La Gazzetta dello Sport a scris astazi despre „falsa Steaua”
Incetul cu incetul, Europa afla adevarul despre Steaua. In ciuda eforturilor celor de la FC Fcsb, al caror ofiter de presa inca ii dezinformeaza pe jurnalistii straini, mintindu-i ca procesele pierdute nu inseamna nimic, realitatea nu mai poate fi ascunsa. Astfel, intr-un articol publicat astazi, faimoasa Gazzetta dello Sport a scris despre meciul celor de la SS Lazio cu „falsa Steaua”.
Articolul a fost scris pentru Gazetta dello Sport de catre Gabi Safta, fost angajat la FC Fcsb si chiar un apropiat al celor care conduc acea echipa. Safta a reusit sa prezinte corect aproape intregul caz. Mai jos, va prezentam o traducere a articolului prezentat in Gazetta dello Sport. Cei care cunosc limba italiana pot citi originalul aici.
Alibec si Gnohere, stelele din atacul „falsei” Steaua
Echipa istorica joaca in Liga a IV-a
Lazio va juca la Bucuresti, dar nu in fata unei atmosfere de zile mari (chiar daca au fost vandute 30 de mii de bilete), pentru ca adversarul sau va fi FCSB, nu adevarata Steaua. Echipa glorioasa, care a castigat Cupa Campionilor in 1986 si care a jucat finala impotriva AC Milanului lui Gullit, Rijkaard si Van Basten, ocupa azi primul loc in Liga a IV-a. In medie, FCSB strange la stadion cam la fel de multi spectatori ca Steaua, in Liga a IV-a. Sambata, cu CFR Cluj, a strans in jur de 8000 de oameni la stadion.
Procese
Becali, proprietarul FCSB-ului, a pierdut 15 procese in instanta, contra celor de la Steaua, si a fost fortat sa schimbe numele echipei. Florin Talpan, omul care a schimbat istoria si care a adus adevarul la suprafata, castigand aceste procese, a pornit acum unul nou, prin care ca FCSB sa plateasca un prejudiciu de 37 milioane euro. Acest proces va insemna sfarsitul echipei FCSB. Pe scurt, Talpan a demonstrat in fata judecatorilor ca Becali a actionat ilegal, inregistrand marca Steaua fara a avea acordul Ministerului Apararii Nationale si cu acte false.
In articolul din Gazzetta dello Sport, Safta mai vorbeste si despre alte aspecte ale jocului din Europa League, lucruri mai putin relevante. Ce conteaza e ca Europa afla in sfarsit adevarul.
Bravo, de trei ori Bravo! Sc fcsb srl a fost prezentată asa cum este in realitate: o clona, un fals.
Cred ca aveti erectie necontrolata, ejaculatie prematura, ca in sfarsit sunteti pomeniti si voi intr-o publicatie internationala. Ce-i drept, nu prea mai conteaza ca articolasul este samnat de un „jurnalist” autohton.
La cat mai multe succesuri!!!
Hei, hei, Armata!!
Vezi ca safta e omul vostru 🙂 Daca s-a intors ala, se intoarce si Mironica. Si e vai de voi atunci :))
Andrei andrei de pula sa te iei hei hei, proasta-i ma-ta care te-a cacat
Spui Gabi Safta si tragi apa…
Ușor, ușor, ne îndreptăm către inevitabila desființare a clonei din Liga 1. Ulterior, după ce oierul și acoliții își vor muta catrafusele la Metaloglobus, bineînțeles că acesta va fi „continuatoarea tradițiilor glorioase ale Stelei” :)))))
Aveti vise umede cu 7 martie asta. Sperati ca din nou tentaculele singurului minister din NATO care are echipa de fotbal se va intinde din nou peste „justitia” din Romania.
Pana atunci ramaneti (nu voi, bineinteles. Aia pe care ii sustineti) niste asistati social ai Romaniei. Cu nimic mai presus decat tigancile cu „toate boalili” care nu „pot” munci.
Noua cloana(n.r „Clonarea este procesul de creare a unei copii identice”) a Armatei Romane, desi are in spate in brand de jde milione de euro sta cu mana intinsa la stat pt o punguta de ajutoare de cateva sute de mii de euro (nu-i mult, dar gestul conteaza).
Nu-i nimic daca nu castiga la Tribunalul București cat isi propune Talpan. Intotdeauna exista cai de atat mai „prietenoase” Armatei.
Un club curat… . Ce gluma buna!!
Cata frustrare, cate lacrimi :))) Cel mai mult imi place cand se trezeste cate o oaie sa vina cu teoria conspiratiei. Un hot dovedit ca becali e omul bun, ceilalti sunt rai. Daca becali pierde in instanta, justitia e cumparata. Daca castiga, s-a facut dreptate. Superb :)))
@Steaua Libera
E doar parerea mea Ma doare fix in partea dorsala de celelalte procese ale ciobanului.
Dar ,atata timp cat am vazut ca in procesul cu marca decizia primelor doua instante s-a intors la 180 de grade la ICCJ, iar in cel cu numele Curtea de Apel a intors decizia TB, da-mi voie sa am suspiciunea rezonabila ca Justitia Romana este aservita.
Stiu, e 250-0 pentru Talpan vs FCSB/Becali. Dar trebuie vazut si cum s-a ajuns aici.
Corect, Becali e un hot. Sa inteleg ca hotii din Armata(cu care ciobanul a facut „afeceri”) sunt mai buni decat Becali?
Sau hotul care a evaluat marca Steaua e un hot bun pt ca a evaluat-o la nush cate milioane?
Stiu, scopul scuza mijloacele pt voi astia „liberi”.
Va bucurati ca CSA a profitat de chichite din regulament sa inceapa direct din liga IV(asta desi voi doreati direct liga II, pt ca pt alti asistati sociali de prin Oltenia s-a putut).
Ii atacati pe aia de sub pod ca sunt finantati de Primarie(sau nu) dar clubul vostru drag, si „curat” are actionar majoritar Armata, Statul Roman.(am zis majoritar pt ca din cate am inteles mai sunt unii care mai dau niste bani de cartofi si mere pt jucatori).
Cum am zis si mai devreme, asistati sociali fara scrupule.
Ahhh, si asteptati sa nu ia rapid CIS-ul sa puteti promova si voi mai usor. Asta sa va respectati statutul de milogi ai fotbalului romanesc.
Sa fie bine ca sa nu fie rau.
Totusi, un „Un club curat mai presus de toate!”, nu?!
Stiu ca e parerea ta. De aia am si ras. Tu crezi ca ciobanul e nevinovat, desi e murdar pana in maduva oaselor. Si mai crezi si ca toti ceilalti care sunt impotriva lui sunt rai. E super amuzant. :))) Mentalitatea asta, placerea asta de a purta ochelari de cal va face sa fiti bataia de joc a tuturor suporterilor din Romania.
Cred ca si daca Becali te-ar scuipa in gura, tu tot nu ai vedea nimic in neregula la el.
….doar ca a folosit ghilimelele la „falsa”
„Dacă dorim să utilizăm ironic un cuvânt sau o sintagmă, dacă vrem să subliniem ideea că acestea se folosesc cu un alt sens decât cel obișnuit ori într-o manieră neconvențională, atunci apelăm la ghilimele”
Stai linistit 🙂
Pe D-sport 4 chiar acum joaca STEAUA la voley cu Arcada Galati .
Ma bucur ca Gabi Safta , prezent alaturi de noi toti , inca din primele clipe ale echipei STEAUA RENASCUTA 2017 a scris un artilol corect , cu atat mai mult cu cat a stat o repriza intreaga la prima partida din deplasare in Drumul Bercenarului 60 alaturi de Jan Pavel si Horia Enache cocotati pe gard si incurajand echipa chiar langa vestiare , in meciul cu Sportul Studentesc – azi retrasa din campionat – din a doua etapa din L4 . Sper ca si la radioul online radiosport1 sa nu le mai zica ‘steaua’ celor de la Fcsb care n-au nimic in comun cu spiritul STELEI ci doar cu fabrica faracartescoatebani trademark jj si alti masoni fara scrupule . E un pas spre normalitate cand se spun lucrurilor pe nume in marile cotidiane de sport occidentale din tarile in care fotbalul conteaza si are valoare !
SUCCES BAIETI !
Falsurile ilfovenilor sarlatani pseudo-stelistii , sa faca bine sa ne ignore si sa comenteze pe paginile lor , asa cum i-a rugat inca din vara trecut Old Nr. 7 Marius Lacatus !
O intrebare,daca ciobanu a actionat ilegal timp de 10 ani,dl. Talpan de ce semna contracte cu firma lui?
Sa nu mi spuneti ca l forta boroi cu arma la cap……
Din pacate oameni ca talpan si becali… fomisti dupa bani..au distrus un brand……..
Ba da. L-a fortat Boroi. Ca doar Boroi era comandantul sectiei. Daca i-a zis sa faca documente pentru o intelegere cu FC Fcsb, crezi ca putea Talpan sa obiecteze? Dupa decizia din 2014 ar fi putut, pentru ca ar fi fost protejat. Altfel ar fi fost dat afara pentru insubordonare. Boroi si Talpan sunt militari, nu civili.
Apropo aveti ocazia sa auziti chiar ca acum la Digisport 4 doar despre STEAUA Bucuresti , ca tot aveti oportunitatea asta . La voley azi si cu alte ocazii si la fotbal .
Procesele sunt din 2007 parca , dar s-ar putea sa ma insel . Boroi a colaborat cu serviciile inainte de 89 e public aspectul asta inca de prin 2002 in presa , de-aia a fost pus sef la club de mafioti , ca era controlabil si santajabil cu dosare !
Multi fosti sportivi de performanta dinainte de 89 de la clubul STEAUA care au pastrat anonimatul au facut referire la aspectul asta , ca se mai fereau si ei de astia de la cooperativa ochiul si timpanul .
Apropos ca tot veni vorba cam la cateva luni spre marea mea nedumerire si chiar stupoare dupa cele relatate prin presa care nu putea fi cenzurata in acei ani , a fost promovat inlocuindu-l pe Rosu care-si facuse datoria si trebuia scos din jocul fraudelor , de catre baietii destepti , unii chiar din ostire . Jaful succesiv nu se putea realiza decat cu complicitati de la varf doar ca uneltele la momentul potrivit trebuiau trecute pe linie moarta si inaltate in grade .
@Steaua Libera
Daca a vedea o situatie diferit de cum o vedeti voi inseamna a avea ochelari de cal…ok. Parerea ta.
Iar partea cu bataia de joc „a tuturor suporterilor din Romania.” e deja amuzanta.
Aia se numeste frustrare, invidie pentru cineva care are performante mai insemnate decat tine. Este atributul tuturor suporterilor echipelor mici in dorinta de a minimiza rezultatele celor mai mari.
O sa o vezi mereu la caini, la ciori si acum, din pacate, la cei ca tine.
Cand echipa pe care o sustii iese din turul 1 al cupelor europene an de an, esti bataia de joc a „fortelor” din lumea a II-a si a III-a din fotbalul european, singura alinare este sa iei la misto suporterii echipelor/echipei(sau echipa) cu performate mai bune.(nu am zis exceptionale, pt ca as cadea in absurd)
Situatia in cazul vostru e un pic diferita. In rau! Cand singura ta „bucurie” este ca ai strans 1000/2000/3000 de oameni cu Vointa Maia,Progresul Ghimpati sau Avantul Patarlagele…ce iti ramane de facut? Razi de „oi”.
Cand nu ii strangi nici pe aia…ii numeri si pe cei ai rivalilor.
Deci, sunteti un fel de strutocamila cioaro-caineasca vopsita in ros-albastru
In lipsa de altceva, asta este singura abordare care va mai „tine in viata”.
Penibilul situatiei este ca voi sunteti atat de insignifianti incat lumea practic a uitat de voi. Provocati doar mila, zambete pentru deplasarile prin coclaurile bucurestene…si cam atat.
Practic, sunteti trecuti la categoria „Si altii”.
ps: Nu uita, la rugaciunea de seara, pe langa rugaciunile de sanatate multa si curaj pt tov col Talpan, sa mai adaugi si p-aia cu „Da Doamne sa nu ia ciorile CIS-ul”.
Ca daca nu promovati anul asta, vin la anul Eliade si AFC Vis de București din liga a V-a(din care trebuia sa incepeti voi, „curatilor”) si e groasa treaba…
La cat mai multe succesuri!
Ar-ma-ta! Hei, Hei!
Tu nu o vezi diferit.Tu o vezi doar in favoarea ciobanului, un puscarias dovedit. Si cu asta le faci viata usoara celor care isi bat joc de tine. Mie mi-ar fi convenit ca tu sa vezi diferit situatia. Sincer iti spun. Mi-ar fi convenit ca tu sa nu crezi ce spun eu, sa nu crezi ce spune Talpan si sa investighezi singur cazul. Dar tu nu faci asta. Tu il crezi pe cioban. Ti-a fluturat cateva foi, l-ai crezut. Ti-a zis de o caseta video pe care refuza sa o dea la tv, l-ai crezut. Ti-a zis ca ii vrea sistemul raul, desi el a facut toata viata parte din sistem, l-ai crezut si aici.
Ca sa continuam discutia civilizat, te intreb acum: te-ai interesat de ce a pierdut procesele?
Ca suporter, ai trimis un mail la club ca sa le ceri sa iti explice ce s-a intamplat? I-ai contactat pe Facebook?
Sau ai luat drept lege ce a urlat ciobanul la TV?
@SL
Da. M-am interesat de procese. Iti spun sumar de ce eu consider ca la ICCJ, in procesul marcii, CSA a avut legatura stransa la „butoane”. Repet, parerea mea.
Pe scurt:
1. TB zice ca inregistrarea marcii „nu a fost solicitată cu rea-credință”. Nu mai enumar si motivele invocate in hotarare
2. CAB respinge apelul CSA, zicand de asemenea ca inreg. marcii nu a fost „solicitata cu rea-credinta”.
Motivarea nu lasa loc de niciun dubiu.
3. La ICCJ,….hop, pe dos. Dubios, din pct meu de vedere.
Aaaa…si sa nu mai zic ca ICCJ nu avea dreptul sa judece dosarul, fondul cauzei. Daca ei considerau ca la CAb nu au fost respectete procedurile, daca gaseau motive de nelegalitate, trebuiau sa intoarca dosarul la CAB.
Dar…asta e Romania.
Ce dracu inredere sa am eu acum ca TB va da decizia corecta in speta prejudiciului, prejudiciu „calculat” dupa o evaluare facuta de un o persoana acuzata de coruptie… .
Corutii de la CSA+evaluator corupt=decizie in favoarea… ?
Vezi ca esti din nou pe langa? In acea vreme, ICCJ judeca cazul. S-au modificat legile intre timp. Acum se termina totul la curtea de apel. Mai citeste o lege din cand in cand.
Daca e dubios, du-te si fa o plangere. Altfel lasa-ne cu logica asta de 5>2 ca, asa cum ti-am zis, functioneaza doar in saivanul lui Becali.
Si nu mi-ai raspuns la intrebari. Ai intrebat la club ca sa vezi de ce au pierdut procesul?
E amuzant cum nu pot unii de pe aici conceptul de a fi neutru. Trebuie sa fii ori de partea ciobanului ori de partea armatei, unu e bun, altu e rau, in nici un caz nu exista posibilitatea sa fie ambele tabere niste lipitoare care fac orice sa suga bani si sa existe oameni cu coloana vertebrala care nu tin cu nici o parte :)))).
Deja forurile fotbalistice nationale si internationale s-au panicat, unde era gabi safta acum 2 luni sa le spuna ca fcsb nu e steaua ? Mi-am amintit, era inca injurat de toti ametitii pe aici, acum e idol :)))
Pasteti linistiti in continuare, probabil asa o fi si la alegeri, ca tot se intreba lumea unde-s aia care venereaza candidatul care ajunge primul cu sticla de ulei.
Si nu stiu ce asteptati voi pe 7 martie, dar oricat plangeti si va dati cu curul de pamant, steaua/fcsb nu dispare nicaieri :))))
Aha. Deci veti plati prejudiciul?
p.s. Daca sunteti Steaua, de ce nu va numiti Steaua?
Cui ii pasa de clubul si echipa lui jj ? Noua ne pasa de STEAUA si se discuta aici doar prisma faptului ca unii sarlatani ilfoveni ne-au dus de nas cu anii , ca echipa lor de joaca pe unde-apuca prin capitala , ar avea vreo legatura cu STEAUA si Complexul Sportiv STEAUA Drumul Taberei si Cartierul Ghencea . Daca LACA spunea asta vara cine e STEAUA si Fane Iovan la Forban tot asa deunazi ca STEAUA unde antreneaza acum e STEAUA Adevarata , de ce sa nu-i credem ? Si sa nu credeti ca ei azi nu stiu foarte bine ca si ei au fost dusi de nas de in trecut in legatura cu adevarul despre Club si Echipa .
Dl . Safta e Stelist Veritabil si desi are pareri de rau , retine-ti ca desi l-am criticat sau il criticam pe buna dreptate , l-am apreciat pentru faptul ca fost la stadion inca din prima deplasare a Baietilor nostri , asta n-am negat niciodata . E o tragedie ce s-a petrecut cu STEAUA dintre 1998 si 2014 iar interviul lui Hagi cu precizarile din zilele trecute ne arata proportia jafului , dar miza era cu mult mai mare , se voia de fapt distrugerea completa a C.S.A STEAUA ca si Club Sportiv . lacomia nu cunoaste limite cand e vorba de tot ce tine de sorturi si compasuri , si se distrug ele natiunile daramite lucruri care par marunte pentru unii .
retineti , erata ….
@SL Daca doar atat ai inteles din comentariul meu iti spun felicitari, sticlele de ulei pe care le vei primi la alegeri vor fi o investitie buna a politicienilor.
P.S . Daca voi sunteti Steaua, de ce va ia toata lumea la misto cand va dati drept Steaua?
Nimeni nu ne ia la misto. Cine ne ia la misto? Ciobanul si lingaii ciobanului? Astia-s „toata lumea” pentru tine? Nasol.Tot nu mi-ai zis de ce nu va numiti Steaua.
@SL
„In acea vreme, ICCJ judeca cazul.?
Eu sunt pe langa? Vorbesti serios?!
Cred ca tu ai impresia ca vorbesti cu oameni de genul „eu il sustin pe becali ca e om bun care ajuta oameni nevoiasi, face biserici si baga bani la Steaua”
Citeste prietene legea 134/2010 si Art. 312 cod procedura civila – Judecarea recursului şi efectele casării Recursul- , actualizat in 2012, valabil in 2014, la momentul judecarii recusului CSA. si vezi ca in speta asta ICCJ trebuia sa trimita „cauza spre rejudecare instanţei care a pronunţat hotărârea casată sau altei instanţe de acelaşi grad.”
Avea dreptul sa judece doar in cazuri exceptionale, iar in speta asta nu se intruneau absolut deloc motivele.
Au vrut sa judece ei pt ca astea au fost ordinele. Plm, se judeca un cioban hot cu marea Armata Romana.
Nu au vrut sa caseze dosarul si sa il retrimita catre CAB.
Exact asta se va intampla si acum la ICCJ in procesul cu numele.Vor hotari daca s-au respectat procedurile la CAB.
Chiar nu are sens sa dezbatem aici problema asta.
Eu doar ti-am spus punctul meu de vedere. Poate am apreciat gresit. Nu stiu.
Am si eu niste intrebari pertinente, zic eu
1. Este ok ca Trib Bucuresti sa stabileasca un prejudiciu bazandu-se pe evaluarea facuta de un corupt angajat de CSA?
2. Daca vreti un club curat mai presus de toate, cum de acceptati sa fiti sponsorizati de la buget atata timp cat aveti in spate un brand urias ce, teoretic, ar trebui sa aduci sponsori garla?
3. Este ok ca si suporter al unui club cu o traditie glorioasa sa iti doresti o promovare la masa verde, sperand in excluderea principalului cotracandidat?
Ce-mi plac mie expertii aia care-s experti, dar care incheie argumentarea cu „nu are sens sa dezbatem problema. Eu ti-am spus doar parerea mea. Poate gresesc.” Ori esti expert, ori nu esti. Ori te pricepi, ori nu te pricepi. Problemele noastre au aparut din cauza „expertilor” ca tine, care habar nu au de nimic dar care se cred experti. Toti sunt avocati si judecatori in Romania. Toti stiu legile mai bine ca judecatorii.
Hai sa iti raspund la intrebari.
1. Nu. Vreau ca tribunalul sa ia toata contabilitatea echipei ciobanului, sa vada care sunt intrarile obtinute pe spatele marcii Steaua si sa calculeze totalul. Va fi, fara dar si poate, mult mai mult decat 37 mil.Doar biletele vandute vor aduce mai mult de atat.
2. Steaua nu e sponsorizata de la buget. Echipa se autofinanteaza, in caz ca nu ai auzit. Intreg bugetul sau a fost deja acoperit de banii primiti din sponsorizari si vanzari de bilete.
3. Nimeni nu isi doreste asta. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa acceptam ca Academia sa se pise pe regulamente.
Bai Andrei dute ma baiatule si fii avocatul lui becali dar nu aici te rog eu.Nu e de ajuns ca trebuie sa inghit mizeriile voastre pe toate canalele aservite banilor ciobanului? Trebuie sa te mai suport si pe tine cu ineptiile tale?Pleaca naibii si pune intrebarile legate de nelamuririle tale lui becali.Deveniti o specie mai gretoasa ca aia din groapa sau de sub pod.
L-am sfatuit si eu sa faca asta. Ar castiga un ban bun. Ca fapt divers, ne-a scris un baiat care lucreaza la una din firmele de avocatura care l-au reprezentat eroul lui Andrei la procese. Omul a spus foarte clar ca oile n-au absolut nicio sansa sa castige si ca recomandarea lor a fost continuarea pana la pasul final doar ca sa il mai poata mulge pe prost de bani. Andrei ar face un ban frumos daca s-ar duce sa-i vanda si stapanului sau gogosile pe care le posteaza pe aici.
@MK
Tu trebuie sa inghiti mizeriilor noastre „voastre pe toate canalele aservite banilor ciobanului”, iar eu trebuie sa „inghit” fara comentarii deciziile justitie aservite burtosilor de la CSA?
ps. Intrebarile sunt pentru voi, astia liberi si adevarati, nu pentru Becali.
Daca chiar te deranjeaza „justitia aservita burtosilor de la CSA”, de ce nu te duci sa faci o plangere impotriva lor? Poti intra pe site-ul DNA si sa depui o plangere acolo. Daca nu ma insel, poti face asta si ca anonim, desi nu ar fi o plangere, ci doar o informare. Nu mai sta, frate, pe site-uri si pe facebook. Du-te si depune o plangere, daca esti sigur ca aia sunt corupti.
@SL
Prietene, daca pentru tine 80% din stelistii din tara, Ilie Dumitrescu, Dan Petrescu, FRF, UEFA, televiziunile, opinia publica si chiar si dinamovistii sunt toti platiti de cioban, locul tau e intr-o locatie insorita, cu spatii verzi si oameni in alb prietenosi, alaturi de becali. Asa ca sper sa nu te superi cand observi ca nu te iau prea in serios, dar ma uit la baiatul ala de mai sus care va ia cu argumente si singura voastra reactie cand va intalniti cu logica e sa faceti matanii si sa va speriati, n-o apuc pe acelasi drum ca el:))))
Nu trebuie sa te numesti Steaua neaparat ca sa fii Steaua, la fel cum Steaua a fost Steaua si cand se numea CCA si Steaua e CCA cum e si FCSB sau ASA.
Important e ca stadionul striga Steaua. Acolo e lumea reala si fotbalul real, nu in patron, regim politic, forma de organizare juridica sau prin mintea varza a unora care nu pricep ca nu mai poti face performanta azi in aceleasi conditii in care ai facut acum 20 de ani .
PS. E 2018. asta inseamna ca a trecut un an de la infiintare. unde-s aia 3.7 milioane produsi de marca? sau macar 1,85 milioane, hai treaca de la mine, ca a trecut doar juma de sezon si poate n-au avut timp milioanele de fani sa cumpere pixuri si tricouri. :)))
Acum suntem 20%? Inainte eram cateva sute. Apoi cateva mii. Acum suntem 20% din toti stelistii din tara? Fain.
„Nu trebuie sa te numesti Steaua ca sa fii Steaua” :)))) Asta e cea mai tare replica pe care am vazut-o vreodata.
„Important e ca stadionul striga Steaua” – ai grija cu astfel de afirmatii.Ca mi-aduc aminte ca acelasi stadion zicea la un moment dat „doar dinamo bucuresti.” Si cum tot tu ai zis ca nu trebuie sa te numesti dinamo ca sa fii dinamo, s-ar putea sa ajungeti dinamo cand va asteptati mai putin :))))
p.s. Nu-ti fa griji pentru banii Stelei. Vor veni in curand. Stai sa vina termenul 🙂
Hai că îți răspund eu la întrebările tale:
1) CSA a angajat un evaluator potrivit legislației aplicabilă instituțiilor publice. Faptul că este corupt, nu are obligatoriu implicații directe asupra EVALUĂRII.
2) Nu este vorba de a accepta sa fie sponsorizări de la buget. Steaua București a fost întotdeauna clubul Armatei României, fie că ne place sau nu ăsta este adevărul. Stai liniștit că imediat ce va dispărea din peisaj SC FC Fcsb SA, vom putea beneficia cum este corect EXCLUSIV de marca Steaua și banii vor veni mai mulți.
3) Noi nu dorim o promovare la masa verde. Noi ne dorim ca regulile să se aplice corect pentru toată lumea: dacă toți trebuie sa avem personalitate juridică, atunci să avem toți, dacă folosim jucători fără drept să pierdem la masa verde…etc.
Am și eu câteva întrebări pentru tine, sper sa ai decența sa răspunzi:
1) Cum poți vorbi despre corectitudine când clubul tau și-a schimbat denumirea in plin campionat? (Juventus București, de exemplu, nu a putut același lucru).
2) Cum poți să vorbești despre corectitudine când clubul tău a atacat la TAS un titlu care se vedea de la o posta că a fost câștigat corect de Viitorul?
3) Care sunt culorile oficiale ale clubului tău?
4) Care este sediul clubului tău?
5) Care este emblema clubului tau?
6) Care este marca clubului tău?
7) Care este numele clubului tău?
8) Care este stadionul clubului tău?
După ce răspunzi la întrebările 3-8, să mai vii aici și să ne mai spui că CSA Steaua București, culori oficiale roșu-albastru, sediul în bulevardul Ghencea, stadion Ghencea, emblema Stelei și numele Steaua București, este o clonă…
Andrei baiatule , iti repet,ai gresit adresantul intrebarilor tale.Intreaba la gigi, el are toooate raspunsurile.Daca nu, minte-te in continuare , mergi inainte cu fruntea sus, sustine-ti echipa fcsb (ca tot zicea gigi ca numele e mult mai frumos decat Steaua) si lasa-ne frate in saracia noastra.Si sa stii ca fac un efort considerabil sa vorbesc cu tine civilizat.Voi ori sunteti orbi ori nebuni:pana si ala din Pipera va spus cu subiect si predicat ca Steaua e Steaua si fcsb e fcsb.E adevarat ca nici Naum nu voia sa inteleaga , ziceai ca mai avea putin si-l palmuia pe oier.
Deliric, se vede că ești afon. De unde l-ai scos pe Dan Petrescu stelist? Tu consideri stelist un caracter jegos care sărută steagul țiganilor?!? Noi nu. Faptul că a sărutat steagul ăla ne arată caracterul lui și de ce susține el SC FC Fcsb SA: vrea să antreneze acolo. Același lucru e valabil si pentru sclavul de Ilie.
Dan Petrescu e doar pe interes.Ca toti cei care se invart in sfera ligii1.De la antrenori,jucatori, „ziaristi”, televiziuni toti au interesul sa spuna Steaua cand vorbesc de echipa fcsb a ciobanului.Ce interes mai prezinta un CFR -Metaloglobus de exemplu chiar si cu milioanele ciobandantului?
Luat de val , cu nervii pe baiatul ala crescut la stana ,am uitat ce era mai important:felicitari lui Gabi Safta.Un stelist care dovedeste ca, contribuie cu ceva pentru echipa lui de suflet.
@Shtazian
1 Da. Ai dreptate. Nu are, dar nu este moral si va naste niste semne de intrebare
2. Am inteles. Deci va acceptati statutul de asistati social ai fotbalului in anul 2018. Specific romanesc. Traiasca partidul!
3 Corect din nou. Dar voi aveti vise erotice cu Rapidul fara CIS. Eu ma refeream ca la blazonul Stelei promovarea trebuie castigata de teren. Tu ca suporter sa iti doresti asta. Ceea ce se intampla pe la comisii sau prin tribunale sunt adiacente..
1.Modificarea cica a fi fost legala. Motivele au fost expuse de FRF/LPF. Situatia lui Juventus este diferita. Pt FCSB schimbarea a fost facuta in urma unei decizii a CAB. Daca chiar risca retrogradarea becali putea amana punerea in aplicare a hotararii, platind amenda de nush cate mii de euro/zi… .Existau solutii
2. Incorect, imoral. Ai dreptateNu am vrut sa fac o paralela intre FCSB si Steaua
3. Cred ca sunt inregistrati cu galbel-albastru.
4. Sat Mogoşoaia, Şos. Bucureşti-Târgovişte, nr.127, parter.
5. Irelevant
6. Irelevant
7 Nume schimbat in FC FCSB a.k.a Steaua
ASA→CCA →Steaua →FCSB
8 Arena Nationala – inchiriata
Nu ai proprietatea termenilor!
„Clonarea este procesul de creare a unei copii identice”.
Exact asta sunteti. O copie cica „trezita” din morti dupa 14 ani.
FCSB nu are cum sa fie o clona, copie. FCSB este o Steaua metamorfozata. Transformata datorita coruptiei din Romania si a influentelor CSA in instantele de judecata din Romania
Modificarea nu a fost legala.FRF a incerat sa o mascheze printr-un vot al CEx, insa regulamenele sunt destul de clare. Numele poate fi schimbat doar intre campionate. Nu e acceptata schimbarea lui in timpul campionatului pentru ca nu e acceptata ideea ca un club nu si-ar detine propriul nume sau ca ar folosi abuziv numele altei echipe.
Si daca FC Fcsb nu e copie, de ce a fost infiintata in 2003?
@MK
Tu stii sa citesti?
Ce legatura are becali cu „sponsorii” vostri, ca nu va valorificati marca de 57 de milioane, cu angajarea unui corupt pt evaluarea marcii, cu mataniile voastre pt neacordarea CIS-ului pt aia de sub pod?
Erau intrebari pt voi, „curatilor”, sustinatorii milogilor bugetari, pupatori de icoane talpaniste!
Pt andrei…..in primele 2 imfatisari in procesul pt marca talpan nu a venit cu ff multe documente si nici nu erau necesare prea multe. Marca a apartinut intotdeauna statului roman. Oricum instanta gresise grav. Lucru reparat de iccj….acolo talpan a prezentat vreo 800 de pagini. Tu si restul gigistilor nu vreti sa intelege ti un lucru. In 2004 stapanul vostru a facut cerere catre mapn sa i se dea marca…cerere respinsa de altfel. Pey daca avea Steaua la ce a mai facut cerere intreb asa retoric. Evident nu detinea decat jucatorii atat. Asa ca marele iluminat ce a facut ….si a facut el o noua stea….adica a inventat el o marca ce exista deja. Cum sa fi steaua daca steaua deja exista? Marca stelei face parte dintr o clasa speciala numita nisa 41….protejata international atentie. Sigur ca a fost nevoie de complicitatea osim….dar tot inselaciune se cheama. Cum sa inventez maine ceva ce exista deja? Bravezi in cunostinte….dar demonstrezi ca nu esti decat la fel de prost ca stapanul tau. Care nu e prost de fapt….ci doar joaca un rol pt a pacalii fraieri ca tine. Maine daca vb cu nicu badea si il intrebi ce dovada are ca detine clubul dinamo iti arata pe loc ca el are o detine clubul dinamo prin cesiune data de mai….ba mai mult detine si o parte din stadion. Te rog vorbeste cu stapanul tau si roaga l sa ne arate actu prin care a concesionat marca steaua….anii pe care a concesionat o si suma pe care o da statului roman. Si te rog sa ne arati si hotararea de guvern care ne arata asta….publicata in monitorul oficial. Nu ratezi nici o ocazie sa fi penibil. Si crede ma esti penibil.
Dex: fcsb=societate comercială condusa discretionar de un oligofren penal, in scopul obținerii de foloase materiale, întemeiată prin fals si uz de fals, sustinuta de o adunatura de oi cu un nivel de inteligenta similar cu al oierului sef, deschisi oricand la ideile coregrafice ale altor echipe. A nu e confunda cu Steaua.
ghinionul lui becali e ca dupa plecarea lui radu vasile =alt mason , a venit la conducere la Guvern cel mai ‘destept’ baiat dintre toti , Adrian Nastase un dinamovist scolit la capacitate maxima care-si batea joc de jjel in maniera fina dar batjocoritoare prin acei ani , si stia din timp de chestia de la sedinta de pomina , stia din start care e manevra si ca alti baieti voiau de fapt toata Ghencea de la A la Z si cum era printre baietii destepti din aripa comunista si apropiata de servicii i-a taiat rapid macaroana si a anulat in doar cateva zile in februarie 2003 HG-urile care erau favorabile altora in prima faza , nu lui jj . Paunescu anuntase cu 1-2 luni inainte ca nu mai va intra in societate cu jj ca simtea glontul pe la urechi si nu-i mai trebuia alta belea dupa cazurile notorii cu bancorexul si cele mai bune hoteluri din capitala , miliarde multe de dolari .
@shtzrz
Normal, oricine vrea sa antreneze cel mai bogat si titrat club din fotbalul romanesc. Chiar si cine acum 15 ani pupa steagu la tigani sau acum 10 ani antrena Fcsb de 3 ori si pana sa ajunga angajat la CSA spunea ca Steaua e echipa din Liga1, stii despre cine e vorba? :)))))).
Vad ca Safta e acum stelist adevarat p-aci dupa nici 2 luni cand era un cacat cumparat de cioban asa ca nu fii hater cu bursucu, ca e o legenda pentru Steaua cum n-or sa fie 1 milion ca tine impreuna. Mai ales ca o fi pupat el steagul tiganilor cand era tanar, dar noul tau idol Safta pupa anu’ trecut tocmai steagul FCSB, echipa aia care a folosit marca abuziv si care acum impiedica milioanele de fani sa se inghesuie la derbyurile cu Vointa Maia.
PS. Din tot comentariul ala ai inteles doar de Dan Petrescu, de parca daca il scoteam din lista se schimba ceva. Bravo. Cred ca e si destul de greu sa pari inteligent cand iti dai seama dupa 15 ani ca ai tinut cu echipa gresita :))))
@The truth
Citeste legea,
In cazul administrarii de probe noi, asa cum spui tu ca a facut Talpan, desi eu ma indoiesc, ICCJ era OBLIGATA sa caseze cauza si sa o trimita catre rejudecare la Curtea de Apel.
Dar nah…repet, se judecata o societate a unui condamnat penal cu statul roman, cu Armata Romana.
Citeste motivarile de la Tribunalul bucuresti si Curtea de Apel. si vezi de ce au respins actiune CSA. Daca nu, continua ca repeti papagalul ce v-a dat justitia aservita Armatei.
La fel ca si celilalti stelisti adevarati repeti prosteste sloganuri invechite, demne de oameni mici:”stapanul vostru”, „oile lu’ becali”, etc… .
Asa e… daca nu dorm cu poza lui Talpan sub perna inseamna ca sunt prost, fraier, sluga ciobanului. Nu sunt de acord cu tine si cei 2000-3000 de „curati”, Atat poate mintea ta limitata sa produca….incuiatule.
Am pus 3 intrebari pertinente, in afara de @Shtazian, o „oaie” transformata in „adevarat”, toti le ocoliti.
Cati bani a produs marca notorie in ultimii 3 ani?
De ce nu aduce CSA, avand in spate un brand imens, sponsori care sa plateasca un pic mai mult decat merele si covrigii jucatorilor si trebui sa stea cu mana intinsa la stat pt solde?
Aaaa, da, nu ii lasa Becali sa vanda tricouri cu Predescu
Iar legat de marca: CSA a inregistrat in paralel cu Becali marca Steaua motivand ca CELE DOUA MARCI POT COEXISTA pentru ca sunt pe „domenii sportive distincte”.De asta prima doua instante au decis in defavoarea CSA.
La ICCJ au bagat-o p-aia cu „reaua-credinta”… . Mdeah…
Totusi, de ce te tot plangi de coruptie si nu te duci sa faci plangere impotriva celor de la ICCJ?
@deliric
Nu au inca milioane de fani pentru ca lumea nu stie sa citeste. E prosti, confunda FC FCSB cu Steaua.
Ei baga pe google maps „Steaua” dar ii trimite pe la Muncii. E inculti.
Noroc cu astia de pe prin dr taberei. Ei tot la Muncii ar merge dar le e ghencea in drum, trec pe acolo si vad autobuzul Stelei cumparat de la buget si se dezmeticesc. Cand mai vad si numerele de Ialomita ale masinilor celor din Maia + fanii alora infocati…e clar. Aia e Steaua.
Cate frustrari.Trist.
In concluzie , suporteri ai ilfovenilor aveti un numar infinit alte locuri unde puteti sa va sustineti clubul si echipa dvs. nemetropolitana dpdvd al documentelor , si sa urmati sfaturile tuturor oamenilor care stiu sa faca distinctia dintre Armata – STEAUA si restul cluburilor de fotbal din Romania . Faceti un bine si certati-va intre voi si lasati-ne sa discutam de STEAUA , de LACATUS , de GHENCEA , doar de echipa dvs. nu . Nu va mai bagati ca musca-n lapte aici pe STEAUA LIBERA ! 28 Ianuarie 2003= zeci de Suporteri Stelisti au protestat in fata Stadionul STEAUA impotriva prezentei lui jj in Ghencea , iar noi cei de azi ii intelegem pe deplin si LE MULTUMIM DIN INIMA ca atunci cand trebuia n-au stat acasa sa rontaie floricele si sa bea bere !
LUPTA STEAUA !
Andrei,
„Clonarea este procesul de creare a unei copii identice” – exact asta a făcut oierul in 2003! Steaua nu are cum să fie o clonă de vreme ce ea a existat din 1947 până în prezent. Închiderea/inactivitatea unei secții pentru o perioada de timp nu echivalează cu desființarea. O dovadă în plus, dacă vrei, sunt celelalte secții ale clubului Steaua, care au fost active in perioada in care fotbalul a fost trecut pe linie moartă de mafioți precum Roșu sau Boroi. Concluzie: Steaua nu poate fi clona Stelei, SC. FC Fcsb SA a fost dovedită în instanță că este o CLONĂ.
Spui că sunt irelevante marca și emblema. Păi cum deosebim un club de un alt club? Prin elementele sale de identificare. Care sunt astea? Numele, culorile, emblema, marca, sediul sau stadionul. Dacă toate astea se schimbă radical, brusc și forțat (cum a fost cazul SC FC Fcsb SA), atunci logica elementara te face să-ți pui întrebări. Întrebările trebuia să ți le pui tu și ceilalți fani ai SC FC Fcsb SA chiar și dacă n-ar fi existat CSA STEAUA BUCUREȘTI. In momentul in care toate elementele de identificare enumerate se schimbă PRIN HOTĂRÂRI JUDECĂTOREȘTI, la solicitarea CSA STEAUA BUCUREȘTI, atunci întrebările propuse de logica elementara au și răspunsurile!
Discuțiile potrivit cărora cineva i-a vrut răul oierului și că Armata Română a avut pile la instanțe sunt de-a dreptul hilare, de vreme ce MApN pierde procesele cu terți pe bandă rulantă.
Cel mai trist e ca baietii astia, Andrei si Deliric, nu realizeaå ca ei sunt victimele ciobanului. Nu noi, nu Steaua, ci ei. Ciobanul ii prosteste si se foloseste de ei, iar in momentul in care o sa termine cu fotbalul, o sa ii arunce la gunoi. Si nu va mai mintiti, fratilor. Chiar daca nu apareau scandalurile acestea, ciobanul tot ajungea sa inchida echipa.
Dar nu cred ca Andrei si Deliric nu stiu asta. Trebuie doar sa te uiti peste istoricul afacerilor lui Becali ca sa iti dai seama ca e adevarat. Insa ei raman langa el, pentru ca le place. Le place showul de prost gust, le place hahaiala, scandalurile. Lucrurile astea atrag in Romania, din pacate.
Ei vor ramane langa cioban pana la capat, pentru ca sunt niste necunoscuti. Maine ar putea veni langa Steaua si nimeni nu si-ar da seama ca sunt aia care pana ieri il pupau in cur pe cioban. Asta e tristul adevar. Ei sunt aici si se cearta cu noi pentru ca le place si pentru ca nu au nimic de pierdut. Poate doar respectul de sine. Dar nu cred ca baietii astia se respecta prea mult daca ii iau apararea lui Becali.
Andrei fugi de aici ca a postat sport.ro ce zice Becali ca se implica copos la rapid si ca l-au asigurat ca Steaua Bucuresti nu trece de liga a 4a. Du-te acolo si posteaza ce vrei tu. Fa plecaciuni la icoane la ce vrei tu , fa exact ce face patronul echipei tale, fcFCSB. LAsa-ne pe noi sa strigam Steaua Bucuresti si sa sustinem echipa care se numeste simplu STEAUA BUCURESTI. Cum sa merg pe stadion sa strig Steaua cand echipa se numeste fcFCSB? Cum unde e logica? Lasa-ne andrei pe noi. „In 6 luni maxim, castig si procesele toate si aduc inapoi marca si o sa ma numesc tot Steaua” In 6 luni, da?! FUGI DE AICI!
@SL
Daca trebuie neaparat sa te numesti Steaua ca sa fii Steaua, ma bucur ca ai recunoscut in sfarsit ca echipa voastra infiintata in 2017 nu e aceeasi echipa care se numea CCA in anii 50′. Felicitari, acum ai creierul mai putin spalat.
Daca asa intelegi tu sa produci bani cu o marca, ramane cum am stabilit. Noi diseara in Europa cu Lazio, voi prin tribunale cu mana intinsa. Ca asa se valorifica marca de 3,7 meleoane :)))) Succes. Va anunt eu cand vin banii, tineti aproape :))))
Logica ta este foarte solida. Bravo. O intrebare am. De ce v-ati schimbat numele in FC Fcsb si nu in ASA, CCA sau CSCA?
Intrebarile tale tradeaza o inteligenta sclipitoare :))))))) Chiar asa, de ce sa nu te mai numesti Casa Centrala a Armatei in 2018 , intr-un fotbal profesionist? Dar de ce sa nu mai avem echipe muncitoresti, cate 10 Locomotive in fiecare divizie? :)))) Mare e gradina :))))
2 intrebari am si eu. Daca sunteti Steaua de ce sunteti infiintati in 2017? Cum va simtiti cand stiti ca ati fi sustinut tot FCSB daca generalii primeau 10% din venituri de la cioban, ca sunteti niste oi care asteapta sa le spuna generalii cu cine sa tina si identitatea echipei voastre e pusa capra cui da mai mult?
Nu suntem infiintati in 2017. M-am uitat chiar acum peste istoricul clubului sportiv si acolo spune clar: 7 iunie 1947.
In ceea ce priveste a doua ta intrebare, acea propunere a fost facuta de Talpan, care nu are putere sa o duca mai departe de propunere, ca nu e seful clubului. Dar imi pare bine ca ai adus aminte de ea. Ca am si eu o intrebare.
Cum te simti stiind ca ciobanul ar fi putut evita toate scandalurile acestea daca ar fi actionat legal si s-ar fi inteles cu clubul? Chiar deloc nu te supara? Nici macar un pic? 10% din castigurile FC Fcsbului valoreaza mai mult pentru el decat voi :)))
p.s. Mi-a placut cum ai trecut rapid peste celelalte nume. Un lucru ai uitat sa mentionezi. Voi nu le puteti folosi. Pentru ca apartin tot Stelei :))))
E clar ca se apropie sfarsitul. Cu ultimele forte postacii vin aici sa faca agitatie.
Bravo baieti! Sunteti atat de paralelil ca si cainele meu mai rade din cand in cand auzind ce aberati pe aici.
Va astept aici si dupa ce va schimba ciobanul culorile din galben-albastru in verde-roz si o sa va numiti fc fcmg. Sunteti pregatiti de schimbarea numelui in metalo globus?
Ei nu pierd nimic. Azi se cearta aici, pentru ca le place. Dar maine vor veni langa Steaua, in liga a iv-a, daca fc fcsb se duce. Si vor sustine ca au fost intotdeauna alaturi de Talpan si impotriva ciobanului, ca doar nu-i cunoaste nimeni, nimeni nu ii stie dupa fata, dupa nume. Astia sunt doar niste conturi pe net, care urmaresc meciuri pe net, sunt stelisti pe net, sunt ultrasi pe net, etc.
Observ ca Academia are termen pe 28 februarie pt personalitate juridica. Ar putea sa o obțină, ca cică CIS poate pana în 6 iunie!??? De unde pana unde aceste lucruri? ????
Academia viseaza sa intre direct in Liga 2. Dar nimeni nu zice nimic despre asta.
Din păcate, asta mă doare și pe mine cel mai mult: faptul că după ce se va desființa SC FC Fcsb SA, toate oile astea abjecte vor veni în Ghencea și vor susține sus și tare că ei au fost cu Steaua. Să mor daca nu le-as cere tuturor celor care vin la meciuri dovada că au susținut Steaua din primul an (poze, abonamente, bilete…etc). Altfel nu i-aș lăsa să intre. Ii urăsc mai mult decât pe javre in momentele astea pentru că SC FC Fcsb SA a făcut și face in continuare mai mult rău Stelei decât orice altă rivală.
Eu cred totusi ca doar a 3-a parte din gunoaiele astea vor veni langa Steaua. O parte nu vor calca in Ghencea (ca nu e mall arena, ca e departe si nu gasesc popcorn pt. selfie-uri cu pitipoanca) iar alta parte oricum e din provincie si abereaza aiurea, ca ei nu merg la nici un meci, niciodata.
N-au falsurile ilfovenilor vreo treaba cu Ghencea unde nu vor pasi niciodata insa agitatia lor continua inca din vara lui 2017 pe paginile de comentarii STEAUA LIBERA dovedeste ca le pasa ca existam si ca STEAUA va deveni in cativa ani ceea ce a fost dintotdeauna si nu va mai tine cu inselaciunea peste cativa ani asa cum le-a tinut pana cum . Ei pierd bani multi fiindca nu-s STEAUA de la an la an , deci sa retinem cu totii ce e mai important . Toti acesti delirium tremens etc. care comenteaza fara rost in ciuda evidenteleor fac parte din categoria celor care au de pierdut daca STEAUA revine in L2-L1 si de-asta atat ura si agitatie contra Clubului si Echipei noatre legitime STEAUA Bucuresti . Astia nu-s suporteri ordinari Domnilor Stelisti , eu unul am priceput de mult aspectul asta dupa 2-3 contre ! Sunt oameni care sunt implicati in circuitul profitului pe seama altora de-aia tot se iau de noi de STEAUA si de Stelistii nostri . Au pagube mari si estimeaza ca vor fi si mai mari pe masura trecerii anilor . BUZUNARUL – ASTA CONTEZA PENTRU EI ! Chiar nu pricepeti ? Valoarea clubului lor scade anual iar a Clubului STEAUA creste in continuu ! Duca-se pe raspantii cu sefii lor penali si clubul lor de sarlatani . SUCCES BAIETII NOSTRI in amicalul de maine de la Cheile Gradistei !
BRAVO, PRIETENE! Din pacate, n-ai ce sa le ceri…cu toate ca ar trebui. Eu unul, cand am primit, chiar cu intarziere de trei luni, cardul de socios, emis de as1947, am avut emotii ca la primele meciuri in PN, prin 2000… Apropos, ce se mai aude de pozitia peluzei NORD-sau ce-a mai ramas din ea? Mai am inca nostalgia unor ani si nebunia unor amintiri care inca sunt vii…..Stiu ca si acolo erau adevarati stalisti…. o dezbatere pe tema asta cred ca ar fi tare de tot…
stelisti, scuze….
@SL
Cred ca tu ai impresia ca discuti cu unul din cei 10 cititori fideli de p-aici daca eu te intreb de anul infiintarii actualei echipe de fotbal si tu imi zici de anul infiintarii clubului sportiv :)))))
Dar eu nu sunt las ca tine si iti raspund la intrebarea ta fara ocolisuri. As fi fost revoltat si mai mult decat sunt deja pe cioban daca dadea bani izmenarilor care au abandonat si lasat echipa pe mana lui si s-au trezit dupa 10 ani fix cand li s-a taiat ratia de ciolan.
Si as fi fost revoltat si pe generali care au bagat placa cu „sa salvam steaua de becali” si dupa ce au primit marca erau gata sa i-o dea pe tava tot lui becali.
Se pare ca nu toti sunt ca mine. Oamenii prefera sa puna mai presus de echipa ura pentru un infractor care suge Steaua de bani si sa pupe in cur sugatori la fel de mari care maine ar putea fi din nou in aceeasi tabara cu becali daca ar exista interese comune.
M-am oprit la un singur nume pentru ca un stelist infocat ca tine daca ar fi stiut de la ce vine ASA sau CSCA s-ar fi prins ca argumentul e valabil pentru orice nume purtat in perioada comunista, nu doar CCA.
Speram ca dupa atata timp sa aveti argumente mai solide decat „ma aproba cititorii mei deci asa e cum spun eu” sau „esti platit de cioban daca nu ai icoana cu Talpan”. Slab baieti. Se vede disperarea in voi .Propaganda asa penibila n-aveau nici filmele din anii 50 cu muncitori veseli si hotarati .
Gata, ma duc la Steaua-Lazio. Va las sa va aprobati intre voi :))))
Acela e si anul infiintarii echipei de fotbal. Ca nu crezi tu, e problema ta.
Imi pare bine ca recunosti ca te-ai fi revoltat daca stapanul tau ar fi trebuit sa plateasca. O sa fii foarte revoltat la finalul procesului pentru prejudiciu :)))
p.s. Am inteles de ce nu va puteti numi CCA, ca inseamna ce inseamna. Dar FC Fcsb ce inseamna? Ca am uitat.
15/02/2018
21:05
Ora exacta in Sport
– Doresc sa sesizez si in aceasta seara folosirea abuziva si impotriva tuturor evidentelor si a deciziilor definitive judecatoresti in cadrul emisiunii sportive mentionate in nenumarate randuri a denumirii Steaua si stelisti in legatura cu partida din acesta seara din competiile europene a clubului F.C.Fcsb , denumirea Steaua si stelisti apartinand intru totul in exclusivitate Clubului STEAUA din Bd. Ghencea 35 , aceste veritabile incalcari ale deontologiei profesionale ale reporterilor sportivi cauzand confuzii rau-intentionate si premeditate cu maxima malitiozitate in legatura cu identitatea sportiva a unui club si a unei echipe care in concordanta cu toate deciziile definitive judecatoresti nu are nicio tangenta si nicio continuitate cu Clubul STEAUA Bucuresti a carui echipa de fotbal are cu totul alt program in aceste zile aflandu-se in deplasare la Cheile Gradistei . Va rog sa luati masuri pentru oprirea furtului de identitate sportiva care cauzeaza prejudicii inestimabile Clubului STEAUA si ne aduc prejudicii evidente si noua suporterilor stelisti ai unicului Club Sportiv STEAUA Bucuresti din Bd. Ghencea 35 .
Alte comentarii
Va rog sa luati masuri cat mai aspre in legatura cu perpetuarea furtului de identitate sportiva pe postul Pro-X si in nenumarate alte situatii si pe postul Pro Tv .
– Sesizare trimisa la CNA chiar acum – oameni buni – STELISTI , avem de dus lupte grele in anul asta si anii urmatori . Sa nu ne lasam si sa nu lasam sarlatanii si escrocii penali sa-si bata joc de Denumirea , Identitatea si Onoarea Spotiva a Clubului Nostru al Tuturor si cand protestam si sesizam CNA si alte institutii sa ne gandim numai si numai la Baietii nostri care poarta cu madrie si demnitate Emblema STEAUA Bucuresti pe tricouri si trag din greu la antrenamente si in cantonamente ca sa ne readuca la locul nostru nu al hotilor care ne sfideaza de ani si ani . Sa nu-i lasam pe Baietii nostri fara aparare in acest an inca de pe acum din februarie si sa nu lasa hotiii si golanii sa prospere de pe seama Clubului nostru . Munca si efortul lor nu trebuie batjocorite de niciun alt club din Romania si cu atat mai putinde un club care nici macar bucurestean nu e , ci e club si echipa ilfovene sadea ! LUPTA STEAUA , LUPTATI STELISTI, GHENCEA E CASA NOASTRA !
E ok, stai linistit. Ii desfiintam oricum anul asta 🙂
STEAUA! STEAUA! ROMANIA ! ROMANIA! cat de mici si frustrati v ati.simtit voi suporterii FC CLONEI CIOROGARLA Liga 4 in seara asta sa auziti asta atrigand din piepturile a 40000 de oameni? Frustatilor! Clonistilor! talpanistilor!sunteti minusculii ! Succes in liga a 4 a ani buni sa va tina! MI SE RUPE CA O SA MI BLOCHEZI IPUL! marele site unde sunt 2 comentatori : steaua „libera ” (in traducere : sluga generalilor care au vandut ilegal Steaua MIZERIEI de cioban -deci pt mine TOTI SUNT O APA SI UN PAMANT) si suporter dr taberei. HALAL ! PS STEAUA e in europa league nu in liga 4-liga clonelor
:)))) V-ati calificat? Felicitari! Sa pastrezi aproape amintirea asta. Doar asta o sa-ti mai ramana dupa ce va desfiintati :)))
Ps. Va place sau nu, dar in seara asta s a inregistrat PRIMA VICTORIE A ECHIPEI STEAUA BUCURESTI impotriva unei echipe italiene!
Nu. Steaua nu a jucat in seara asta cu o echipa din Italia 🙂
Lupta STEAUA ! Si daca ilfovenii castiagau sau pierdeau la scor de forfait , tot nu sunt STEAUA . Am fost de sute si sute de ori la toate partidele din Ghencea inclusiv la tot ce tine de 86-87 in Ghencea si marturisesc ca , cel mai mare jucator roman din toate timpurile e STELISTUL MARCEL RADUCANU , suta la mie Stelist din Ghencea , iar cel mai fornmidabil shuteor de la 40 m a fost excelentul fotbalist Litza Dumitru . Azi a fost pe teren o cairicatura de echipa italiana in prima repriza , am crezut chiar ca in prima repriza ca e vreo echipa din Kazahstan pe gazon , de-aia a fost scorul care a fost . Iar anul trecut am fost alaturi de Unica STEAUA Legitima Autentica in toate partidele de acasa si din deplasare cu o exceptie sau doua minore si am stat ore si ore in ploaie torentiala si vant si timp de nedescris infernal doar ca sa strig LUPTA STEAUA alaturi de LACATUS , de IOVAN , de ION ION , de PREDESCU , MIREA , MACRIS JR , PADURETZ , de GHITZA CHUCKY si toti ceilalti Stelistii ai nostri pe care-i iubim si apreciem fiinda DOAR EI – SI DOAR NOI SUNTEM STEAUA ! Inscriptia vizavi de stadionul STEAUA o cunosteti ? Daca-mi pare cu devarat rau de ceva e de faptul ca in 28 ianuarie 2003 n-am fost si eu alaturi de Baietii nostri care protestau in fata Stadionului ca sa scapam de jj si sa nu mai suportam rusinea si batjocura ultimilor peste 11 ani de zile ! Armata Ultra e cu noi si azi si odata cand ei erau la inceput eu iesisem de ani buni dupa circa 7 ani dintre suporterii care erau la P1 si apoi am trecut la T2 , ca sa nu ne confundati cu altii de azi . Iar Baietii nostri , Stelistii nostri si Clubul nostru nu-s prostii targului ca sa-si bata joc si Pro Tv sau alte televiziuni de ei si totodata si de noi . Maxima malitiozitate am sesizat la CNA azi si dovada a venit in minutul 75 cand cei de acolo , comentatorii, laudau alt club cu Cupele Europene castigate doar de Clubul nostru de STEAUA nu de sarlatanii lui jj .
SUCCES BAIETI LA AMICALE LA MUNTE SI VA STEPTAM DIN MARTIE IN GHENCEA . SUNTEM NOI , STEAUA SUNTEM NOI !
Oi fericite. Iar o mână de smecherasi au făcut bani buni la pariuri și din încasări. Viitorul FC fcmg actual FC fcsb e bun la combinații.
Voi să fiți fericiți, că oricum aia nu e Steaua. 🙂
@Suporter Dr. Taberei
„. Maxima malitiozitate am sesizat la CNA azi si dovada a venit in minutul 75 cand cei de acolo , comentatorii, laudau alt club cu Cupele Europene castigate doar de Clubul nostru”
hahahahahahahahahahahhahahahahahahahah. Nu am pus destule?!
hahahahahahhahahahahahahahahahahahahah.
Dl(va zic asa pt ca e clar ca sunteti mai in varsta decat mine) Suporter Dr Taberei, FCSB juca aseara intr-o competitie organizata de UEFA, iar, conform istoricului recuoscut de forul european, echipa asta, cu un alt nume la vremea respectiva, a castigat CCE in 1986.
Deci, nu au facut nimic ilegal comentatorii. Doar au”citat” din uefa european competitions records.
Spre deosebire de nou infiintata echipa Armatei, FCSB chiar are in palmares European Champions Clubs’ Cup. CSA are CCE castigat doar „According to the club’s own records”.
Sincer, imi e un pic jena sa intru in dezbateri cu d-voastra. Imi dau seama ca aveti cele mai bune intentii de a sustine clubul Armatei, care tocmai a plecat de la zero. Felicitari!(chiar nu o spun ironic)
@Andi
Ai unul din urmatoarele simtome?
Ostilitate
Gânduri recurente
Obsesii
Ai avut parte de una din urmatoarele?
Represiune socială
Evenimente traumatice din cursul vieţii.
Daca da, ar trebui sa vezi de ce suferi…
Iti dau un hint:
……… se referă la sentimentele de lipsă de încredere, suspiciune sau persecuţie care nu se bazează pe realitate
………trebuie evaluată de către un medic psihiatru
Completati spatiile punctate!
Cam asa incep toate discursurile voastre:
„bla bla bla UEFA zice ca FC Fcsb(bine, voi nu-i ziceti niciodata echipei voastre pe nume) e continuatoarea, bla bla bla, am jucat in Europa, bla bla bla, liga 1, campionat, cupa, bla bla bla, fara becali eram ca rapid, bla bla bla voi sunteti o echipa noua.”
Si apoi totul se termina cu:
„Talpan a distrus tot….mmmmmmrrrrrrrr ne-a luat marca pe fals mrrrrrr ne-a luat numele pe fals mrrrrr ne-a luat palmaresul pe fals mrrrrr, dar numele, marca, palmaresul si culorile nu conteaza, conteaza doar ce credem noi mrrrrrr… noi suntem Steaua pentru ca asa vrem noi… mrrrrr”
In tot acest timp, adevarul e doar 1.
In liga 1 exista o echipa, FC Fcsb SA, care a pierdut toate procesele pe care le-a avut cu CSA Steaua Bucuresti. Echipei acesteia ii interzice legea sa foloseasca numele si marca Steaua. Ea continua sa le foloseasca neoficial, pentru ca e o echipa condusa de puscariasi. Oficial nu indrazneste, pentru ca puscariasii sunt si lasi. Echipa e faimoasa mai mult pentru scandalurile pe care le face cel care o conduce din umbra, NU IN ACTE, care o imprumuta cu bani, NU FACE INVESTITII! De altfel, televiziunile si ziarele prefera oricand sa scrie despre acel camatar in loc sa scrie despre echipa FC Fcsb.
In acelasi timp, in Liga a IV-a exista o echipa care se numeste Steaua, care poarta emblema Stelei, care are dreptul sa foloseasca marca Steaua, care a castigat toate procesele pe care le-a avut cu FC Fcsb. Va castiga si celelalte procese, pentru ca FC Fcsb nu are niciun argument in favoarea sa. Palmaresul ii va fi recunoscut de instanta, va castiga si procesul pentru prejudiciu si probabil si procesul pentru numele FCSB. Presupunand ca Becali reuseste cumva sa isi salveze echipa, la final vom avea urmatoarea situatie:
In Romania vor exista:
Steaua Bucuresti, echipa infiintata in 1947, a carei sectie de fotbal a fost inchisa in 2003 si redeschisa in 2016.
FC Fcsb SA, echipa infiintata in 2003, care a folosit abuziv timp de 10 ani marca, numele si palmaresul Stelei.
Eu va doresc sa nu va desfiintati. Sper ca procesul pentru prejudiciu sa nu fie fatal pentru voi. Pentru ca m-ar durea sufletul daca oameni ca tine s-ar intoarce langa Steaua.
Stai sa vezi blaturi si pariuri in liga 4 si 3, ca acolo e crema pariurior. Daca nu crezi, google it 🙂
Aha, deci Suporter Dr.Taberei a urmarit meciul ? 😀
Ca altfel nu avea de unde sti ce au zis aia in min 75
@Marco,
Da, a urmărit meciul ca să noteze de câte ori au încălcat ziariștii hotârârea judecătorească.
Mai pe scurt, (și) datorită unuia ca Suporter Dr. Taberei, mai nici un canal media nu mai are folosește numele Steaua pentru WCSB.
Sigur, judecătorii sunt proști și corupți (mai puțin când l-au eliberat pe eruditul ne-a din pușcărie pe motiv de fecunditate creatoare), noi suntem cumuniști și în general retarzi, iar voi sunteți singurele ființe corecte și nedreptățite. Sunteți oi, nu oameni.
Și acum, ia spune: ce înseamnă FCSB, dacă Steaua București nu are voie să se numească!
@Steaua Libera
Hai ca deja aberezi. Zi-mi tu mie un comentariu in care am folosit Steaua in loc de FCSB cand ma refeream la echipa pe care o sustin? …macar o data!
Si nu, nu o fac pt a respecta decizia instantei. Deloc. O fac pentru a evita discutii de prisos.
„conteaza doar ce credem noi ”
Prietene, aici te descrii perfect pe tine. Cine, cand, unde a castigat CSA-ul palmaresul?
E recunoscut de catre cine ca apartinand Armatei? De catre voi?! Ok, parerea voastra… .Toate forurile care conteaza: FIFA, UEFA, FRF, LPF spun ca FC FCSB e echipa care a cstigat CCE. Restul, balarii d-ale voastre.
Deciziile instantelor nationale corupte conteaza cat negru sub unghie la UEFA. Si da, ma, repet UEFA la nesfarsit pt ca la aia trebuie sa conteze. Nu in mintea lu’ Talpan, Petrea sau in mintea catorva ametiti ca tine. Voi astia, detinatorii „adevarului” absolut suntetit nuli. Nu va ia nici dracu in seama.
“According to the club’s own records”…gainatz de gugustiuc in ploaie.
„Echipa e faimoasa mai mult pentru scandalurile pe care le face”
hahahahahhahahahahahahaha.
Echipa pe care o sustii, care joaca pe maidanuri, e faimoasa doar pt ca apartine unei Armate de tara NATO. Si da, o sa repet si asta. Sa va dati seama cat sunteti de penibili. Ah…da, stiu, sub conducerea ei Steaua a realizat cele mai mari performante. Dar, suntem in 2018, doua mii optispe.
Chiar nu realizati ridicolul situatiei?!
„Pentru ca m-ar durea sufletul daca oameni ca tine s-ar intoarce langa Steaua.”
Nu ma intorc ma, stai linistit. Mai sunt oameni care mai au si caracter, cu capul pe umeri. Si nu, nu sunt arogant. Mai sunt oameni cu o coloana vertebrala pe care ura pentru o persoana detestabila ca Becali nu il face sa abandoneze „corabia”. Am suprimat ura pe care o aveam pt cioban de acum mai bine de 10-12 ani si am decis sa il ignor.
Asa face un om rational.
„a carei sectie de fotbal a fost inchisa in 2003”
Cedata, nu inchisa!
Dar numele echipei tale nu e FCSB. E Fotbal Club Fcsb SA. FCSB nu este un acronim, asa cum vrei tu sa lasi sa se inteleaga. NU VINE DE LA FC STEAUA BUCURESTI. E doar o incercare de pacaleala, care doveste cat de putin respect are boul de becali pentru voi. Si mai dovedeste si ca Fcsb nu e Steaua. Daca era Steaua, schimbarea de nume nu ar fi contat. Asa cum s-a trecut de la CCA la Steaua, asa se putea trece si acum de la Steaua la Vulturul Bucuresti. DACA ECHIPA ERA STEAUA. Dar nu e. Asa ca e nevoie sa-i minti in continuare pe suporteri. Chiar daca numele ales e unul stupid.
Steaua a castigat palmaresul atunci cand l-a facut. In rest nu avea de unde sa-l castige, ca nu l-a pierdut niciodata, asa cum spun si motivarile din dosarele pentru marca si nume. Voi ati folosit abuziv palmaresul nostru, asa cum ati folosit si numele, si marca. Toate forurile despre care vorbesti tu nu conteaza, pentru ca nu ele decid asupra identitatii unei echipe. Iar treaba asta s-a vazut atunci cand LPF a fost OBLIGATA sa recunoasca ca CS Universitatea Craiova e Universitatea Craiova. Pur si simplu s-au dus oltenii cu actele la birou si au rezolvat treaba.
E amuzant ca tu vorbesti de instante corupte din Romania dar nu spui nimic de coruptia de la UEFA. Sau aia sunt curati? Ca sa nu mai vorbim de faptul ca UEFA a recunoscut ca problema asta nu ii intereseaza si ca priveste doar Romania. Ei vor face orice modificari le trimite FRF. Ca tu nu crezi si ca speri ca nu o sa faca, asta e alta poveste.
Razi ca am zis de scandaluri. Nu e adevarat? Nu va face ciobanul zilnic de rahat? E destul sa intri pe gsp. Becali zice de Dica, Becali zice de alibec, becali zice de stoica, becali face, becali drege, n-o sa-ti vina sa crezi cum l-a dat becali afara pe cutare, etc. Te rog spune-mi ca nu-i adevarat si ca nu asa sunt majoritatea articolelor din gsp. Dar sfatul meu este sa nu intri chiar acum pe siteul ala, ca dai peste articole de genul „Becali dezbină și cucerește: a făcut ca suporterii și conducerea lui Dinamo să nu mai aibă încredere în Miriuță” Un articol fara de care suporterii romani nu puteau trai, evident.
Singurul lucru ridicol e ca tu ai impresia ca o echipa care nu e Steaua este de fapt Steaua. Om juca noi in liga a iv-a, dar pe tricouri scrie Steaua. Emblema e cea a Stelei, nu o porcarie desenata de mache in paint.
Si daca insisti ca sectia de fotbal a fost cedata, arata-ne documentul care sa arate tranzactia. Poate si suma. Altfel lasa povestile.
@Tupac Amaru
Te intreb si pe tine:
Ce ilegalitate au comis comentatorii cand „laudau alt club(FCSB) cu Cupele Europene castigate” de Steaua?
NU cumva doar „citau” UEFA european competitions records, forul sub egida caruia s-a desfasurat meciul de aseara?
Andrei, scoate biletul de la meci, citeste ce scrie referitor la cine a jucat ( Lazio vs ? ) si apoi dupa ce citesti cu voce tare, completeaza nu doar puncte-punctele ci si cuvintele care le-ai scris intr-o romana aproximativa. Apoi ia-ti si pastilele ca faci urat fara ele, negi realitatea. :))
El nu a fost la meci. Nu are cum. E de prin Iasi. Vede FC Fcsbul doar cand joaca la CSMS.
@Andi
1.Nu am fost la meci.
2.Romana aproximativa?
Daca te referi la comentariu pt tine: am dat copy-paste de pe site-ul „Ce se intampla doctore”.
Daca de referi la cel catre Suporter Dr Taberei: Am folosit un mix romana-engleza pt ca din nou am luat copy paste de pe Wikipedia.com si UEFA.com.
Hai sa iti dau si diagnosticul:
Ai unul din urmatoarele simtome?
Ostilitate – fata de tot ceea ce insemna FC FCSB, FCSB-isti(sau oi cum le mai zici tu) si nu numai
Gânduri recurente – cred ca ai un inceput de OCD
Ai avut parte de una din urmatoarele?
Represiune socială – asta e evidenta
Evenimente traumatice din cursul vieţii. – v-a „furat” Gigi echipa, comentatorii repeta „Steaua” in loc de FCSB si te macina, in saptamana in care FCSB joaca in primavara Europa League voi aveti „derby” cu Maia, etc(pot sa enumar foarte mult)
PA-RA-NO-IA!!!
Vad ca tot bati moneda ca ii enerveaza pe unii faptul ca prostii care comenteaza meciurile folosesc cuvantul „Steaua”. Pai, prietene, daca echipa ta e Steaua si doar si-a schimbat numele, atunci de ce nu-i spune nimeni pe adevaratul nume?
Ca asa poate ca te diagnostichez si eu cu personalitate multipla sau schizofrenie. Ai tot timpul vedenii, delirezi. Si sa nu vorbim de OCD in conditiile in care tu simti nevoia sa intri aici zilnic ca sa incerci sa ne convingi ca echipa ta e Steaua.
Radu Stefan in opinile exprimate lui Danciulescu dupa meci a spus ca in viata lui n-a vazut ca Lazio sa joace asa de slab cu garnitura secunda utiIlizata in prima repriza aseara in Europa League , si ca nu i-a venit sa creada ca era echipa lui care evolua pe teren in primele 35 de minute pana aproape de finalul reprizei 1 . Chiar acum cu doar 10 minute inainte la jj-sport 1 de la Radu Naum e interventia. Si daca le iese victoria in extremis , acum toata lumea le sufla-n panze ilfovenilor . Asta e Romania lui 2018 , din pacate .
LUPTA STEAUA !
@Steaua Libera
Nu o sa iti raspund la comentariile legate de nume, marca, UEFA, fifa , justitie. AM facut-o de prea multe ori
Fac doar niste precizari.
Nu am fost la meci pentru ca stau la „doar” 2752 de km de stadion, un pic mai departe decat Iasiul, nu ca ar fi o rusine sa fii stelist/fcsb-ist si sa locuiesti in Iasi.
Iti dau niste detalii personale: Am stat ani de zile in Ghencea. Da, chiar in Ghencea. Dupa aia m-am mutat tot aproape, pe Sebastian.
Am, cred, in jur de 200 de meciuri ale Stelei pe stadion. De cand cu cu modificarea numele am 4, cred. Unul cu Rapid, unul cu Dinamo, unul cu Craiova si returul de la Manchester.
De ce ai considera ca am multipla personalitate?Nici macar multiple aliasuri cu care comentez aici nu am. Folosesc chiar prenumele din buletin.
OCD nu cred ca am.
Imi place insa sa intru intr-un debate. Recunosc. Poate fi calitate sau defect, depinde cum privesti lucrurile.
Si nu, nu incer sa va conving ca am eu dreptate. Imi spun doar parerea. Argumentata…din pct meu de vedere.
Vad ca asta nu iti convine.
Plm…discutiile astea sunt bune. Exista creationism vs darwinism, pace vs razboi, anti imigratie vs pro imigratie, Pro Brexit vs Anti Brexit, etc. Comparatie poate o consideri deplasata, totusi… .
De ce sa nu accepti dezbateri si despre FCSB vs Steaua, cu toate ramificatiile ei?
Tu zici ca e alb,eu zic ca e negru. Ala care e neutru(desi putini cred ca mai sunt asa), poate vedea divergentele de opinie constructive.
Nu o sa raspunzi la comentariile legate de nume, marca, palmares etc pentru ca tu ai intotdeauna acelasi raspuns: justitia corupta care ii vrea raul lui Becali. Asta e marea ta explicatie.
Sigur, sigur, toti marii intelectuali de pe internet au mii de meciuri in Ghencea, zeci de mii de deplasari si tot asa. Toti sunteti stelisti mari si adevarati, dar niciunul nu e deranjat ca echipa pe care o sustine are cel mai tampit nume din lume, FC Fcsb. Numele nu conteaza, asa-i? Conteaza doar ce spune UEFA, pana cand UEFA va modifica treaba aia. In acel moment, nu va mai conta nici ce spune UEFA. Altceva va conta. Iar eu chiar mor de nerabdare sa vad care e urmatoarea voastra scuza.
Nu prea ma intereseaza de ce suferi tu sau daca suferi de ceva. Eu ti-am raspuns la punctul acela pentru ca ai atacat un utilizator al site-ului. Daca nu mi-ar conveni ceva la tine, te-as bana. Si gata.
Si te rog nu vorbi despre discutii, in conditiile in care voi aveti doar argumentul cu justitia corupta care ii vrea lui becali raul. As accepta oricand o dezbatere cu tine, daca ar fi dezbatere si nu doar o teorie a conspiratiei. Si nu, prietene. Eu nu zic ca e alb, in timp ce tu zici ca e negru. Eu nu spun chiar nimic.
Justitia spune ca echipa aia nu e Steaua. Tu spui ca justitia e corupta si ca becali e sfant. Ce dezbatere vezi aici, cand tu folosesti argumente de antena 3?
@Suporter Dr. Taberei
Perfect de acord cu tine. Lazio a jucat slab. Cum altfel ai putea bate o astfel de echipa? Nu cumva si FCSB i-a facut sa joace asa?!
Trebuie sa ne vedem lungul nasului. Fotbalul din ziua de azi este diferit de ce din anii 70-80. Cand bati o echipa din Franta, Spania, Anglia, Italia, Olanda, Germania este o maaare realizare.
” acum toata lumea le sufla-n panze ilfovenilor”…asa si trebuie. La conditia actuala a fotbalului romanesc, sa bati o echipa ca Lazio in primavara europeana este o performanta remarcabila, speram dublata de un rezultat bun la retur.
De ce exagerezi? Stii foarte bine ca Europa League e o competitie slaba, unde echipele mari nu-si prea dau silinta si unde se intampla des ca echipe mai prost cotate sa bata echipe mai bine cotate. Din ce am citit pe gsp, Lazio a folosit doar 3 titulari ieri, din care unul era portarul. Hai sa lasam laudele pana dupa retur. Ca s-ar putea sa nu va calificati. Si tare mi-e teama ca atunci nu vei mai intra pe site-ul nostru ca sa te dai mare.
@Andrei Aha. Acum te înțeleg și te compătimesc. 🙁
Trăind prin prisma copy paste – ului e normal să ai lacune în limba maternă și să crezi că FC fcsb e Steaua. Ar fi mai indicat să activezi filtrul gândirii proprii. Succes, e clar că nu pot dialoga cu tine.
@Andi.
E clar. Nu ai inteles de ce am folosit copy-paste. Nu are sens sa incerc sa iti mai explic.
” e normal să ai lacune în limba maternă ”
Hai ca nu sunt chiar Raducioiu.
Poate am eu multe lacune, dar dificultati de exprimare in limba romana cred ca nu am. Acum, sincer… . Am mai si scris cateva articole de presa online la viata mea, nu-s chiar semianalfabet. 😀
@SL
Nu am intrat sa ma dau mare. Pana la comentariul ala nu am facut referire la meciul de aseara.
Intr-adevar, au jucat cu rezervele. Dar alea sunt mult mai bine cotate decat orice jucator din L1. Caceres, Leiva, Lukaku, Bastos, rezervele lor, ar fi cu siguranta titulari in Nationala noastra.
Sansele de califare sunt foarte mici in continuare, dar putem spera. Macar atat.
Chiar daca, asa cum spui tu, nu e Steaua, nu are palmareul Stelei, ceva din ADN-ul Stelei a ramas.
Vezi victorie cu Chelsea(castigatoarea CL), Valencia( campioana Spaniei, sper sa nu gresesc, si castigatoarea Cupea Uefa si Supercupei Uefa).
Cum-necum, FCSB este singura echipa din RO care mai „respira” prin Europa si nu merge doar in excursii.
Ok, in Europa League. Asta ne e valoarea. Doar poti visa noaptea( daca spui asta ziua te crede lumea nebun) ca poti face fata in UCL in momentul asta. Uita-te cate echipe mici au trecut de grupele UCL in ultimii 10 ani. Eu in afara de ciprioti aia nu-mi prea aduc aminte alte echipe.
Iar exagerezi. O fi avut si Urziceniul ceva din ADN-ul Stelei cand a jucat in cupe europene. Sau CFR Cluj? Astra? Sper ca nu si Rapidul.
Sunteti singurii din Romania care jucati in Europa, dar uitati-va un pic cum jucati si care sunt obiectivele voastre. Jucati doar la ciupeala. Daca va merge, va laudati. Daca nu, gasiti scuze: fotbalul din Romania e slab, aia au mai multi bani, etc. Ar trebui sa fiti consecventi. Ori sunteti cei mai buni din Romania si fiecare eliminare e un esec, ori sunteti o echipa mica si fiecare victorie e o mare realizare. Nu puteti amandoua.
@SL
Hai ca stii la ce ma refer. Nu face pe nestiutorul. Ma refeream la constanta. Nu la un sezon-2 in toata istoria, cum e cazul celor enumerate de tine.
Si chiar nu sunt genul care sa puna stupida intrebare:”Tu pt cine ai plans la meciul cu Boro?”, da-mi voie sa te fac ipocrit.
Chiar esti.
Nu-mi spune ca pana tu, Shtazian ,suporterul din Dr. Taberei, Andi, etc. , nu v-ati bucurat nebuneste la calificarea aia in semifinalele Cupei Uefa? Si atunci chiar am intalnit echipe slabe.
Nu-mi spune ca nu ai iesit pe strada(poate tu nu, dar multi dintre cei din peluza sud au facut-o) dupa victoria cu mult mai putin celebra Betis. Sau chiar Valencia, care la momentul meciului cu Steaua traversa o forma execrabila.
Sau poate mai recent, cu AJAX, nu cumva multi dintre cei care incearca sa minimizeze acum rezultatul de aseara, erati in culmea fericirii. Si hai sa fim seriosi, era o echipa dintr-in campionat mediocru.
Sau nah, din perioada pre-becali. Cred ca iti aduci aminte ce nebunie a fost dupa Steaua – West Ham.(o echipa mediocra din Anglia).
Ce voiam sa subliniez e ca ,desi mult sub performantele magnifice din anii ’80, rezultatele astea amintite erau performante. Pt ca da, Steaua, exceptand anii
’80, a fost o echipa mica la nivel european. Hai sa fim realisti, sa ne vedem lungul nasului.
Steaua a fost cu mult peste tot ceea ce insemna echipele din Romania. Dar mici, mici rau in Europa. Si da, conteaza ca fotbalul din Romania e slab si sarac. Ne convine sau nu, banii conteaza in fotbalul de azi.
O primavara europeana este o mare performanta pt fotbalul romanesc. Si nu, nu are sens sa comparam cu performantele Stelei din anii ’80.
Ok, ne contrazicem, avem pereri diametral opuse, ne mai si jignim, dar lasa dracu hatereala asta. Asta e atributul principal al cainilor si ciorilor.
Nu strica sa fii realist, chiar daca vorbim de FCSB.
Iar in cazul vostrul, al sustinatorilor Stelei din Liga a IV-a, hatereala asta este de o ipocrizie crasa.
Asa si? Eu credeam ca acea echipa e Steaua, pentru ca nu stiam ca un cioban infect i-a furat locul si numele. Dar acum stiu. Ar trebui sa fiu un idiot sa continui sa tin cu o echipa care nu e Steaua, cand eu sunt stelist.
Dar stai linistit. Cu multi ani inainte de decizia din 2014 am ales sa nu mai merg la stadion. Si tot atunci mi-am pierdut bucuria de a ma uita la meciuri, din cauza ciobanului infect, pe care voi il pupati acum in fund.
O primavara europeana e la indemana oricui, prietene. Viktoria Plzen e in primavara europeana. O fi si aia o mare echipa. Esti penibil daca compari Steaua cu caricatura asta proasta de echipa, care tremura la fiecare meci si care a ajuns sa sarbatoreasca niste meciuri. Voi va bucurati ca i-ati batut pe aia de la Chelsea candva, desi aia s-au calificat in locul vostru. Ce poate fi mai penibil de atat?!
De asta nu vrem noi, stelistii, ca voi sa veniti langa Steaua. Steaua a facut performante adevarate in Europa. Si le-a facut atunci cand intalnea echipe grele, campioane nationale, nu tot felul de necunoscute gen Plzen.
SL
Te rog spune-mi si mie ce echipe „grele” a intalnit Steaua in 86 cand a castigat CCE ?
Compari Honved Budapesta cu Ajax, Werder Bremen, Milan, PSV, Real Madrid ?
Singura echipa mai cu nume de atunci a fost Anderlecht, care oricum intrase intr-un con de umbra. Si finala cu Barcelona a fost o mizerie de meci ( pentru un privitor neutru de exemplu ) unde totul s-a decis la 11m cand fie Duckadam a avut o zi de gratie fie aia au ratat ca prostii.
In 89 sa zicem ca am scos IFK Goteborg si Galatasaray dar in finala ne-a dat Milanul cu terenul in cap.
Nu vorbi prostii de echipe grele, in anii 80 formatul competitiei era altul, regimul era altul, toti fotbalistii buni ajungeau la Steaua sau Dinamo, tine tu acum in Romania unul cu adevarat bun.
Gresesc cu ceva ?
Vad ca l-ai citit pe nea mircea si ca il stii pe de rost. Esti mandru de tine?
@SL
Raspuns tipc. Eviti intentioant esentialul. Continua sa iti aburesti cei 5 comentatori de pe site. Cu ei cred ca iti iese.
Ai priceput unde am vrut sa bat eu.
Nu ma refeream daca tu stiai ca sustii „adevarata” Steaua sau nu. Am inteles, bazat pe hotararile instantei ai hotarat sa merge cu noul club al CSA.
OK. Parerea ta, argumentata.
Intrebarea esentiala era: daca tu( si alti „liberi”) erai in culmea fericirii la eliminarile Valenciei, West Ham, Ajax, Bate Borisov, Galatasaray, de ce ii judeci pe cei care acum exulta acum
pt o victorie impotriva lui Lazio sau Plzen?
Asta nu te face un pic ipocrit?
Nu te face sa fii asemenea haterilor dinamosti sau rapidisti care incercau sa minimizeze rezultatele Stelei de atunci, argumentand forma slaba a adversarului, dezinteresul lor pt competitie sau norocul de la tragerile la sorti?
Dar cine te-a judecat pentru ca te bucuri de o victorie? Eu doar te-am sfatuit sa fii mai cumpatat, ca s-ar putea sa nu-ti placa rezultatul din retur. Si atunci nu cred ca iti vei mai aduce aminte cu bucurie de acest mare rezultat din tur.
Nu te judec deloc ca esti suporter de rezultat. E alegerea ta. Te judec ca iti bati joc de Steaua, sustinand ca ea e o echipa care nu are nicio legatura cu Steaua.
@SL
PS. Ca acum am citit com tau de mai devreme.
Sper totusi sa nu eviti din nou raspunsul la intrebarea precedenta.
„Sigur, sigur, toti marii intelectuali de pe internet au mii de meciuri in Ghencea, zeci de mii de deplasari si tot asa.”
Vb serios. Da-mi o adresa de mail. Luna viitoare cand vin in tara promit ca iti trimit poze cu 100+ bilete la meciurile Stelei. Toate ale mele.
E irelevant,stiu, dar macar nu imi mai repeti chestia asta. E a 3 sau a 4-a oara cand mi-o spui
Poze cu 10000 de bilete de la meciurile Stelei iti pot trimite si eu. Si cand zic Steaua, ma refer la Steaua, nu la FC Fcsb. Deci bilete de dinainte de 2003. Asta nu inseamna ca am fost la toate acele meciuri.
Andrei, sincere felicitări antrenorilor și jucătorilor de la SC FC Fcsb SA pentru victoria cu Lazio. Fără nicio urmă de ironie. Aici trebuie să-ți dau dreptate când spui că pentru fotbalul românesc o victorie cu Lazio e o realizare. Chiar e. E greu și la FM să bați Lazio, darmite în viața reală.
Cu un singur lucru aș vrea să mă lămurești: spui că justiția este corupta că i-a dat dreptate Stelei în procesele cu SC FC Fcsb SA, dar spune-ne, te rog, entitățile pe care le tot enumeri tu, nu au fost corupte? Mă refer la LPF și FRF. Nu au fost corupte când au înscris o echipă înființată în 2003 direct in Liga 1??? Dacă ai de gând să mă combați cu argumentul că era continuatoarea Stelei, te rog s-o faci cu acte/documente (procese verbale de predare primire, contracte de comodat, contracte de vânzare-cumpărare, protocoale, etc). Oare LPF și FRF nu au fost corupte când i-au permis SC FC Fcsb-ului să-și schimbe EMBLEMA, NUMELE și CULORILE OFICIALE în plin campionat??? (Lucru pe care nu l-au permis, de exemplu, Juventus București) Ținând cont că UEFA scrie ce-i transmit incoruptibilele FRF/LPF, oare nu-ți trece prin cap că, la fel cum i-au permis SC FC Fcsb-ului să devină, practic, un alt club in plin campionat, fac tot ce pot să-l protejeze cât mai mult?!? Tu îți dai seama cât de penibil este sa susții in continuare că o entitate este altceva decât ceea ce apare în acte?!? Adică voi spuneți că e Steaua, dar ea se numește SC FC Fcsb SA…. Voi vă autointitulați roș-albaștrii, dar aveți culorile oficiale galben-albastru… Chiar nu înțelegeți comicul situației în care vă aflați?!? O să-ți mai adresez o întrebare cât se poate de banală: DUPĂ PĂREREA TA, UNDE SUNT REPLICILE TROFEELOR CÂȘTIGATE DE STEAUA IN PERIOADA 1947-2003??? Dacă știi răspunsul, îți vei da seama cât de penibilă este teoria voastră bazată în totalitate pe UN SITE. Sincer, până acum, eram revoltat împotriva voastră, dar acum mi-e milă de voi… Sincer și fără ironie!
@Shtazian
0. Legat de continuitate.
Nu mai reiau. Am avut o dezbatere in trecut pe tema asta. Cauta comentariile.
1. Legat de procese citeste argumentul meu mai sus..
2. Legat de schimbarea numelui, la fel. Citeste mai sus.
3. Legat de trofeele fizice
Cea mai stupida intrebare. Cele legatura au trofeele fizice cu palmaresul sau continuitatea?
Totusi…iti raspund simplu: vezi cazul Rapid.
4.”Tu îți dai seama cât de penibil este sa susții in continuare că o entitate este altceva decât ceea ce apare în acte?!
Cum adica?. Sustin FCSB. Nu am fost clar pana acum?! Nu asa se numeste si in acte?
5. Frf/lpf corupte?!. Posibil. Nu te contrazic.
6. A fost Uefa informata de frf/lpf despre Craiova?
Daca da, de ce nu s-a modificat nimic.
Stiu, o sa argumentezi ca nu conteaza site-ul lor.
Uite ca in cazul fcsb conteaza. In calcularea coeficientilui pt impartirea banilor fcsb este creditata cu una cupa a campionilor, deci cateva puncte in plus.
Chiar nu mai vazusem de ceva vreme discutii despre continuitate. Am observat ca s-au rarit foarte tare imediat dupa ce Talpan a initiat procesul de recunoastere a palmaresului. Oare de ce?
@Steaua Libera
Legat de bilete, esti chiar penibil, dar rau de tot.
Bine ma, ati fost numai voi aia 2000 pe stadion la toate meciurile.Biletele ale de fapt le-am cumparat de pe OLX. Asa iti convine mai mult? Ce iti mai place sa generalizezi. Clasic!
„Sclavii lu becali”, „Oile”, hei , hei..
Ce am dezbatut eu de continuitate?
Nu e clar?! Voi aveti palmaresul doar in capul vostru, sau cum mai scriu aia de la wikipedia:”“According to the club’s own records”. Adica fix…nimic
Pai normal ca s-au rarit. Ai 4-5 comentatori pe site. Toti zic ca tine, va aprobati, schimbati bezele, chestii d-astea. Zi merci ca mai intra unu’ ca mine pe aici.
Mai dezmorteste astmosfera. Ai si tu niste discutii mai serioase.
„Dar cine te-a judecat pentru ca te bucuri de o victorie? ”
Nu te supara, ai multipe personalitati?! Chiar tu ai zis asta.
„Eu doar te-am sfatuit sa fii mai cumpatat, ca s-ar putea sa nu-ti placa rezultatul din retur.”
Pai si eu ce am zis:”Sansele de califare sunt foarte mici in continuare”
Ii mai acuzi pe altii ca citeaza din nea mircea. Serios? Pai numai astazi am citit pe aici vreo 3 precursorori lucescieni „liberi”. Vrei sa iti citez din ei?(unul din ei esti tu).
Aveti aceeasi structura a discursului ca si nea mircea.
„Europa League e o competitie slaba, unde echipele mari nu-si prea dau silinta”
„Lazio a folosit doar 3 titulari ieri”
„Radu Stefan in opinile exprimate lui Danciulescu dupa meci a spus ca in viata lui n-a vazut ca Lazio sa joace asa de slab”
„Iar o mână de smecherasi au făcut bani buni la pariuri”
Do you see a pattern here?
Pai trebuia sa incepi asa, ma, prietene. Tu iti iei informatiile de pe Wikipedia :))) Daca stiam asta de la inceput, nu mai pierdeam vremea cu tine. Imi pare rau ca nu ai capacitatea sa pricepi. Oaie nu esti daca mergi sau nu la stadion. Oaie esti pentru ca asa e comportamentul tau. Esti o oaie, pui botul la toate minciunile ciobanului si le repeti peste tot. Ma intristeaza gandul ca tu si cei ca tine va veti intoarce la Steaua dupa ce fc fcsbul se va desfiinta.
Andrei, întotdeauna întrebarea legată de prezenta trofeelor fizice in vitrina altui club decât celui care se lauda cu el, este stupidă din punctul tau de vedere și al celorlalți fecesebisti…. Mie mi se pare o chestiune de logica elementara: dacă Real Madrid se lauda X UCL, mi se pare logic să le aibă în vitrina lor, nu sa fie la Barca… In fine, ca să concluzionăm: într-o societate democratică sănătoasă, rolul puterii judecătorești este de a lua o decizie când două sau mai multe părți nu se înțeleg asupra unui aspect. Eu spun că Steaua e CSA STEAUA BUCUREȘTI, care joacă în Ghencea, care are emblema Stelei, care are numele „Steaua”, care are culorile oficiale roșu-albastru și care are sediul in Ghencea. Tu spui că Steaua e SC FC Fcsb SA, care joacă pe National Arena, care are emblema lu’ Luțu, care are numele Fcsb, care are culorile oficiale galben-albastru și care are sediul in Mogoșoaia. Până acum, instanța MI-A DAT MIE DREPTATE. Restul e cancan.
Emblema lor e facuta de Mache, nu de Lutu. Te corectez, ca sa nu spuna ca dezinformam.
Vezi ca omuletul e plin de copy/paste-uri. Si e si … odihnit. :))))
Adevărul e că până să recunoască faptul că a dat copy-paste, chiar părea că e peste media susținătorilor SC FC Fcsb SA… Când a recunoscut, mi-am dat seama de ce aveam părerea asta bună despre el…
@Steaua Libera
Formidabil. Din nou te legi de o mica propozitie ca sa eviti esentialul din comentariul meu. Sau poate ca indirect vrei sa imi dai dreptate: Esti doar un hater obosit.
Vad ca in afara de sloganuri, din pacate, discursul tau este destul de limitat.
„Esti o oaie, pui botul la toate minciunile ciobanului si le repeti peste tot. Ma intristeaza gandul ca tu si cei ca tine va veti intoarce la Steaua dupa ce fc fcsbul se va desfiinta.”
Doamne, ce penibil esti.
Te-ai uitat de cate ori ai folosit sloganul asta talpanist? Hei, hei!
btw…am ajuns pe wikipedia pt ca eu cautam sa vad cine mai „stie” in presa internationala ca Clubul Armatei detine o cupa a Campionilor. Cam atat.
E bine macar ca oile de pe aici te-au urmat, ciobanasule liber. Iti dau dreptate in tot ceea ce spui. Shtazian chiar iti copiaza discursul. De la A la Z. Si el nici macar nu pune ghilimele. Hei, Hei!
Dar tot nu mi-ai raspuns: De ce esti hater?
@Shtazian
1.”într-o societate democratică sănătoasă, rolul puterii judecătorești este de a lua o decizie când două sau mai multe părți nu se înțeleg asupra unui aspect”
Exact. Sanatoasa. Nu intr-una in care o Instanta schimba o decizie a altor doua instante fara sa fie administrate probe noi.
2. Da. Nu e nimic in neregula in a folosi copy-paste. Nu stiu cum nu ti-ai dat seama in conditiile in care am folosit ghilimelele.
Copy-paste-ul asta este pentru a intari cele scrise de tine cu „parerile” care vin si din alte surse.
Ok, o sa spui ca wikipedia nu conteaza. Posibil. De aia am si folosit o singura sintagma. Va mai si descrie perfect.
„According to the club’s own records, in traducere, doar in capul vostru.
Ma amuza ca tot repeti asta cu „according to the club’s own records”. Stii de ce? Pentru ca tu ai impresia ca ele nu conteaza.
Prietene, Talpan a pornit recent un proces pentru recunoasterea palmaresului Stelei. La acel proces, el se va duce cu acele documente, adica cu „the club’s own records”. Si judecatorul o sa-i dea dreptate, asa cum i-a mai dat si pana acum.
Eu unul sunt curios ce „own records” are FC Fcsbul. Are actele primite de la FRF pentru validarea pozitiilor in campionat ocupate in sezoanele de dinainte de 2003? Pentru ca Steaua le are. Are vreun act care sa dovedeasca ca a jucat in sezonul 85-86 al CCE? Pentru ca Steaua il are pe-al ei. Are si hartiuta care spune ca a castigat acea cupa? FC Fcsb are treburile astea? Ca ar trebui sa le aiba, daca tot zice ca e Steaua. Si sper ca observi ca nu am zis nimic aici de marca sau nume, care sunt si ele doua elemente foarte importante.
Deci explica-mi te rog si mie cu ce o sa se duca FC Fcsb in instanta pentru a demonstra ca detine palmaresul Stelei. Cu un print screen al website-ului UEFA? Sau al paginii de wikipedia? Ca doar sigur nu va merge cu un act de vanzare cumparare care sa arate ca becali a cumparat Steaua, deoarece un asemenea act nu exista. Deci hai, ajuta-ne sa intelegem de ce ti se pare amuzant ca documentele detinute de clubul Steaua Bucuresti arata ca palmaresul Stelei ii apartine in totalitate.
O remarca simpla si la locul ei azi pe 16 februarie 2017 de Aniversarea a 70 de ani a Domnului Valentin Ceausescu , care ne-a facut sa nu uitam un mare bine cand l-a gonit pe jj din Ghencea , printre multe aspecte principale favorabile care ne-au adus si Respect si Faima peste tot in Europa si pe Glob . Cine l-a impiedicat pe seful din umbra ale echipei dvs. – doar din umbra nu si in acte ci doar prin interpusi – sa-si numeasca echipa sporting becali sau F.C.Fcsb sau altfel inca din 2003 si sa nu-si bata joc de Clubul STEAUA ? Cati dintre suporterii Stelisti de ieri si azi daca in 2003 se stiau exact cum stau lucrurile mai erau prezenti la meciurile clubului si echipei d-sale ? A ? Echipele si jucatorii vin si pleaca Clubul ramane si e tot acelasi . Aici a fost marea frauda si inselaciune ca si-a batut joc de suporterii Stelisti in primul rand si a dorit si doreste si acum in 2018 distrugerea completa a Clubului STEAUA !
scuze . 17 februarie ! Corectez .
Cer scuze pentru unele erori – 17 februarie 2018 desigur – 70 ANI ANIVERSARI PENTRU DOMNUL VALENTIN CEAUSESCU V.I.P.VERITABIL . V-as ruga sa corectati unele mici erori daca se poate , SL .
SUCCES TUTUROR !
La proces avocații lui SC FC fcsb sa o să vină cu copy/paste-uri de la Andrei. Și sper ca decizia judecătorilor să fie copy/paste de la deciziile din celelalte dosare.