Talpan a trimis notificare catre FRF! Cere recunoasterea palmaresului!
Singurul om care chiar lupta pentru Steaua Bucuresti si-a facut din nou datoria. Oare a cata oara?! E vorba despre acelasi Florin Talpan, colonelul de justitie al Stelei, care a reusit astazi sa trimita catre FRF o notificare prin care cere ca Stelei sa-i fie recunoscut palmaresul si ca site-ul UEFA sa corecteze informatia mincinoasa trecuta in dreptul echipei Fotbal Club Fcsb.
Conform surselor noastre din interiorul FRF, Florin Talpan a depus urmatoarele acte impreuna cu notificarea pe care a trimis-o astazi:
- Decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție nr. 3425 pronunțată la data de 03 decembrie 2014 în Dosarul nr. 42805/3/2011;
- Certificatul de grefa cu pronuntarea Inaltei Curti nr. 1628 din 7 mai 2018, in dosarul nr. 31705/3/2015;
- Decizia Curtii de Apel nr. 989A din 21 decembrie 2016, in dosarul 31705/3/2015;
- Decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție nr. 1119 pronunțată la data de 24 aprilie 2015 în dosarul nr. 823/1/2015;
- Certificatul de înregistrare a mărcii nr. R072827/22.03.2004;
- Certificatul de înregistrare a mărcii nr. 130904/22.12.2013;
- Certificatul de înregistrare a mărcii nr. 2R026915/02.07.2006;
- Certificatul de înregistrare a mărcii nr. 142570/10.11.2015;
- O parte din istoria clubului sportiv Steaua Bucuresti.
Colonelul de justitie al Stelei cere prin aceasta notificare prezentarea corecta a palmaresului CSA Steaua Bucuresti in toate materialele de promovare a UEFA si FRF, precum si pe site-urile acestora. Pentru evitarea confuziilor, a solicitat ca echipa FC Fcsb sa fie prezentata cu informatia corecta si anume anul de infiintare 2003.
De asemenea, Talpan a cerut si excluderea celor de la FC Fcsb SA din orice competitie europeana precum si dezafilierea sa de la FRF. Mai mult, colonelul Talpan a cerut ca clubul Steaua Bucuresti sa isi primeasca inapoi locul in prima liga, loc pe care FC Fcsb l-a utilizat ilegal si abuziv din 2003 si pana azi.
Nu in ultimul rand, Florin Talpan a depus un memoriu si impotriva abuzurilor comise de FRF si AMFB impotriva echipelor care lupta pentru promovarea in Liga 3, pentru a avantaja Academia Partid.
Liber la notificari…o sa ii dati lui Burleanu hartie igienica :)) nu ati inteles inca faptul ca sunteti mici? Nici macar in liga 4 nu reusiti sa aveti si voi o minima influenta..nimeni nu va vrea in fotbal 🙂
Ia-ti adio, prostule, de la echipa ta. Ca se duce.
Poate ca nu ati inteles. Atunci o sa fiu mai explicit. Oilor, muie!
Demersul pe care îl așteptăm toți! Mingea e acum in terenul infractorilor federali, sa vedem cat vor mai avea tupeul penal sa ignore adevărul. De asta tara asta e unde e, pentru ca mizeria, nesimtirea, corupția, becalizarea si manelizarea unei societăți pline de oi paduchioase, lase si ignoranta stigmatizeaza un om onest, corect, care lupta pentru adevăr și triumful legii. Marius, sictir oaie, nimeni nu te vrea pe tine aici, mars la stana stăpânului!
Felicitari Eroului Clubului STEAUA Domnului Florin Talpan ! Iar telemeaua postacilor poate comenteaza pe la turma de la centura daca tot n-are ce face . SUCCES STELISTI !
@ Radical @seniorul
Daca ne uitam putin la istoricul scandalului, putem vedea foarte bine ca totul a inceput in 2014 in perioada cand Gigi era inchis.
Ce au zis atunci cei de la Armata, hai ma sa ne luam inapoi sigla si numele, daca baietul asta tot nu mai cotizeaza la noi pt chiria stadionului si face bani din CL si EL.
Nu mai bine ne facem noi echipa din nou sa mai castigam si noi ceva bani?
Pai bai frate cum sa iti faci echipa de fotbal, o numesti Steaua si o bagi in Liga a 4-a? Mai ai si 1000 de suporteri din aia fanatici care cred ca daca au numele si sigla, gata e echipa din 47 care a facut istorie.
In fine, o sa fim asa multi ani, FCSB in Liga 1 cu palmaresul si CSA in liga a 4-a incercand sa atraga suporterii sustinand ei sunt adevarata Steaua.
Referitor la faptul ca au sustinut din 2003 pana in 2014, FCSB o sa zica ca nu stiau ca nu e Steaua, ca au fost inselati si ei.
Dar intr-un comentariu mai vechi stiau ca Talpan vroia sa intenteze procesul inca din 2004, dar din nu stiu ce motiv au deschis procesul deabia in 2014.
Iar asta cu injuratul, cu oile nu o sa o inteleg niciodata. Asta cu oile au scos-o cei de la dinamo, or fi avand ceva legaturi cu aia si ne-au facut de rusine inscriind o echipa in liga a 4-a ?
Sanse mici de izbanda in legatura cu dezafilierea. Pai ce sa faca CSA in Liga 1 ? In primul rand ca nu are ce sa caute in Liga 1, atata timp ca nu are un finantator privat!
Apropo, eu sunt alt Marius, fata cel care a scris primul comentariu 🙂
Cum am mai zis, intre 2003-2014 si voi tot oi erati =)))) iar in al doilea rand sintagma asta a pornit de la dinamo si acum o preluati voi.
Baieti ! Toti cei ce se invart in jurul fenomenului fotbal (de la ziaristi, jucatori …si pina la microbisti) stiu foarte bine unde este adevarul. Problema mare este creata de bani, e creat un circuit al banilor in care oierul este pion principal! Daca dispare Becali ce pun in loc, cine le mai arunca firimiturile?Pentru ca toata mizeria asta sa se termine urgent trebuia ca cineva potent financiar si foarte serios(ideal un stelist adevarat) sa intervina si sa sustina Steaua Bucuresti ! Abia atunci se va distruge in mare parte cangrena din fotbalul romanesc!
@MK
Pe mine nu ma intereseaza cine este in fruntea Stelei, atata timp cat ea este in Liga 1 si joaca totul pe teren.
Poate sa fie si unul care sa o tina la limita si macar sa ne batem in play-out dar sa fim curati.
Dar in Liga a 4-a niciodata! Daca retrograda din punct de vedere sportiv da, atunci intelegeam.
Pentru aia care cred ca Steaua nu are loc in liga 1 din cauza unor reguli ale FRF:le pot schimba in secunda 2!Vezi cazul Academia Rapid:)))
@Marius Tu nu ai inteles?Nimeni nu are nimic cu voi atata timp cat va asumati rolul de suporteri ai lui becali(fcsbisti, gigisti ori cum vreti sa va numiti).Ne deranjeaza ca manjiti numele Steaua Bucuresti asociind-o cu turma lui Becali ! Atat!
Dar intre 2003-2014 oare nu erati si voi sustinatori ai lui Becali ? 🙂
PS: Dinamo – Steaua – 26:27 la Handbal, se joaca decisivul la Chiajna.
Bravo lor, au condus meciul cap-coada.
Ce se mai bucura Petrea prin tribune.
@Marius Majoritatea a recunoscut,inclusiv eu, ca am fost pacaliti de cei cativa infractori care au pus la cale aceasta mizerie asa ca nu neg nimic.Eu personal nu ma mai uitam de mult la echipa asta(de prin 2010) care incet incet s-a transformat dupa chipul si asemanarea lui Becali.Cine a prins alte timpuri, cu spiritul de stelist adevarat, stie ce spun si ce simt!Multumesc lui Dumnezeu ca Steaua Bucuresti nu a incaput pe mainile unui nenorocit ca fariseul sef!
Panaramelor , promovati cum trebuie …numai pomeni , invitatii si schimbari de regulament visati de cand v-ati infiintat , adica de anul trecut .Faceti echipa , jucati fotbal si bateti Rapidul daca sunteti buni. Daca apareti in liga 1 acum , va da chiajna 8..
In sfarsit ceva care trebuia facut inca de la inceput.
Astept cu mare interes raspunsul FRF sa se termine odata cu circul asta.
@Mirko Sper ca esti rapidist , ca sa pot scuza limbajul tau.Daca nu , esti doar o oaie !
Bun si daca FRF nu da niciun raspuns? Daca nu i-a nici o decizie?
Ce se mai poate intampla? Se poate ca instantele civile sa acorde palmaresul CSA-ului iar apoi FRF va fi fortata sa o excluda pe FCSB din Liga 1?
Din cate stiu, civilul nu se incurca cu deciziile sportive.
O intrebare interesanta pe un alt site.
Daca FRF recunoaste toate lucrurile astea nu se baga singura in „KKO” ?
E ca si cum ar recunoaste ca au tinut o echipa cu bunavoie ilegal timp de 10 in Liga 1.
Ce chestii d’mnle.
@MK Nu am nevoie sa imi scuzi tu nimic , nu este cazul .Ia ca atare textul scris. Eram fan Steaua de foarte mult timp , dar vazand ce mizerii se intample la ambele echipe nu pot sa imi doresc decat desfiintarea Fcsb. Inca nu realizati , dar daca echipa de oi din care ai facut si tu parte pana de curand se desfiinteaza , nici bani din prejudiciu nu vedeti si v-ati periclitat si ultima sansa sa mai vina cineva sa investeasca ceva in brandul asta . Iar cu o nepromovare de 1-2 ani sau stagnarea chiar la liga 2 in viitor sa spunem, cine mai vine aici sa bage bani ? Nu ma lua acum cu cei 5000 de cotizanti socios te rog , ca la 300 de lei anual , nu faci primavara.Cand dispare Fcsb , dispare si Csa .
Asociatia F.C. STEAUA fost retrogradata in mod ilegal prin fals in acte , cu acte extrajudiciare veritabile falsuri inutile in prezent chiar din ziua de 21 februarie 2003 pe cale de consecinte dupa furtul locului in liga 1 de catre clubul lui becali infiintat in 2003 si cu noul CIS din 21 februarie 2003 . Deci cine se ingrijoreaza de locul in liga 1 ii reamintesc ca 21 februarie este pe acte nu pe vorbe data cand Clubul STEAUA a pierdut prin furt locul meritat in liga 1 si prezenta in LPF , deci pratic ziua cand asociatia a fost retrogradata cu acte false !
@radical: Toti asteptam … doar ca, in opinia mea, circul nu se va termina …. sunt 2 variante, nu ?
1. FRF da dreptate FCSB – pai, in acest caz, toata suflarea CSA va urla pe aici ca au fost furati, ca FRF e corupta, ca UEFA e nu stiu cum, ca Gigi a umblat iar la valiza, ca au dusmani, ca X, ca Y, o vor lua pe urmele lui R cu “singuri impotriva tuturor”, practic vor gasi orice scuza pertinenta ori mai putin pertinenta si o groaza de vinovati.
2. FRF da dreptate CSA – aceasta va fi primita in Liga 1. Va aparea alta problema. Cea a banilor :). Ar fi de un ridicol grotesc ca CSA sa fie sustinuta din bani publici. Un club precum Steaua necesita lejer 12-15 milioane in primul sezon (3/4 din suma doar in transferuri de liga 1) si alte 5-7 milioane an de an. De unde vin banii ? De la un alt Becali ? Dar acel Becali va cere si el niste garantii, va vrea sa stie ce detine, ce profit poate face (trebuie sa fi cu adevarat naiv, chiar idiot, sa crezi ca cineva vine sa bage bani in fotbal pe degeaba, asa de chestie), probabil si altele. Din cate se pare, suporterii vor un club liber, neguvernat de vreun privat, ceea ce pare utopic in fotbalul de astazi. Momentan, nici macar stadion nu au, terenul 7 nu e omologat ptr Liga 1 . Si, dupa toate acestea, reincepe circul :).
Drumul taberei asta e miron ala ..e un pic bolnav psihic omul…hai sa zicem ca printr o minune vi se da locul in liga 1 ce faceti dupa ?:)) nu ati avut bani sa aduceti jucatori la liga 4 ..cu ce bani supravietuiti in liga 1 ??? Ce suporteri o sa aduceti la meciuri cand acum sunteti tot mai putini ( o spuneti voi ca ati ramaa cateva sute fideli ) ?? Mapn credeti ca o sa bage bani in fotbal? Un investitor credeti ca mai vine cand vede ce circ ati facut cu marca?
@Mirko Ce spui tu are logica , e foarte posibil sa se intample. Pentru mine ca stelist , mai degraba accept sa se inchida sectia de fotbal cu numele Steaua Bucuresti decat sa fie asociata cu interlopi si puscriasi cum a fost pana acum.Asta e ce simt eu! Ce se va intampla vom vedea.Prefer 10 ani Vultur decat 200 de ani Cioara!
Penalii poate au ce sa comenteze dar traditia hotilor nu e in Ghencea ci pe la centura capitalei . Cati oameni cinstiti sunt pe acolo in general , doar bisnitari smenari si penali si puscariasi eliberati pentru buna purtare la limita legilor si profitori pe seama statului si a oamenilor amarati carora interlopii le luau cu amenintari terenurile mostenite de la buni si strabuni .
#seniorul Vezi ca deja te dezici de Steaua! Cand echipa asta cu care probabil te mandresti castiga CCE era sustinuta din bani pblici!
@Marius: Nu am nicio dovada, doar vorbe si teoria conspiratiei, aici nu a fost vorba de justitie si dreptate, a fost vorba de momentul in care Becali a incetat sa cotizeze. Iar asta se leaga cumva de ce ai spus tu, oamenii aveau asta in plan de prin 2004, dar daca banii din cont se inmulteau, de ce sa treaca la actiune ? Cred ca si acum, baietii care conduc CSA, ar sta drepti in fata lui Gigi daca acesta sare cu banul. Eu si acum cred ca intentiile armatei nu sunt de a crea un club curat si liber, ci de a face bani, cred ca daca Gigi vine acum si le spune ca le da 2-3 milioane de euro/an sa foloseasca numele Steaua, isi dau pantalonii jos si intorc spatele.
@MK: Serios, asta e argumentul ? In ce an s-a castigat CCE ? Ce variante aveai atunci, in tarile comuniste ? Ce fotbal era atunci ? Tu compari epocile ? Compari fotbalul de atunci, cu cel de acum ? Daca da, atunci sa ne intoarcem in timp, facem ca acum 30 de ani si jucam fotbal amator.
#seniorul Daca tot vrei sa fii informat intereseaza-te cum punea jegosul de becali interlopii sa bata suporterii!
@mk; nu trebuie sa ma informez, stiu asta … din pacate … bine, imi vor sari multi in cap si imi voi lua niste m**e, dar nici cu suporterii nu imi e rusine
Ai vazut ca pagina ta, fcsb e stana, e condusa de un oltean, suporter de-al universitatii? de la ala va luati voi lumina.
Un lucru este cert, Liga I fara Steaua nu prea se poate. Indiferent de forma actuala (FCSB) sau CSA.
Daca ar disparea Steaua din Liga I s-a dus dracu’ interesul multora, se va pierde “la puncte de rating”, se va pierde la prezenta la stadion (care si-asa e vai si-amar) si multe altele care sunt in stransa legatura cu “$” pentru ca doar asta conteaza pentru “grei”, nu conteaza ce cred/vreau eu sau Amaratul ala limitat dpdv al vocabularului.
O sa fie foarte interesant de urmarit cum va reactiona FRF si din toate astea, in sinea mea tind sa cred ca noi suporterii vom avea de castigat. Ce? Linistea, certitudinea desi… daca FC FCSB va fi revalidata (ceea ce este posibil deoarece cum necum, ciobanul ala tine toata liga lui peste in viata), o sa avem parte de aceleasi circuri grotesti pe la TV de care multi dintre noi suntem satui.
Steaua nu joaca in Liga 1. Dar enormal sa nu pricepeti asta. Oile nu prea pricep.
Ori cereti recuperarea prejudiciului pentru perioada respectiva, ori cereti dezafilierea echipei ? Hotarati-va odata!
Cum a zis Mirko mai sus, daca FCSB va fi dezafiliata, atunci de la cine mai recuperati banii, ca plangerea penala a fost facuta impotriva clubului nu impotriva unei persoane singure.
Poate doar de la FRF, LPF si UEFA sa mai cereti daune materiale, altfel nu imi explic.
„Au trecut patru ani de la decizia ICCJ din 2014, iar presedintele Burleanu si FRF inca nu au pus-o in aplicare. Nu au informat opinia publica ca FCSB nu detine palmaresul Stelei, nu au notificat nici UEFA, chiar mai rau, au continuat sa dezinformeze sustinand ca FC FCSB este Steaua Bucuresti. Prin cererea pe care am depus-o astazi, CSA Steaua solicita urgent ca FRF sa respecte legile, regulamentele si deciziile instantelor judecatoresti. Exista deja 5 hotarari ale ICCJ din Romania care spun ca FC FCSB nu este Steaua Bucuresti si nu detine palmaresul Stelei. S-a facut o mare nedreptate atunci cand Steaua Bucuresti, cel mai mare club sportiv din Romania, care a pus tara noastra pe harta fotbalului mondial prin castigarea Cupei Campionilor in 1986 si a Supercupei Europei in 1987 a fost obligata sa se inscrie in Liga 4, locul ei din Liga 1 fiind dat abuziv, ilegal, unei societati infiintate in anul 2003.
Asa cum prevede legislatia din Romania, non-profitul AFC Steaua Bucuresti nu ar fi putut niciodata sa se transforme intr-o societate pe actiuni. Niciun non-profit nu poate sa faca acest lucru, iar AFC Steaua Bucuresti nu a putut nici sa instraineze dreptul de participare in Liga 1, deoarece acesta ii apartinea de drept. Si chiar daca nu i-ar fi apartinut, Statutul FRF si ROAF interzic transferul dreptului de participare de la o societate catre alte societati. Pe scurt, dreptul de participare in Liga 1 poate fi castigat doar prin merit sportiv, nu poate fi vandut sau cumparat.
Va reamintesc ca intre AFC Steaua si CSA Steaua a fost incheiat un protocol in 1998 prin care AFC Steaua devenea administratorul echipei de fotbal al CSA Steaua si primea cu titlul de imprumut toate elementele necesare desfasurarii activitatii. Protocolul a fost incheiat pe o perioada de 20 de ani, pana in anul 2018, dar a fost abrogat in anul 2003. In acel moment, locul in Liga 1 trebuia sa revina la proprietarul de drept, adica CSA Steaua Bucuresti. Faptul ca FRF a permis unui club infiintat in anul 2003 sa evolueze in Liga 1 este un mare abuz. Acest abuz a provocat prejudicii nu doar CSA Steaua, ci si celorlalte echipe din Liga 1. Solicitam sa se faca dreptate!”, a declarat Talpan pentru ProSport.
Juristul Stelei a mai dezvaluit ca a solicitat o audienta la presedintele FRF, Razvan Burleanu, si a avertizat ca exista si alte cai de pune in aplicare sentintele definitive daca Federatia va refuza.”
„Am cerut audienta la Burleanu. Sper sa inteleaga. Daca va refuza… Nu vreau sa intru acum in speculatii. Vom vedea. Dar avem parghii legale sa punem in executare sentintele definitive ale justitiei romane”, a mai spus Talpan.
Voi ce intelegeti de aici ? Chiar sunt curios sa aud niste pareri referitor la ce spune.
Nu inteleg fraza asta.
„Exista deja 5 hotarari ale ICCJ din Romania care spun ca FC FCSB nu este Steaua Bucuresti si nu detine palmaresul Stelei.”
Pai daca exista deja 5 hotarari in privinta palmaresului atunci de ce se va mai deschide inca unul ? :)))
Ca FCSB nu este Steaua Bucuresti da exista 5 hotarari, dar ca nu detine palmaresul, nu am vazut.
A doua fraza care ma frapeaza. :))
„S-a facut o mare nedreptate atunci cand Steaua Bucuresti, cel mai mare club sportiv din Romania, care a pus tara noastra pe harta fotbalului mondial prin castigarea Cupei Campionilor in 1986 si a Supercupei Europei in 1987 a fost obligata sa se inscrie in Liga 4, locul ei din Liga 1 fiind dat abuziv, ilegal, unei societati infiintate in anul 2003.”
Pai de catre cine a fost obligata sa se inscrie in Liga a 4-a ?
A treia fraza.
„Protocolul a fost incheiat pe o perioada de 20 de ani, pana in anul 2018, dar a fost abrogat in anul 2003. In acel moment, locul in Liga 1 trebuia sa revina la proprietarul de drept, adica CSA Steaua Bucuresti. ”
Pai daca a fost abrogat in 2003 de ce nu s-a facut nimic in acest sens atunci ? Ce s-a asteptat sa pice luna de pe cer?
Cu restul o avea omul dreptate dar sunt si niste ineptii aici.
@Marius Hai sa terminam subiectul, stii foarte bine unde e buba!Forza Steaua Bucuresti!
Momentul acela in care tu nu poti sa promovezi din liga 4 dar te trezesti peste noapte in Liga 1 ca ti da Chiajna 18-0 😃😃😃
@Mihai Steaua poate lua Chiajna cu tot cu cu locuitori!
Ce naiba ai vrut sa zici? 😂
Faceți mai mult rău decât bine.
Văd prin comentarii că Talpan e erou, că vreți adevărul să învingă, etc… Voi sunteți încuiați?
Domnule Talpan, eu înțeleg că vreți sa-l distrugeți pe Becali și că vreți să scoateți la iveală unele nereguli care s-au făcut în trecut, dar ce alternativă aveți pentru fotbal? Eu nu văd decât distrugere, dar de creat nu se crează nimic. Clubul care s-a format este praf în ochi, pentru că nu are cine să-l susțină. Este un proces iresponsabil. Din punct de vedere juridic este foarte corect, dacă s-a greșit să se plătească, dar din punct de vedere social este o iresponsabilitate.
Mai bine se încerca prin toate mijloacele să se găsească o soluție, dacă vă pasă cu adevărat de soarta fotbalului și a suporterilor în general.
Sa lase hotul sa fure, nu? Doar ca sa ai tu cu ce sa te dai mare in fata prietenilor dinamovisti. Buna idee.
Plin de lacrimi de oi pe aici. Eu v-am zis ca o sa aveti o surpriza neplacuta azi. Nu m-ati crezut. Asta e.
Dar haideti sa va mai zic ceva. O sa aveti surprize neplacute si in zilele urmatoare :))
@Steaua Liberă, am spus sa se găsească o soluție. Dacă tu înțelegi că singura soluție este ca Becali să fie lăsat să fure…
Și hai sa din serioși, Becali nu a furat singur. Din partea CSA s-au acceptat toate „furturile”.
Oricum, CSA nu mai avea voie sa aibă echipă de fotbal profesionistă, cum naiba trebuia să se întoarcă locul din divizia A la ei?
Dacă Talpan tot e pus pe făcut dreptate să înceapă cu politicienii și toate neregulile care s-au făcut în țara asta de la revoluție încoace.
S-a gasit o solutie. Echipa lui becali va fi eliminata, iar Steaua va incerca sa revina in L1.
Apropo de variante de genu’ „daca veniti in L.1 veti lua 18-0 de la Chiajna si nu veti avea bani” :)))))) Cat de disperat sa fii sa crezi astfel de scenarii?!? Pai ba inapoiatilor, voi credeti ca daca se repara nedreptatea noi vom avea lotul de jucatori de acum?!? :))))))) Cat despre bani, pai Steaua a adunat 36.000 de suporteri la stadion si 400.000 de telespectatori din L.4. Cam ce credeti ca se va intampla in L.1?!? :)))))))) N-a spus nimeni ca intram si in primul an ne batem la titlu. Dar odata cu disparitia SC FC Fcsb SA, veniturile generate de marca si numele STEAUA se vor mari considerabil. PS Eu nu cred ca Pepsi Sf. Gheorghe a avut nevoie se 12-15 meleoane ca sa ramana in L.1.
A, si inca ceva: pentru cei care cred ca Burleanu va folosi notififarile pe post de hartie igienica. Vedeti ca acolo s-a vorbit despre niste TRADUCERI… Cam ce credeti ca va face UEFA cand va primi acele documente TRADUSE?
ce ma distreaza oile inguste la minte! tocmai s-a demonstrat prin vreo 15 procese castigate ca fcsb NU este Steaua, si ele(oile proaste) mai cred ca sustin Steaua!
hahahaha
CSA STEAUA nu s-a infiintat in 2017, oi proate ce sunteti!
CSA STEAUA si-a reactivat sectia de fotbal! care in 2003 a fost inchisa; iar din 2003 a fost furat numele de Steaua..etc. de ciobanul asta imputit! imputitul asta s-a folosit de tot ce tine de Steauacu ajutorul frf si lpf pt bani! el are doar niste copii la actele care apartin CSA STEAUA!
LEGAL: fc fcsb este un SA infiintat in 2003, cu sediul Mogosoaia/Ilfov, culori galben albastre!!! unde vedeti voi STEAUA?
PS: oitelor..proastelor..vedeti ca pe Cupa Campionilor scrie CSA STEAUA!!!
fiecare cupa, trofeu…etc. vine insotit de un CIS-cod de identificare sportiva+diploma/certificat!
toate acestea au CSA STEAUA trecut pe ele..1947-2003! din 2003 nu ne intereseaza! nu a jucat Steaua! ci o echipa sustinuta de mafia fotbalului romanesc, care a furat ce apartinea Stelei! asta pana la dl. Talpan!!
asa ca ii urez lu jiji fecali multi inapoi la jilava sau poarta alba! unde le sta bine puscariasilor! multa m e fc fcsb! se strange latul…..
INAINTE STEAUA!
@shtazian e bine ca vreti sa ajungeti si va comparati cu sepsi sf gheorghe… faceti cinste numelui steaua :)))))
@shtazian sigur lumea o sa vina puhai la meciurile voastre… pai la nivelul la care e liga 1 acum si la nivelul de scarba generala pe care o sa l produca o echipa condusa de armata nu o sa va puteti baza decat pe cateva mii de ultrasi la fiecare meci.. ca daca o sa jucati la nivelul lui sepsi suporterii de tribune nu o sa ti vina (tribunarii aduc bani iar peluzarii castiga meciurile stranse).. asa ca nu ti face calcul cu zeci de mii de oameni la fiecare meci.. niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din targ.
http://m.ziare.com/fcsb/planul-armatei-spulberat-motivul-pentru-care-fcsb-nu-va-fi-dezafiliata-prea-curand-de-frf-surse-ziare-com-1514837?utm_source=DigiSport.ro-Cross&utm_medium=Planul+Armatei%2C+spulberat%3A+Motivul+pentru+care+FCSB+nu+va+fi+dezafiliata+prea+curand+de+FRF+-+surse+Ziare.com&utm_campaign=Interpromo……a scris ziarul vostru de casa….cam asta va fi raspunsul…
:))) Stai calm. Nu asta va fi raspunsul.
p.s. Un proces in constatare o sa tina exact o infatisare. Nu stiu de unde a scos-o asta, cu 2 ani.
@vasi lasa i ma ca ei nu si dau seama ca fac declaratii in „stilul” becali cand zic ca „de maine lovitura finala” sau „in 6luni dispare fcsb”:)))
Cine a zis ca ne facem prea mari sperante la organizatia care a permis preluarea abuziva a locului Stelei de catre SC FC Fcsb SA? Noi incercam, ca asa este normal. Dar va repet fîcîsîbistilor: acolo se vorbeste despre TRADUCEREA unor documente. Pentru cine credeti voi ca au fost traduse? Pentru departamentul juridic de la FRF?!? :))))))
eu astept cate 36mii suporteri la meciurile csa steaua cand o juca la nivelul lui sepsi :))
in curand liga 1 se va transforma in circ.. de abia astept.. pana la urma s ar putea sa faca audienta mai mare
Vezi ca au fost 36 de mii la un meci de L4, nu la nivelul lui Sepsi, adica L1.
@ Steaua Libera
„marca inregistrata (comerciala) nu are legatura cu meritele si continuitatea sportiva”
asta asa e sau sunt minciuni? Intreb pt ca esti mai informat. Mersi!
E o minciuna. Marca inseamna identitate. Daca nu ai marca, nu poti fi echipa respectiva. Daca nu esti echipa respectiva, nu poate fi vorba de continuitatea echipei respective.
ok.. mersi.. tare curios sunt de deznodamant. nu ma injurati dar nu vad nicio varianta de deznodamant sa se termine cu bine pt nimeni. bine ca avem campionate din anglia, spania, italia.. al nostru e circ momentan si e pe cale sa devina circ si mai mare.
@IL LAZIALE Uita-te tu mai atent si vezi ce scrie pe cele doua trofee. Habar nu ai. Acolo scrie doar Steaua Bucuresti. Pe UEFA nu o intereseaza ca Talpan deschide nspe mii de procese ci o intereseaza cine este continuatoarea pe linie sportiva clubului infiintat in 47. Iar continuatoarea pe linie sportiva a clubului din 47 este actuala FCSB. Cum o sa justifice Talpan perioada 2003 – 2017 ? Sectia de fotbal a fost inchisa pentru inventar? Cum o sa justifice Talpan la UEFA ca a semnat dpdv juridic contracte cu clubul lui Becali daca FCSB nu e Steaua? Cum o sa justifice Talpan ca CSA Steaua este continuatoarea pe linie sportiva a clubului infiintat in 47 cand sectia s-a reinfiintat in 2017 prin cumpararea ACS Regal Sport Ferdinand I ?
Nu stiti decat sa injurati si sa jigniti.
Vezi ca esti mincinos? Ia du-te matale la ACS Regal Sport Ferdinand I si intreaba-i daca i-a cumparat cineva. Ca sa iti poata rade aia in nas.
Eu zic sa le luam putin cronologic…cand nu era infiintata inca echipa in liga 4 auzeam permanent de la voi : cand se infiinteaza echipa va desfiintati , e gata cu voi, dispareti…v-ati infiintat si am ramas bine mersi in liga 1 …dupa ati inceput : nu suntem afiliati..dupa ce promovam in liga 3 si vom fi afiliati e gata cu voi…v-am zis ca nu are nici o legatura afilierea..s-a dovedit ca e asa cum ziceam eu..sunteti afiliati de ceva timp…si n-am patit nimic…acum o dati cu notificarile astea …o sa vedeti ca nu o sa aiba nici cel mai mic efect…cineva va minte si voi puneti botul la minciuni…sa va ganditi ce ar insemna pentru FRF si LPF dezafilierea FCSB in contextul negocierii unui nou contract pentru drepturi tv…daca voi credeti ca uefa doar acum afla aceste detalii va inselati profund..poate ca talpan cunoaste legile nationale…dar la regulile fotbalistice si la modul in care functioneaza sistemul de la UEFA mai are de invatat multe..UEFA tot timpul tine cu cei mai puternici pentru ca are si ea interese si drepturi de televizare si marketing de vandut si in tarile estice, inclusiv in Romania 😉
Tu mizezi pe hotie si coruptie. Ok. Sa vedem cat o sa te ajute asta.
@ Steaua Libera au fost 36 mii la un singur meci extrem de promovat in media.. gustul lasat dupa meci a fost unul amar(indiferent din cauza cui or fi fost incidentele)..gustul naspa tot a ramas… nu confunda 36mii varful maxim cu 36 mii media de la meciuri. deci ti am zis.. socoteala de acasa chiar nu se potriveste cu aia din targ.
Ai raspuns selectiv la tot ceea ce am zis eu…asa cum faceti de obicei…de ce nu comentezi nimic despre celalalte aspecte ? Amenintarile pe care le practicati din 2014 incoace ? Nu v-ati plictisit de placa asta : ” o sa dispareti, o sa fiti dezafiliati ” ..credeti ca daca era sa fie asa nu eram dezafiliati de atunci ?Nu mizez pe coruptie si hotie…mizez pe interes..si sa fim seriosi..FCSB e singura care atrage bani mai multi din drepturi de televizare…si pe Facebook e foarte vizibil..voi abia ati strans 18.000 de like-uri si pagina FCSB e Steaua are peste 100.000 …sa nu mai zic de faptul ca pagina CSA Steaua are 19.000 de like-uri si pagina FCSB are 1,8 milioane ( cu toate like-urile voastre retrase ). Asa ca eu zic sa nu va mai mintiti singuri baieti…sunteti prea mici si prea putini ca sa contati.
Bine, baietele. Hai sa iti raspund, desi simt ca imi pierd timpul cu tine grav de tot.
1. E adevarat ca am spus inca din 2014 ca o sa va desfiintati. E adevarat, nu negam. E adevarat si ca inca nu v-ati desfiintat. Dar asta doar pentru ca Romania este o tara corupta, iar federatia e si mai corupta. Daca Federatia v-ar fi dat afara in 2014, asa cum trebuia, pentru ca ati jucat cu numele FC Gazde intr-un meci de Liga 1, alta era treaba. Dar federatia v-a aparat si v-a permis sa furati. La fel cum v-a aparat si anul trecut, cu schimbarea numelui in plin campionat. Si mai e un aspect. Daca Boroi nu va dadea gratis marca pentru ultimul meci european din 2014, voi erati acum exclusi pe viata din cupele europene. Dar boroi a facut un abuz atunci, v-a dat marca gratis, si ati supravietuit. Voi reusiti sa supravietuiti doar prin coruptie si ilegalitati. Dar se va termina.
2. Noi avem 18.000 likeuri, corect. FCSB e Steaua are 100 de mii, corect. Diferenta e ca noi suntem stelisti, in timp ce adminii de la FCSB e Steaua tin cu Universitatea Craiova, lucru recunoscut chiar de ei.
3. Pagina FCSB are 1,8 milioane likeuri. Acum 2 saptamani, avea 1,9. Ce s-a intamplat? Pai si-a schimbat numele. Si de atunci tot scad likeurile.
4. Acum o bagi pe asta cu sunteti prea mici, ca sa te consolezi, ca sa iti dai singur incredere. Hai sa vedem cat de mici o sa fim dupa ce castigam si procesul pentru prejudiciu.
@SL apropo de prejudiciu … ce se aude … parcã ieri era termen nu?
Nu stiu care dintre noi isi pierde timpul sincer…aveti aceasi placa de cativa ani..sunt curios cand o sa joace la anul FCSB iar in grupele Europa League care o sa mai fie amenintarea care o sa va mentina sperantele vii…
1. Nu ne-am desfiintat nu pentru ca tara este corupta ..nu ne-am desfiintat pentru ca fcsb a preluat continuitatea sportiva si lotul si locul in liga 1 al echipei Steaua Bucuresti. De ce procesul s-a desfasurat pe nume si marca si nu pe locul in liga 1 ? era foarte usor cum s-a deschis proces pe nume, marca si acum palmares sa se deschida si un proces pe modul in care s-a preluat locul in liga 1. Talpan incearca cu decizii care nu au legatura cu locul in liga 1 sa determine federatia sa dezafilieze FCSB. Daca vrea sa faca asta are o nevoie de o decizie referitoare la preluarea locului in liga 1 si nu la marca sau nume :). Stai linistit ca nu e Talpan singurul jurist din tara asta, mai sunt si altii si prin FRF care stiu sa se protejeze.
2. Nu e vorba de cine administreaza pagina aia sau ce se scrie acolo. E vorba de principiu, o pagina care se numeste FCSB e Steaua a atras peste 100.000 de like-uri, asta arata clar unde se inclina parerea oamenilor. Cred ca si voi prin atitudinea sfidatoare si prin amenintarile permanente ati facut ca lumea sa nu vina alaturi de echipa din liga 4.
3 . A pierdut atunci in jur de 100.000 de like-uri ca ati dus voi o campanie ca cei care tin cu echipa din liga 4 sa isi retraga like-urile de pe pagina FCSB , dar uitati-va ca a stagnat acum la 1,8 milioane si pe aici o sa ramana.
4. Nu o bag pe asta cu sunteti prea mici ca sa ma consolez, o bag ca sa va fac sa deschideti ochii. Anul asta promovarea e pa-pa pentru voi. Deja sunt meciuri la care ati fost sub 1000 de meciuri..asta va spune voua ca sunteti o echipa mare, sustinuta ? La Rangers cand au ajuns in liga 4 aveau stadionul plin meci de meci pentru ca toata lumea recunostea echipa aia ca fiind Glasgow Rangers…la voi..doar o parte mica din suporterii echipei Steaua va recunoaste ca fiind adevarata Steaua si pana nu rezolvati problema asta puteti face un milion de notificari ca nu o sa aiba nici un efect. Sa imi spuneti cam in cat timp va asteptati sa fim dezafiliati si discutam peste acea perioada de timp sa vedeti ca faptele vor ramane exact la fel cum sunt acum, va garantez.
Tocmai a recunoscut oierul tau ca FCSB nu e Steaua. Nasol.
CSA Steaua, prin juristul Florin Talpan, a solicitat miercuri ca FCSB sa fie dezafiliat de la Liga 1 de catre FRF iar acestia sa constate ca palmaresul nu apartine clubului lui Gigi Becali. De asemenea, CSA Steaua doreste excluderea FCSB din cupele europene!
Aceste solicitari nu au insa nicio sansa in acest moment. Surse din cadrul Departamentului Juridic al FRF, citate de Ziare.com, spun ca „nu poate fi luata o decizie cat timp exista pe rolul instantelor de judecata un proces ce are tocmai acest scop, stabilirea carei entitati ii apartine palmaresul”.
In ceea ce priveste marca „Steaua Bucuresti” ce apartine CSA Steaua dupa decizia Inaltei Curti, nu se poate ajunge la dezafiliere deoarece „marca inregistrata (comerciala) nu are legatura cu meritele si continuitatea sportiva”. Iar excluderea din cupele europene nu poate fi decisa de catre Federatia Romana de Fotbal deoarece aceasta nu are atributii in legatura cu excluderea unui club din cupele europene.
Pentru ca noul demers al lui Florin Talpan sa aiba succes, trebuie in primul rand ca acesta sa aiba castiga de cauza in noul proces in care se solicita clarificarea carei parti apartine procesul. Cum acest proces nu are nici macar primul termen stabilit, sansele ca FCSB sa fie sanctionata in vreun fel in urmatorii 2 ani sunt minime.
Articol fals, prietenas. Procesul pentru recunoasterea palmaresului e unul in constatare. O sa tina exact o singura infatisare. Pentu ca atat tin astea. Dupa vacanta judecatoreasca, va fi stabilit un termen, iar totul se va termina rapid.
Sa imi spuneti in care lege scrie ca nu e cu palmaresul continuitatea sportiva.
Cine a continuat traditia glorioasa a steilei?
pe asta se bazeaza frf.
Nicaieri nu scrie ca palmaresul e cu continuitatea sportiva. NICAIERI!
Usor, usor, lucrurile revin la normal. Pacat de oile vesele care fac atmosfera aiurea pe aici. :)))
Se pare ca lucrurile incep sa mearga din ce in ce mai bine pentru Steaua.
– sunt din ce in ce mai multi fcsb-isti pe aici ( de ce naiba nu stau sa comenteze pe pagina lor nu inteleg)
– pagina fcsb aud ca a pierdut 100 000 de like-uri, si asta doar pentru ca si-au retras like-urile cei 18000 ?
– toti dau ca argumente ca echipa nu ar rezista in liga 1, ca ramanem inca un an in liga 4. Practic toti vorbesc de performanta sportiva a echipei. Daca ei sunt suporteri pentru rezultate, atunci mai bine ca scapam de ei.
Cum nicaieri nu scrie ca palmaresul este legat de marca 🙂
Demonstreaza-mi tu ca ma insel, citeaza-mi din regulamentele pe care le tot invoci, “ne-a“ gigi al “liberilor”.
Deocamdata s-au trimis niste hartii si nu s-a dat niciun raspuns oficial, dar voi deja junilati de parca ati fi castigat deja “razboiul”. Tare mi-e teama (pentru voi) ca la final o sa rad mai rau decat radeti voi acum, iar voi, voi o sa reveniti la articolele in care plangeti ca sunteti nedreptatiti de toti (suna cunoscut, erau unii ce-si spuneau Rapid, ati luat-o pe urmele lor) 🙂
Vad ca iti faci curaj. Sa inteleg ca aveti sanse sa castigati procesul pentru prejudiciu? Cam cum crezi ca se va intampla asta?
Si daca nu o sa faca nimic FRF SI LPF cu memoriile voastre, ba chiar o sa le ignore ce o sa faceti?
nimic, chiar nu mai aveti ce sa faceti.
lpf o sa atribuie fcsb palmaresul adevarat 1947, la fel si la uefa.
astept argumetne daca vreti sa ma contraziceti cu ceva
In momentul acela, o sa dam frf si lpf in judecata, pentru complicitate. Si o sa fim indreptatiti sa ii dam, deoarece ignora doua decizii judecatoresti si folosesc ilegal imaginea Stelei. Ramane de vazut daca FRF si LPF vor dori sa mearga la judecata. Eu zic ca nu vor dori. Ca nici cu Mititelu nu au vrut sa mearga. Iar acolo au scapat de puscarie doar datorita schimbarii legii. IN cazul nostru nu e vorba de puscarie, ci doar proces civil, prin care se va cere recuperarea daunelor, adica cateva milioane de euro. Nu va fi mult si probabil ca lpf si frf isi vor permite sa plateasca 3-5 mil euro. Dar ramane de vazut daca vor dori acest lucru. Mai ales ca il pot evita printr-o simpla modificare.
@SL:In momentul acela, o sa dam frf si lpf in judecata, pentru complicitate. Si o sa fim indreptatiti sa ii dam, deoarece ignora doua decizii judecatoresti si folosesc ilegal imaginea Stelei. Ramane de vazut daca FRF si LPF vor dori sa mearga la judecata. Eu zic ca nu vor dori. Ca nici cu Mititelu nu au vrut sa mearga. Iar acolo au scapat de puscarie doar datorita schimbarii legii. IN cazul nostru nu e vorba de puscarie, ci doar proces civil, prin care se va cere recuperarea daunelor, adica cateva milioane de euro. Nu va fi mult si probabil ca lpf si frf isi vor permite sa plateasca 3-5 mil euro. Dar ramane de vazut daca vor dori acest lucru. Mai ales ca il pot evita printr-o simpla modificare.
Un raspuns excelent, inca 5-6 ani de procese, dar in aceasta perioada FCSB va fi recunoscuta ca fiind continuitoarea Stelei Bucuresti :).
Multumim.
Pai tu presupui ca LPF si FRF vor dori sa plateasca cateva milioane pentru cioban. Excelenta logica. Bravo.
Care sunt acest „dam in judecatata?” sunt curios.
Clubul Steaua.
http://www.steaualibera.com/2017/12/19/cum-fortat-gigi-becali-infiintarea-sa-ului-care-era-actionar-majoritar-partea-2/
Te intreb,acolo undeva zice ca afc are personalitate juridica ….asta inseamna ca detinea un patrimoniu propriu- vorbim de patrimoniu marca inregistrata pe afc cu acordul csa si palmares sau… ce mai detinea . Pentru ca nastase in 2003 a anulat hotararea de guvern din 99 dar la punctul 1 face referire doar la stadion-pentru ca restu trecuse in privat la afc(personalitate juridica).
Deci afc fiind personalitate juridica nu mai avea nevoie de “favoruri” .
Nu, prietene, AFC nu detinea marca. AFC o folosea cu acordul clubului Steaua. Deci nu o putea instraina. Cum nu putea instraina nici locul, pe care tot cu acordul Stelei il folosea.
Singura greseala a ciobanului…. d asta a pierdut si marca…. este ca a radiat afc….daca folosea marca inregistrata de afc cu acordul csa….. acum avea si marca…..
Ciobanul a radiat AFC? :))) De unde ai scos-o asta?
@SL: Pai tu presupui ca LPF si FRF vor dori sa plateasca cateva milioane pentru cioban. Excelenta logica. Bravo.
Eu nu am presupus nimic, nu stiu unde vezi tu ca as fi zis asta si nu inteleg de ce „imi pui vorbe in gura”. Tot ce am facut a fost sa trag niste concluzii logice, pe baza unei eventualii situatii, la care tu insuti ai raspuns, ceea ce inseamna ca si voi luati aceasta varianta in calcul. In rest, e treaba FRF/LPF ce face si cum evalueaza situatia, poate ei se simt cocosi si cred ca nu risca nimic. Hai sa vedem decizia, dar, cum spuneam, ma bucura ca luati in calcul ca FRF/LPF sa dea dreptate FCSB :).
Sigur. Atunci sa ia la misto legile marcilor si sa vedem ce se intampla.
“Ne-a” Gigi al liberilor, o sa-ti raspund la intrebare in momentul in care imi arati unde in regulamente palmaresul este legat de marca 😉
uite aici https://lpf.ro/noutati/informare-cu-privire-la-palmaresul-cs-u-craiova/164
Am o intrebare…
De ce mulți dintre voi nu sunteți de acord cu introducerea Stelei direct in liga 1?
Nu ne intereseaza partea asta la fel de mult ca pe voi.
Este de apreciat la SL ca nu aplica cenzura. Asta inseamna ca atunci cand Armata se va intelege din nou cu Gigi vor fi din nou oi si ei.
A doua chestie. Daca nu se rezolva nimic cu palmaresul nu vad de ce ar mai exista CSA ? Doar asa ca sa fie o echipa cu numele Steaua care incearca sa isi construiasca un nou palmares?
Cei care sunt in acest moment cu CSA nu isi dau seama ca sunt folositi in acest scandal FCSB si CSA pentru ca armata sa castige ceva bani.
Daca lucrurile erau asa clare cum par situatia era rezolvata in urmatorii ani incepand cu 2003.
E fabulos. Am citit ce ai scris tu acolo si singura concluzie pe care am tras-o e ca tu consideri ca oricine altcineva e vinovat, dar nu becali. Sunt impresionat. Si nu mint. E fascinant pentru mine cum voi il puteti apara pe ala indiferent de ce zice. Ah, vezi ca azi a zis ca FC Fcsb nu e Steaua. Chiar el a zis.
@Stelist
Eu unul nu am nimic impotriva ca CSA sa intre direct in Liga 1 incepand de maine chiar.
Dar, ca sa faca acest lucru au nevoie de un finantator privat sau sa fie sub tutela unei primarii sau a altcuiva in afara de Armata.
Iar daca armata procedeaza cum a facut cu Gigi, iti dau sigla si numele si le tii pentru o perioada X, dupa care aia fac pauza din nou 10-20 de ani si iar isi infiinteaza echipa prin liga a 5-a atunci ce facem?
Dar cum ramane perioada 2003-2014 ? Cine plateste pentru acest lucru?
Alte prostii debitate. Ai habar macar despre ce vorbesti?
@Steaua Libera
Totusi CSU Craiova tot nu este recunoscuta de UEFA ca fiind clubul istoric.
De ce?
Mi-e sa nu se intample asta si cu Steaua.
Tot refuzati sa intelegeti ca UEFA nu decide cine are ce palmares. UEFA e o societate privata, care organizeaza niste competitii sportive. Atat. Faptul ca ei trec sau nu trec pe site ceva nu inseamna ca recunosc ca o echipa are sau nu un anumit palmares. Daca e sa recunoasca ceva, atunci UEFA va da un comunicat oficial, cu semnaturi si stampile.
Principalii vinovati pentru care numele Steaua apare in Liga a-4-a sunt cei de la Armata.
Ei au avut tot timpul marca si sigla si s-au jucat cu echipa din 2003 si pana in 2014.
Asta cu activatul si reactivatul e o mare gluma sincer.
In 2003 ne-am dezactivat sectia de fotbal iar in 2017 am reactivat-o si vrem clubul direct in prima liga.
Pai mai baieti 14 ani ce ati facut? V-a obligat cineva sa nu faceti nimic in acest timp?
Veniti acum si duceti numele Stelei in Liga a-4-a. FELICITARI!
Iar ai reusit sa-l scoti pe becali nevinovat. Felicitari.
„Ne-a” Gigi al liberilor, imi jignesti inteligenta cu linkul ala. Acolo nu se specifica ca palmaresul ar fi legat de marca.
Mai baga o fisa…
Nu? Dar ce acte a dat Craiova ca sa-i fie recunoscut palmaresul?
@Marius7, nu se aplica cenzura? Mi-a editat o serie de postari modificandu-mi spusele, asta ce se numeste? Poate nu se aplica in cazul dumitale pentru ca nu le dai argumente la care nu au contraargument.
@Marius7
Crezi in puterea de autofinantare a stelei? Un numar bun de spectatori atrage mulți sponsori, Pepsi își asociază numele cu Viitorul de exemplu, in schimb cu fcsb nu. Bilete, abonamente, vânzări de produse etc…
Din punctul meu de vedere ar trebui să se caute o solutie prin care AS47 sa fie investitorul… cu un președinte ales de catre socios, etc…
@Marius7
Da, chiar daca prin absurd nu se va rezolva cu palmaresul, este important ca Steaua Bucuresti sa nu dispara din fotbal , impreuna cu Ghencea , ros-albastri, emblemele si toata traditia asta….chiar daca probabil in cazul asta nu m-ar mai interesa foarte mult fotbalul romanesc fiind scarbit de tot circul asta.
@Stelist, de unde le scoti fratele meu? Sponsorii sunt atrasi de performante, de expunere la TV. Ce dracu expunere ai in liga 4? Ce performante? Ai expunere la oile de pe miristea alaturata… dar asta este fix pix :))
@Marius7
Scandalul a pornit in 2008 , dupa 3 ani s-a ajuns la proces , dupa alti 7 ani inca nu s-a incheiat circul…justitia din Romania e mai lenta ca un melc…sper ca nu o sa trec niciodata in viata printr-un proces, ca o sa am sanse mai mari sa mor inainte sa se termine procesul :))))
Iar principalul vinovat este cu siguranta Becali…daca el nu exista , nu exista nici circul asta.
El stia foarte bine ca in acte nu detine Steaua si a mers pe burta premeditat
Pai mai baieti cine a avut tot timpul numele STEAUA si sigla STEAUA??
ARMATA nu ?
Daca Gigi i-a furat numele si sigla de ce PLM nu au facut nimic ?
Stau 14 ani si astept sa faci bani cu numele meu si cu sigla si dupa vin si iti cer daune.
Cum si-a batut Gigi joc de nume si sigla ? Daca e cum ziceti voi, o numea pe Steaua din 2003 direct FCSB si atunci nu ii mai pasa de Steaua.
Eu sunt de acord ca acum trebuie sa plateasca daca vrea numele si sigla respectiva!!! NICIODATA NU AM ZIS CA NU SUNT DE ACORD SA NU DEA BANI PENTRU NUME SI SIGLA.
DAR NICI NU SUNT DE ACORD CU FAPTUL CA ARMATA SI-A FACUT O NOUA ECHIPA SI S-A HOTARAT DUPA NU STIU CATI ANI SA O INSCRIE IN LIGA A 4-A SI SA AIBE PRETENTII DUPA CE A STAT PE BARA SE MAI VREA CONTINUATOAREA ECHIPEI DIN 47.
Si ma repet din nou chiar daca palmaresul revine CSA-ului cu perioada 2003-2014 cum ramane domnilor ?
Ramane o pata pe istoria Stelei ca am jucat in Liga a 4-a si ne-am luptat cu Rapid, o echipa care a ajuns pe merit acolo din cauza falimentului.
Voi atat intelegeti din dialogul asta, ca Gigi e sfant si nevinovat si mai stiu eu ce si din oi nu ne mai scoateti.
“Ne-a” Gigi al liberilor, bai nene, eu ti-am cerut sa-mi arati unde in regulamente, statute samd palmaresul este legat de marca, voi asta sustineti, de asta va legati, demonstrati asta, daca nu puteti, nu mai dati verdicte, habar n-aveti despre ce vorbiti si induceri lumea in eroare.
Ne tot arunci in fata exemplul Craiova atunci cand te coafeaza desi stim cu totii ca acolo s-a intamplat cea mai mare mizerie post-decembrista. Pentru cei care au un gram de minte si pot gandi si singuri, CS U este o clona bagata fortat in fotbalul romanesc prin parghii de partid, distrugand astfel “Stiinta”.
Desi spetele sunt putin diferite, voi sperati sa se intample exact ce s-a intamplat cu Mititelu’, s-ar putea sa v-o luati peste bot.
Mititelu a fost dezafiliat in momentul in care a actionat FRF in justitie, ce-i impiedica sa nu va dezafilieze si pe voi? Aa, ma scuzati, voi il aveti pe “domnu’ colonel”, un fel de Iisus al credinciosilor mapn-isti. Ma faci sa rad.. 🙂
ps: inca astept sa-mi demonstrezi pe acte ca palmaresul este legat de marca. Momentan ai dat-o in balbaieli.
Iar in viitor o sa fie 2 echipe.
Steaua Bucuresti in Liga 1 si CSA Steaua in Liga a 4-a.
Uitati-va la Dinamo.
Echipa din prima liga e Dinamo Bucuresti iar in liga a 4-a e CS Dinamo, formatia de amatori a militiei, care este un club departamental.
Clasamentul play-off-ului din Liga 4 (seria bucureșteană)
1. Rapid – 3 puncte;
2. Steaua – 2 puncte;
3. Dinamo – 1 punct;
4. FC Tricolor – 0 puncte.
Rapid şi Steaua vor juca şi în finala Cupei României, faza pe Bucureşti, pe 9 iunie, pe stadionul Dinamo.
Va place situatia asta ? Liga a 4-a derby-uri de derby-uri. DA dar la nivel de amatori.
N-ai auzit ca decizia e definitiva? FC Fcsb nu mai poate folosi numele Steaua.
@Radical, ia si citeste aici.
Daca CS U Craiova a putut ce te face sa crezi ca noi nu vom avea castig? :)))
https://lpf.ro/noutati/informare-cu-privire-la-palmaresul-cs-u-craiova/164
” Fratilor, prin “multitudinea” proceselor castigate, Talpan nu a reusit decat sa obtina ceea ce avea, are si va avea in vecii vecilor, marca si numele comercial “Steaua Bucuresti” care constituie PROPRIETATE PUBLICA.
El nu a redobandit echipa de fotbal la care a renuntat armata in 1998! Daca era asa, ce rost mai avea ca Clubul Sportiv al Armatei sa-si faca o noua echipa de fotbal care sa-si inceapa activitatea sportiva in anul 2017, in liga a 4-a de amatori??
Asa-zisele” victorii talpaniene” cu scorul de “n”-spe la 0, nu inseamna decat ca marca si numele aflate in proprietate publica nu pot fi folosite DECAT CU ACORDUL TITULARULUI. ”
Foarte bine a zis omul 🙂
Clona a putut sa-si atribuie abuziv tot ceea ce apartinea “Stiintei” cu complicitatea FRF si cu ordin venit de “sus” pe linie de partid.
In cazul de fata datele stau putin diferit, foloseste-ti creierul.
Dupa ceea ce a facut FRF cu Mititelu’, a demonstrat ca este un fel de stat in stat. Ceea ce este nasol pentru voi astia care sperati la pomeni care sa va aduca Clona in Liga I si sa deposedeze FC FCSB (continuatoare si detinatoarea palmaresului fostei STEAUA – culmea, CONFORM FRF) de loc, coeficient, palmares.. etc
Voi inca refuzati sa intelegeti (cel putin public) ca totul este despre “$” aici. S-ar putea sa aveti surprize neplacute, cum am mai zis.
Astept cu mare interes raspunsul FRF, sper sa nu-mi spuneti atunci ca am avut dreptate.. desi nu o sa aveti timp de asta, inca 1 an in Liga 4, 0 buget pentru sezonul viitor, suna mai grav… nu?
Am inteles. Cand decizia nu va convine, partidul a dat ordine iar frf e complice. Cand va convine, frf rezista ordinelor venite de la partid. Bine de stiut.
Ar fi interesant daca ai intra pe pagina noastra. Chiar azi am zis ca totul e despre bani. Becali e gata chiar acum sa renunte la orice pretentie ca ar fi Steaua, daca il ajuta sa castige un dolar in plus. Asta a zis el, nu eu.
http://www.prosport.ro/sport-life/special/talpan-notificat-frf-azi-dezafilieze-fcsb-introduca-loc-steaua-liga-1-modifice-toate-statisticile-cerut-audienta-burleanu-5-sentinte-iccj-nesocotite-federatie-colonelul-pregatit-geamantan-acte-l-17228447
@SL:
N-ai auzit ca decizia e definitiva? FC Fcsb nu mai poate folosi numele Steaua.
Teoretic da, practic mai exista solutii. Eu sunt curios ce se intampla si ce parere aveti voi, „stelistii adevarati”, daca, prin absurd (sa spunem), Gigi se hotareste sa dea 37,8 mil E + 4-5 mil E/an ptr marca ? FCSB o sa fie Steaua ptr voi ? Stiu ca nu o sa raspunzi ori sa imi spui ca este imposibil, dar incearca acest joc al imaginatiei, cum au spus si alti mai sus, totul este pana la bani. Serios, ce faceti atunci ?
Eroul tau a spus deja ca nu plateste daca e mai mult de 5 milioane. Asta inseamna ca nu plateste daca e mai mult de un milion, pentru ca stii ca lui ii place foarte mult sa se dea mare (aduc un atacant de 5 milioane). Asadar, intreb si eu, de ce mai presupunem prin absurd? La fel de bine putem presupune atunci si ca vine Roman Abramovich si vrea sa se bage la Steaua. Ce o sa faci in cazul asta? O sa te muti de la FC Fcsb, la Steaua?
“Ne-a” Gigi al liberilor, care decizie? A dat FRF vreo decizie astazi si nu stiu eu?
Vrei sa-mi spui mie ca ce s-a intamplat cu Universitatea a fost normal? Vrei sa spui ca FRF a actionat corect? Vrei sa-mi spui ca, “Craiolguta” nu este echipa PSD-ului? Vrei sa-mi spui ca in aceasta speta nu si-a bagat coada politicul? Ai tupeul sa negi toate astea? Daca da, tu si cei ca tine sunteti mai dusi cu pluta decat pareti acum.
Ma bucur totusi ca am cazut de acord asupra unui aspect. BANII. De la ei s-a pornit si datorita lor se va continua toata mascarada asta mult timp de acum incolo.
Nu ma intereseaza pe mine ce spune ciobanul, ne-a demonstrat de-a lungul timpului ca bate campii dupa cum bate vantul. Eu tin cu STEAUA dragule, nu cu ciobanul (sper ca n-ai tupeul sa-mi editezi din nou postarea). Atat timp cat nu exista o decizie cu privire la palmares si continuitate, am tot dreptul sa spun ca FCSB = STEAUA.
Pentru tine, dupa logica ta, CCA=STEAUA? Si daca da, pe ce considerente, nu cumva pe aceleasi considerente de mai sus?
Imi dai astazi dovada ca palmaresul este legat de marca sau ai renuntat?
🙂
Aici e mai mult sa moara capra vecinului (desfiintarea fcsb ului) decat redobandirea faimei Stelei de altadata. Vad ca sustinatorii Stelei stiu toti cum va fi distrusa Fcsb dar nu stie niciunu despre viitorul lui Steaua. Pare mai important sa distrugi fcsb decat sa reusesti cu steaua.
Cand ii intrebi ce va face Steaua dupa desfiintarea fcsb spun ca vor strange 36mii oameni la fiecare meci (asta e o gluma) si ca fac sistem socios( in romania unde se traieste la limita existentei socios e o gluma si mai buna). Si daca le zici ca e posibil sa dea faliment iti raspund ca macar se desfiinteaza fcsb si asta le aduce o bucurie. Asa iubiti voi Steaua?
@Mihai, pe de alta parte si eu imi doresc sa se intample ceva la FCSB, sa dispara ciobanul, sa apara un altul care macar sa taca din gura, sa crediteze, sa faca bani, dar macar sa nu-l mai vad distrugand antrenori, jucatori pe la TV, sa nu mai vad aroganta aia grobiana.. sa nu-l mai vad pe Gigi pentru ca deja mi-e scarba de el ca om desi… aceasta scarba a tinut echipa in viata (interesat) atunci cand mapn-istii au dat-o ca pe un copil nedorit. Meritul ciobanului este ca a reusit sa mentina Steaua sus, altfel, eram ca R Bucuresti acum.
Lasand la o parte tot ce simt eu vis-a-vis de acest individ, este evident ca nu pot fi de acord cu ce face CSA acum pentru ca, atat pe ei cat si pe Gigi, nu-i intereseaza de mine, de suporter, ii intereseaza doar de “$”, de cum sa-si umple buzunarele.
Asta nu vad “liberii”. Ei nu pot deschide ochii mai mult si nu pot vedea contextul general, ei sunt fixati doar pe cioban si atat. Extintia lui cu orice pret, chiar daca se calca in picioare tot ceea ce inseamna Steaua.
Tot ceea CE inseamna Steaua, traieste si v-a trai in continuare prin spiritul de lupta Al lui Lacatus alaturi de Steaua Bucuresti. Ale ale calca totu-n picioare nu CE inseamna Steaua, doar CE a insemnat Ciobanu, iar el nu a insemnat Steaua niciodata.
@Radical
Decizia in cazul Craiovei a fost data de LPF, nu de FRF, nu te lasa intoxicat de toti ametitii de aici si propaganda lor, mai ales ca e un amanunt destul de important, avand in vedere ca LPF nu are nici o autoritate in privinta palmareselor, de unde si lipsa de reactie la UEFA. Daca FRF lua aceasta decizie vorbeam altfel. Asa, palmaresul ala dat din pix de Gino valoreaza fix nimic
Hai ca asta e buna. Bravo!
@deliric, stai linistit, nu ma poate influenta nimeni. Spre deosebire de altii pot gandi si singur, imi pot construi si sustine propriile opinii.
Probabil sunt eu intr-o eroare, nu sunt detinatorul adevarului absolut si nici vreun absolvent de drept, iau lucrurile logic. Oricum, imi mentin ideea, in cazul “Craiolguta” s-a savarsit un abuz cu ajutor venit pe linie de partid.
Steaua Bucuresti este a romanilor nu a oierului becali!Sper din tot sufletul sa trecem prin toate ligile si sa promovam pe merit sportiv nu prin alte matrapalzacuri. Chiar daca nu merita sa-si piarda locul in liga 1 , chiar daca mai sta 2 ani in liga a 4-a. Forza Steaua Bucuresti!
@MK Steaua aia nu mai este Steaua adevarata desteptule, de cate ori sa repet ca CCA, CSA, FC steaua Bucuresti actualmente FC FCSB, NU A EVOLUAT NICIODATA INTR-O LIGA INFERIOARA..
Zici ca sunteti batuti in cap.
FC Fcsb nu e Steaua.
“Ne-a” Gigi al liberilor, sa-mi spui asta in momentul in care continuitatea/palmaresul va va apartine cu acte in urma unei decizii judecatoresti. Pana atunci pentru mine FC FCSB = Steaua iar CSA Steaua din L4, doar o clona, oricat “te-ai screme” tu pe aici sa ma cenzurezi.
Spre deosebire de altii imi permit luxul sa cred ce vreau eu, nu ce vrei tu. Am castigat asta dupa 89 desi tu incerci sa aplici metode din “vremile de dinainte”.
Pentru a 4-a sau a 5-a oara te intreb.. ai facut rost de articolele din regulamente/statut prin care imi poti demonstra ca palmaresul este legat de marca? Sau stabilim acum ca acest aspect este doar un “vis umed” al vostru si incheiem subiectul?
Furtul se pedepseste conform legilor iar becali alaturi de miticafostlaliga au furat cu acte false locul asociatiei F.C. STEAUA din liga 1 pe care au trimis-o oriunde numai in fotbalul profesionist nu cu actele false inutile declarate nule si cu decizie inatqacabila defintiva . Ce tot nu pricepeti postacilor , sunteti suporterii lui sporting becali si basta . Ala va da de toate pe ala sa-l intrebati cine l-a impiedicat in 2003 sa-si zica sporting becali si sa joace cu chirie pe alte stadioane si nu in Ghencea prin fapte ilegale clare si sa nu uitati sa intrebati si de ce fiii si fiicele unor generali din trecutul mizer al A.F.C. au vile pe terenurile invecinate prin nordul capitalei ! Uitati de Clubul STEAUA si vedeti-va de clubul vostru de la centura , cu aia sa va certati nu cu noi !
@Radical , Am inteles pentru tine fcsb este echipa pe care o sustii, sa fii sanatos!Da ce naiba vii aici si ma freci la cap cu intrebarile tale infantile?Intreaba-ti razboinicul sef! Poate te lamureste el, iar daca nu obtii audienta la prealuminat poate te primeste Lutu!Daca ai nelamuriri expuse decent baietii de aici iti raspund,insa odata ce vii cu mizerii invatate pe dinafara nu faci decat sa poluezi!Nu inteleg ce cautati aici, eu spre exemplu nu am intrat niciodata la site-ul fc fcsb sa comentez ca ma doare-n pix de voi!
De cand acest site a inceput sa fie asaltat de fecesebisti, e limpede ca deruta s-a instalat in tabara lor. Cei obisnuiti cu unii lideri de opinie ai lor ar trebui sa reia din nou si din nou argumentele care au fost confirmate de deciziile si hotararile ICCJ.
Mai nou, chiar azi, ne-a Gigi a declarat ca isi face echipa in Anglia cu ajutorul memeului, transfera jucatorii de la FCSB si ar lua si pe suporterii devotati cu el !
Trecand la lucruri mai serioase, am o informatie care, desi este publica, probabil ca nu este cunoscuta de multi : ASOCIATIA FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI, sedusa, jefuita si abandonata dupa ce a ramas fara fotbalisti, nu si-a dat obstescul sfarsit, doar a fost in coma profunda, iar de la 1 ianuarie 2018 s-a trezit din coma si a inregistrat o declaratie, potrivit site-ului Min. Fin. Publice.
Un AFC sub controlul strict al Armatei, cu un sponsor in LIga 1 pe masura renumelui echipei Steaua ( de genul lui Gazprom, nume purtat pe piept de jucatorii de la Steaua Rosie Belgrad ), ar fi numai una din solutiile perfect legale avute la dispozitie de club, astfel incat starea de confuzie si suferinta, prin care nu a trecut niciun club de renume din Europa, sa nu se mai repete.
Sunt moarte oile, dupa ce le-a dat Talpan la temelie.
@Radical
Napoli was declared bankrupt with debts[clarification needed] estimated up to €70 million.[33] To secure football in the city, film producer Aurelio De Laurentiis refounded the club under the name Napoli Soccer,[34] as they were not allowed to use their old name. FIGC placed Napoli in Serie C1,
The following season, they secured promotion to Serie B and De Laurentiis bought back the club’s history, restoring its name to Società Sportiva Calcio Napoli in May 2006.[1]
Asta iti spune ceva, ce inseamna palmaresul si cum se decide apartenenta lui??
@Yuly imi spune ca la Napoli s-a declarat falimentul, ce a urmat nici nu m-am mai obosit sa citesc, pentru ca este cu totul si cu totul alta poveste.
Exact, este precum la defuncta rapeed…
Daca vor cumpara marca atunci vor lua si palmaresul, la fel ca la Napoli.
https://www.google.ro/amp/s/m.sport.ro/amp/article/638660
@deliric
Atunci se explica de ce Craiova nu a fost recunoscuta ca si clubul istoric de UEFA.
Sper sa fie adevarat ce zici, aveam nedumerirea asta
@Radical
Inseamna ca esti doar rau intentionat.
Bafta!
@Yuly de ce sunt rau intentionat? Pentru ca este o cu totul si cu totul alta poveste? Imi pare rau daca tu asta consideri.
Unde apare falimentul declarat in ceea ce priveste subiectul care ne arde pe noi? Mai ai sa ma faci troll cum imi spun altii pe aici doar pentru ca-mi permit sa gandesc lucrurile altfel.
O repet si pentru tine cum am repetat-o si pentru altii, NU SUNT FAN CIOBANUL, MA P..S PE EL! Din punctul meu sa DISPARA maine, EL (CIOBANUL).
@Yuly
Daca gandesti putin cu propriul creier o sa vezi ca nu ai nevoie de tribunal, gigi sau talpan sa-ti spuna cine e adevarata Steaua.O sa vezi ca toate cazurile trecute legate de palmares, ca vorbim de Napoli, Parma, Fiorentina, Red Bull, desi nu identice respecta principiul continuitatii sportive. O sa vezi ca partea sportiva nu prea se amesteca cu cea juridica si palmaresul sau existenta unei echipe nu au legatura cu un SRL.
Manchester United e administrata de vreo 6 companii, palmaresul crezi ca e la ele si il impart?
Si cel mai important, daca cauti raspunsuri la ce nedumeriri ai, site-ul astora nu e locul potrivit, e ca si cum te-ai duce la martorii lui Iehova sa inveti biologie.
Mie imi place cand vine cate un prost ca deliric si spune ca noi nu avem dreptate, apoi mai trece o saptamana, ei mai pierd un proces, se dovedeste ca noi am avut dreptate iar el se face de rahat. E superb.
@SL
Te întreb ceva sincer dacă vrei sa răspunzi.
De ce armata nu a redeschis secția de fotbal in 2015 -2016 imediat după ce ICCJ a dat primele decizii favorabile lui Talpan?
Este adevărat ca in 2017 CSA a fost înființata la presiunea suporterilor de la Peluza SUD și dacă armata nu avea nici o susținere nu aveau de gând sa facă nimic?
Îmi poți răspunsul sincer la aceste 2 întrebări?
Sunteti culmea, ma! Pai nu am tot raspuns la intrebarea asta?
Pentru ca tampitul ala de boroi e mana in mana cu ciobanul. Inca e. Am zis la timpul corect.
Si vezi baiete ca clubul se numeste Steaua, nu CSA. Cu litere aranjate aiurea e la voi, la stana. La sfarsitul lui 2016, Talpan a reusit sa obtina de la minister aprobarea pentru reactivarea sectiei de fotbal si asa a reactivat-o. A profitat probabil de schimbarea de putere, ca atunci avea loc trecerea lui Boroi in rezerva si trecerea lui Petrea ca interimar.
Am discutat despre astea doua lucruri de atatea ori ca mi-e scarba deja sa le mai repet. Si sunt sigur ca peste 2 saptamani o sa pui din nou intrebarea asta. Daca nu tu, atunci alt gigist.
Mersi pentru raspuns. M-ai lamurit acum 🙂
Ti-am mai zis oi ati fost si voi intre 2003-2014.
Cine zice, ala e, era o vorba din copilarie. HAHAHA
Gresit, prietene. Noi nu am fost oi niciodata. Noi niciodata nu am pupat in fund un cioban infect. Niciodata. Am fost impotriva lui de la inceput si nu am stat pe ganduri atunci cand s-a dovedit ca a furat. Nu suntem ca voi, sa murim dupa niste meciuri in cupele europene si liga 1.
Articole din 2015.
“În urma întâlnirii dintre , desfăşurată joi, 15 ianuarie 2015, la sediul clubului militar, cu privire la soluţionarea aspectelor legate de punerea în aplicare a deciziei Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ), au rezultat următoarele concluzii:
Folosirea stadionului Ghencea de către echipa de fotbal se va realiza pe temeiul aceloraşi coordonate legale care au stat la baza acordurilor şi contractelor anterioare;
Pînă la publicarea motivării deciziei ÎCCJ şi finalizarea procedurilor de evaluare a mărcii de către un evaluator autorizat, utilizarea mărcii se va face pe baza unui acord încheiat între părţi, în condiţiile legii.
Întâlnirea s-a desfăşurat într-un spirit de cooperare deschisă, ambele părţi exprimîndu-şi preocuparea pentru identificarea celor mai bune soluţii de continuare a colaborării în condiţii de deplină legalitate, transparenţă, respect reciproc şi în sprijinul asigurării unui cadru coerent de desfăşurare a activităţii sportive de înaltă performanţă.
De asemenea, reprezentanţii celor două entităţi au convenit ca informarea publicului cu privire la rezultatele acestei întîlniri să se realizeze prin intermediul prezentului comunicat comun de presă”
[UPDATE]- Comunicate MAPN si FCSB -Acord pentru folosirea siglei
Presedintele Stelei, Valeriu Argaseala, a declarat ca in returul actualei editii de campionat, in ciuda intelegerii cu MAPN, Steaua va evolua utilizand denumirea FCSB si sigla noua, cea cu care deja a evoluat in primul amical al stagiului de pregatire.
“Cînd am discutat ultima dată cu Armata despre siglă s-a implicat şi MApN-ul şi am văzut disponibilitate din partea ambelor părţi pentru rezolvarea acestei probleme.
Înainte să putem folosi marca, aceasta trebuie evaluată, iar evaluarea ne va fi trimisă nouă, iar abia atunci putem vorbi despre utilizarea ei. Va dura cîteva luni pînă e gata şi aveam două variante, puteam face un contract provizoriu cu Armata şi după aceea renegociem sau avem discuţia finală după evaluare.
Aşa că, în retur, aproape sigur, vom juca cu sigla cea nouă şi cu denumirea de FCSB”
Pai mai baieti aici depinde ce cine e la conducerea Armatei.
Nu stiu cum se fac alegeri aici, dar banuiesc ca daca vine cineva in locul lui Petrea sau poate el, sa mai treaca un an, doi si atunci ajunge din nou la o intelegere cu Gigi sa foloseasca sigla si numele in ciuda proceselor care sunt acum.
Toata tevatura asta e din cauza banilor, nu cine e adevarata STEAUA.
M-am lamurit sincer acum afland si raspunsurile lui @SL care nu mi-a zis totusi ca CSA a fost infiintata mai mult la presiunea celor de la SUD.
Ii doare in cot pe cei de la armata de CSA sa fim sinceri. Echipa a fost infiintata sa puna si mai mare presiune pe FRF LPF, BECALI etc.
Am inceput sa urmaresc tot ce s-a postat aici de la inceput si incep sa ma lamuresc si eu despre ce e vorba.
Avem CSA Steaua echipa armatei si CS Dinamo echipa MAI. Maine la 21:00 e derb-ul echipelor amatoare ale armatei si politiei.
Adevaratele cluburi profesioniste sunt in Liga 1, indiferent de numele lor.
Vezi ca esti prost informat. Steaua e echipa profesionista. Fotbalistii sai sunt platiti pentru a juca fotbal. Asta e definitia unui profesionist.
@Radical
Nu era treaba de faliment, nu asta subliniam ci asta
and De Laurentiis bought back the club’s history, restoring its name to Società Sportiva Calcio Napoli in May 2006.[1]
Napoli a fost recunoscuta ca si clubul istoric cu palmares etc DUPA ce Laurentis a cumpara MARCA de la vechea societate falimentara.
Asta raspundea la intrebarea ta cum ce legatura are marca cu palmaresul!
Si Rangers la fel , dupa ce a cumparat marca a fost recunoscut ca fiind clubul istoric.
@Marius7 Intrebi o prostie dpdv juridic. Nu are importanta. Putea sa nu deschida sectia de fotbal. CSA detine palmaresul, brandul si numele Steaua. Nu e obligat sa aiba echipa de fotbal….nu le pierde. Poate pricepi asa : Ai un apartament, nu-l inchiriezi zece ani, nu-l foloseste nimeni. E tot apartamentul tau, e proprietatea ta. Daca cineva sta abuziv 10 ani in el trebuie sa-ti plateasca daune.Se face o evaluare cat ar fi chiria lunara si…rezulta dauna pe 10 ani.
Corect.
Steaua libera… crezi ca sub comanda Csa ului, Steaua ar fi avut performante mai mari ca ale fcsb ului (perioada 2003-2014)? Multumesc anticipat!
Avand in vedere ca performantele FC Fcsbului s-au facut cu scheletul de jucatori luati de la Steaua (Radoi, Ogararu, Nesu, Neaga, etc) nu vad de ce nu. Ba poate ca ar fi fost rezultate chiar mai bine, la nivel intern, din moment ce la noi nu se practica schimbarea antrenorilor de 2-3 ori pe an.
@Steaua Libera
„Avand in vedere ca performantele FC Fcsbului s-au facut cu scheletul de jucatori luati de la Steaua (Radoi, Ogararu, Nesu, Neaga, etc) nu vad de ce nu”
😆😆😆😆 te am intrebat special ca sa ma conving de cat te duce capul. M am lămurit. Forza Steaua! 😀
@ Timm
Inteleg ca tu esti impacat cu ideea ca CSA si-a inchis sectia de fotbal in 2013 si ca s-a redechis in 2017. Totul bine si frumos nu.
Palmaresul Stelei e pana in 2013, iar acum mai putem adauga o performanta, „promovarea din Liga 4 in Liga 3” – prima performanta dupa reactivarea sectiei de fotbal.
Incredibil cum puteti gandi asa sincer.
Eu inteleg faza cu apartamentul si ce zici acolo.
Dar daca maine Petrea sau orice care altul, nu maine, anul viitor ii da din nou lui Becali dreptul sa foloseasca numele si sigla, atunci care PLM mai e Steaua?
Raspundeti voi la asta daca sunteti asa destepti.
CSA Steaua sau FCSB care ar redeveni Steaua din nou ?
Da acum FCSB nu e Steaua, nu mai veniti nu raspunsul asta. Dar asa cum s-a intamplat in 2015 cand Boroi s-a inteles cu Argaseala ca Becali sa foloseasca pana la finalizarea termenului, marca si sigla, in perioada aia scurta, FCSB nu era Steaua daca aveau drept de folosinta?
Deci ma, citind aberatiile voastre eu pot sa trag o singura concluzie: ca voi va rugati zilnic ca petrea sa-i dea prostului de becali marca.
„Daca maine”,”Daca maine”,”Daca maine”! Tot cu asta sunteti. Dar ce ziceti sa incercati sa traiti in prezent. ASTAZI, FC Fcsb nu e Steaua. Daca voi sunteti stelisti, ce plm va preocupa o echipa care nu e Steaua acum dar care, daca va merge voua treaba, iar asta e un daca foarte mare, ar putea sa fie in viitor?!
Exista doar o Steaua Bucuresti. Ca voi ii ziceti CSA, asta e problema voastra. Puteti sa-i ziceti si dinamo. Tot Steaua ar fi.
bai baieti.. sa va lamuresc cum e cu „fcsb nu e steaua definitiv si irevocabil”. definitiv si irevocabil fcsb nu se poate numi steaua fara acordul armatei. daca becali se intelege cu armata maine.. de maine fcsb e steaua. cateva milioane de euro poate va plati.. 37 niciodata si nici nu se pune problema.
nu mi veniti ca asta nu se va intampla niciodata pt ca tot voi spuneti ca becali are cartitele lui si oamenii lui in csa… tot voi spuneati si va plangeati de asta.. asa ca atat timp cat becali are oamenii lui in csa nu puteti sa fiti voi siguri ca n ar ajunge la un acord. ca daca spuneti asta se bat cap in cap ideile voastre. ori are oamenii lui becali in csa ori n are?? ca daca are oameni ma repet… nu e exclus in niciun caz sa se inteleaga. hai pa.
steaua libera dar ce traiti in prezent voi.. pe pagina de facebook numai poze vechi de cel putin 20 de ani puneti :)))
stiu.. prezentul e naspa la voi.. 2 ani in liga 4 e nasol
referitor la „scheletul de jucatori”
pai tu crezi ca csa avea bani sa i tina pe jucatorii aia? sa le plateasca salariile?
auzi la el.. cica ar fi avut performante si mai bune.. pai ctu crezi ca toti jucatorii aia stateau neplatiti la steaua sub comanda csa???
Prostule, ati luat 5 titluri in 15 ani. CFR, care e echipa a doua a unui oras mult mai mic, are performante mai bune ca voi, desi a promovat in Liga 1 de abia in 2004. Ba, aia au venit din B, nu s-au bagat direct in A, ca voi. Au venit cu lot de B si v-au umilit, ba. Daca e corect ce scrie pe wikipedia, in 14 ani de Liga 1, aia au luat 4 titluri si 4 cupe. Plus o cupa UEFA intertoto castigata. Voi cat aveti? 5 titluri si 2 cupe? Si mai aveti semifinala de cupa UEFA. Ca doar cu aia va mandriti. In rest nu sunteti cu nimic peste aia. Ba chiar v-a umilit Urziceniul, strangand mai multe puncte in CL ca voi. Ia zi, ma, desteptule. Cate meciuri consecutive fara victorie aveti in grupele CL? Ala e recordul vostru adevarat.
mucles damocles
Bai desteptule tu promoveaza din liga 4 si apoi vino si spune ca o semifinala de cupa uefa si 5 titluri inseamna putin in 15 ani. Vezi ca in 15 ani i am mai batut pe chelsea, valencia, am si eliminat cateva echipe mari. Voi va chinuiti cu clona rapidului..
Acum sa revenim.. tu rei sa spui ca radoi, neaga, nesu si ogararu ramaneau la steaua cu csa la conducere?? Ma faci sa rad.
Nu e putin. E foarte putin. Va dati mari ca sunteti cei mai bogati, cei mai buni, dar in Europa toti sterg cu voi pe jos. Apoi, cand in sfarsit reusiti sa faceti ceva, numai cu meciul ala o tineti. Atat stiti: Chelsea, Valencia, Ajax. Dar uitati ca ati mai jucat si cu Villareal, Real Madrid, Bayern, Lyon, Schalke, Stuttgart si alte echipe care v-au dat pur si simplu cu terenul in cap. Chiar si echipa aia din Israel v-a umilit. Ca nu degeaba aveti 30 de meciuri consecutive fara victorie in grupele ligii.
Si ma bucur ca ai scris ultimul rand, pentru ca demonstreaza cat de redus esti. Jucatorii aia au semnat cu Steaua. Erau legati de Steaua prin contract. Daca voiau sa plece, puteau, dar doar cu acordul clubului.
Ia uite i p astia de la liga 4 ce figuri pe ei bai baiatule.. auzi analizează ei si li se pare putin pe 15 ani…
Nu putin, foarte putin. Rusinos chiar.
Pai csa nu avea bani sa respecte contractele.. ar fi ramas liberi de contract..
Cei mai bogati din romania nu din europa bah.
Tu ne scoti ochii ca ne au batut real madrid, bayern, arsenal etc? Bahahahahaaahaa
De unde ai scos minciuna asta? Dovedeste, prostule, ca spui adevarul. Nu o tot da in presupuneri. Steaua a avut bani si inainte de becali si are si acum. Ca, daca nu avea bani, un hot ca becali nu ar fi vrut niciodata sa ii fure identitatea.
@ SL
Ai zis bine. AZI FCSB nu e STEAUA.
Inseamna ca in momentul ala din 2015 FCSB a fost STEAUA pentru ca a fost un acord intre Armata si Becali. Punct.
Cu asta nu ma poti contrazice.
Iar dupa logica ta e clar. Daca armata se intelege din nou cu Becali, FCSB e Steaua.
Singura mea dilema mai e daca o sa fiti stelisti atunci sau oi ? :)) Desi dupa cum zici daca marca o sa fie din nou la Becali, o sa fiti stelisti chiar daca pentru cateva momente a fost FCSB si noi am fost oi.
Cred ca e printre ultimele comentarii aici ca m-am cam lamurit cu toata tevatura asta.
Astept sa se incheie procesele si mai vedem. Va doresc numai bine. Eu o sa tin incontinuare cu CSA Steaua pentru ca e numele Steaua in joc asa cum tin cu tot ce inseamna Clubul Sportiv cu toate sectiile.
Dar pana la finalizarea proceselor FCSB pentru mine este continuarea echipei din 47.
Armata sau Becali nu conteaza pentru mine, eu doar am incercat sa ma lamuresc in privinta echipei atata tot. Din punctul meu de vedere exista o complicitate intre cele doua parti.
PS: Eu sunt Marius, suporter din 89′ daca imi schimb maine numele in Markos, nu inseamna ca imi ia si identitatea umana, raman acelasi. Intelegeti ce vreti cu asta!
”Inseamna ca in momentul ala din 2015 FCSB a fost STEAUA pentru ca a fost un acord intre Armata si Becali. Punct.”
Ce acord a existat intre FCSB si Steaua in 2015? Sau intre armata si becali.
De unde ai scos macar anul 2015? Despre ce vorbesti? Ai habar macar despre ce vorbesti sau doar postezi pentru ca te plictisesti?
“În urma întâlnirii dintre , desfăşurată joi, 15 ianuarie 2015, la sediul clubului militar, cu privire la soluţionarea aspectelor legate de punerea în aplicare a deciziei Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ), au rezultat următoarele concluzii:
Folosirea stadionului Ghencea de către echipa de fotbal se va realiza pe temeiul aceloraşi coordonate legale care au stat la baza acordurilor şi contractelor anterioare;
Pînă la publicarea motivării deciziei ÎCCJ şi finalizarea procedurilor de evaluare a mărcii de către un evaluator autorizat, utilizarea mărcii se va face pe baza unui acord încheiat între părţi, în condiţiile legii.”
Ce inseamna asta pentru tine daca te dai asa destept? La meciul ala din Europa League la care ai facut si tu referire, FCSB a avut acceptul sa foloseasca numele de STEAUA. In momentul ala FCSB a fost STEAUA si punct.
Orice ai zice mai departe te faci de rusine. Crede-ma pe cuvant! Cu asta inchei discutia.
Fiecare e liber sa creada ce vrea pana la finalizarea proceselor.
„Si ma bucur ca ai scris ultimul rand, pentru ca demonstreaza cat de redus esti. Jucatorii aia au semnat cu Steaua. Erau legati de Steaua prin contract. Daca voiau sa plece, puteau, dar doar cu acordul clubului.”
Sunt curios ce au spus toti acesti jucatori cand li s-a spus (probabil in mai/iunie 2003); „Baietii, de maine toti sunteti obligati sa semnati cu FCSB”. Fotbalistii, toti la unison, speriati un pic; „Cum adica, ce e FCSB, ce se intampla cu Steaua ? Conducerea: „O perioada clubul Steaua se va desfiinta, vreo 12-14 ani. Nu este nimic personal, pur si simplu nu ne pasa de Steaua”.
Jucatorii ca jucatorii, dar oare ce parere a avut Piturca ?
Eu sunt curios sa vad o decizie prin care s-a suspendat activitatea clubului. Acum este reactivat, nu? Printr-o decizie.
Logic este ca si suspendarea s-a facut printr-o decizie, nu?
@Timm:
„Intrebi o prostie dpdv juridic. Nu are importanta. Putea sa nu deschida sectia de fotbal. CSA detine palmaresul, brandul si numele Steaua. Nu e obligat sa aiba echipa de fotbal….nu le pierde. Poate pricepi asa : Ai un apartament, nu-l inchiriezi zece ani, nu-l foloseste nimeni. E tot apartamentul tau, e proprietatea ta. Daca cineva sta abuziv 10 ani in el trebuie sa-ti plateasca daune.Se face o evaluare cat ar fi chiria lunara si…rezulta dauna pe 10 ani.”
Deci, un oarecare are un apartament, nu il foloseste timp de 10 ani, dar in timpul acesta sta altcineva in el. Totusi, respectivul nu isi da seama ori nu stie ca sta cineva in el. Este logic, orice om normal din lumea asta, daca are un apartament, il lasa in paragina si nu ii pasa ce se intampla cu el, 10 ani nu mai trece pe acolo.
Totusi, se poate lua in calcul si varianta in care isi da seama, dar face pe prostul, pe nestitutorul, se face ca ploua, ca sa obtina apoi niste foloase. Aici ce ar fi de spus, poate ca respectivul este un meschin si totul este premeditat ? Poate fi acea persoana de incredere, poti oare face afaceri cu un astfel de personaj ? La un moment dat, personajul nostru va dori sa inchirieze din nou apartamentul. Este ceva dubios aici, eu as spune ca in prima varianta proprietarul este un idiot, un redus mintal si ar merita sa piarda apartamentul, iar in a 2-a varianta nu vrea decat sa obtina niste foloase, profitand de subrezimea legilor din Romania.
Ca fapt divers, acest exemplu oricum este foarte prost, deoarece un apartament isi pierde din valoare cu cat trec anii, in schimb in cazul marcii valoarea creste direct proportional cu trecerea timpului.
Baaaahhh….Steaua avea bani atunci cum are si acum poate vrei sa zici. Aceeasi bani. Asa da. De aia tineti voi copiii aia si le dati prima 200 lei pt promovare ca aveti bani sa va scaldati. De 200 lei ce sa faca cu ei.. se duc la mcdonalds si isi iau cate un meniu de copii.
Nu ca n aveati bani pe atunci.. erati cu minus bah. Ca erau -11 milioane de dolari sau ca era -1 milion, era cu minus. D aia a cautat sa scape de Steaua Armata. Nu ca aveau bani doldora cum crede mintea ta.
@Mucles; As mai adauga eu ceva. In perioada 1990 – 2003, clubul a reusit sa produca venituri mai mari decat cheltuieli, dar a reusit cumva a ajunga la asemena datorii. Este interesant ca in acea perioada clubul a fost condus de o mana de oameni, care aproape au distrus clubul, dar acesti oameni sunt si acum in pozitie de putere. Si nu oricum. Acum sunt „salvatore della patria”, sunt baietii buni, sunt cei care vor ridica din nou Steaua pe culmile gloriei. Ca o analogie legata de datorii; eu stiu ca la sfarsitul lumii incasez niste bani in urma prestarii de servicii la jobul meu. Pana la urmatoarea remuneratie, eu cheltui mai putini bani decat am incasat. Totusi, ca un paradox, desi am reusit sa fac si economii, sunt dator. Curios fapt.
Hai ca te-am prins cu minciunica. In afara de datoria pe care o avea la tehnorob pentru nocturna, Steaua nu a avut alte datorii in anii 90.
@#seniorul voi nu intelegeti ca pe “liberi” nu-i intereseaza de moralitate, verticalitate samd. “…idealurile raman” au ramas la usa bordelului lui Talpan unde se prostitueaza toti.
Nu-i intereseaza ca astia pe care-i venereaza ei acum sunt la fel de hoti/avari/duplicitari ca si ciobanul. Important este sa dispara cu orice pret, chiar daca vor fi nevoiti sa sustina o clona.
Pe ei nu-i intereseaza de Steaua, prietene. Au razboiul lor cu gibonul bufon si pentru asta calca pe cadavre, au trasformat Steaua din regina balului in cersetoarea de Duminica din fata Bisericii lui Talpan.
Sa fie sanatosi! Noi toti sa fim! 😉
@SL: Hai ca te-am prins cu minciunica. In afara de datoria pe care o avea la tehnorob pentru nocturna, Steaua nu a avut alte datorii in anii 90
Eram 100% sigur ca o sa negi asta, eram convins. Nici nu imi bat capul, aici deja e vorba de rea-intentie din partea ta, nu mai este de aparat un crez sau o idee.
Scuze. Da. Intr-adevar. Era datoria la Tehnorob si inca una, la AVAB.
@SL: Hai ca usor usor incep sa iti revina in minte informatiile/amintirile.
Si inca o datorie si inca una si stai ca parca mai era una… De parca le ar sti Steaua Libera pe toate.
De aia avea datorii.. ca aveau bani, produceau bani la greu, foloseau marca la maximum. Marca oricum dupa mintea unora de aici daca o tii in sertar 20 de ani, dupa astia 20 de ani costa si mai mult ca valoarea ei creste orice ar fi. Mi se pare normal. Eu zic s o tina la sertar sub cheie vreo 50 de ani si dupa s o valorifice.. sa vezi atunci bani ce se scalda in ei.
Baaahh te doare mintea mah.