domnule. am spus eu ca nu s-a inscris in 2002? cred ca nu intelegi cuvintele si sensul lor. s-a inscris in registru in 2002. e foarte adevarat. dar asta nu inseamna ca s-a infiintat in 2002.
e normal sa fie disponibil numele. s-a eliberat automat de catre MJ pentru ca FRF exista si trebuia doar sa se inscrie in registru nu sa se infiinteze. prezinti actele tale de infiintare (conform legii din 1924 in cazul frf) si iti elibereaza dovada de disponibilitate a denumirii. e simplu :)))))))))))) sunt sigur ca poti sa intelegi si probleme de genul asta nu te depasesc.
dar revin cu intrebarile luand in considerare, prin absurd, ca tu ai dreptate:
– de ce nu cere talpan desfiintarea uefa si fifa pentru ca au afiliat ilegal frf?
– de ce nu renunta Steaua la palmaresul din 1990-2002?
– de ce cere talpan frf sa trimita documente la uefa? frf nu are astfel de documente pentru ca s-a infiintat in 2002.
Esti dus cu pluta. Adica aia s-au infiintat in 1930 dar s-au inscris in registrul federatii doar in 2002. Ai probleme cu capul, prietene.
Steaua Libera · June 20, 2018 at 07:32:20 · →
Sau ai putea sa-l verifici tu si sa ne spui care e legea care ii da putere unei firme private, UEFA, asupra altei firme private, orice echipa de fotbal.
Verifica tu daca te intereseaza.
Pai tu vorbesti despre asta, nu eu. Demonstreaza ca ceea ce spui e adevarat.
@SL – e posibil, dar foarte putin probabil, sa am probleme cu capul…depinde ce sistem de referinta alegem.
cum sa se inscrie FRF in acest registru mai devreme daca el a fost legiferat in 2000 cu norme de aplicare in 2001? pana atunci acest registru nu a existat! Asa pot sa te intreb si eu de ce nu a intrat Romania in UE in 1918? Sau de ce Steaua nu a participat in grupele Champions League in 1986? Sau de ce Steaua nu l-a adus pe Lacatus la club in 1963? raspunsurile sunt simple (asta asa ca sa nu te gandesti prea mult) – in 1918 UE nu exista, in 1986 grupele Champions League nu existau, in 1963 Lacatus nu exista.
Dar daca tot am presupus prin absurd ca ai avea dreptate…..cum ramane cu celelalte intrebari? :)))))))))))))))
Nu mai stau la discutii cu tine, pentru ca e clar ca esti un bou:
Timp de mai bine de 10 ani, fotbalul romanesc a fost condus si administrat de o asociatie precum cele ce se fac la scara blocului. Asociatia, denumita chiar “Asociatia FRF”, a fost infiintata, in 1991, de un grup de “ingineri” isteti, care au mirosit ca pot confisca in propriul folos fotbalul romanesc. La fel de bine puteau infiinta, cu 30 de semnaturi pe un tabel, “Asociatia Guvernul Romaniei” si sa ia locul guvernului, sau “Asociatia Ministerul de Interne” si sa comande politia. Dar au preferat fotbalul, pentru ca la asta se pricepeau mai bine. Urmare a scamatoriei executate, ei au reusit, pe parcursul anilor scursi de la Revolutie incoace, sa ruleze sume de ordinul zecilor de milioane de dolari, fara ca legea, in numele careia Mircea Sandu si acolitii sai pretind ca guverneaza fotbalul, sa-i fi atins vreodata.
In luna aprilie a anului 1991, la Judecatoria Sectorului 1 a fost depusa cererea de inregistrare a Federatiei Romane de Fotbal, in vederea acordarii personalitatii juridice. La prima vedere a unei astfel de cereri, intrebarea care iti vine in minte este cea evidenta: Cum adica sa primeasca FRF personalitate juridica? N-o avea deja? Ba o avea, poate spune orice jurist din tara asta, era persoana juridica de drept public si asa au tinut-o si comunistii. Si atunci pentru ce-i mai trebuia alta? O privire mai atenta, si misterul se risipeste. Nu-i federatia aceea de-o credeam noi, ci doar o asociatie cu scop nelucrativ care tocmai asa se doreste a se numi: “Asociatia Federatia Romana de Fotbal”.
Alaturat cererii un tabel cu 30 de membri, unii cu nume sonore (dintre care ii enumeram pe Mircea Sandu, Adalbert Kassai, Gino Iorgulescu, Florin Halagian, Grigore Sichitiu), dar si femei de serviciu ori dactilografe, constituiti “in vederea acordarii personalitatii juridice a asociatiei”. Scopul asocierii, dupa cum timpul a dovedit-o: asociatia – tabel “Federatia Romana de Fotbal” s-a substituit adevaratei federatii nationale de fotbal.